Resume from December 28, 2020

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/1304258

Виконавчий директор, керівник проекту

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Kovel
Ready to work:
Lutsk, Remote, Rivne, Ternopil, Volodymyr

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Outlook Express Управлінські навички Організаторські здібності Планування TecDoc Express

Additional information

Андрій Андрійович

Освіта: середня спеціальна, незакінчена вища (Ковельська
філія МАУП - напрям «Управління персоналом та економіка праці»)
Графік роботи: повна зайнятість.
Мета пошуку роботи: Знайти цікаву, змістовну роботу в стабільній компанії з перспективою кар’єрного росту та можливістю набуття нового досвіду, можливістю професійного і особистого розвитку.
Посада: директор супермаркету, т/ц, ПП, ТОВ.
Досвід роботи:
З 1997 року – підприємець,
З 2005р. – член робочої групи з прискореного розгляду регуляторних актів при міській раді.
З 2007р. – член координаційної ради по розвитку малого підприємництва міської ради.
З 2008р. по 2009 р. – Директор торгового центру .
З 2009р. по 2012р. - громадсько-політична діяльність.
Професійні навики :
- досвід організаційної роботи 15 років.
- відкриття магазинів (від ідеї до реалізації) ;
- ведення ділових переговорів (укладення і супровід договорів) ;
- організація управління і планування колективної роботи, охорони, мотивація та підготовка персоналу (у підпорядкуванні 50 чоловік) ;
- забезпечення виконання бізнес-процесів (аналіз продажу і прогнозування
попиту, ведення статистики, управління якістю в роздрібних продажах (рітейл);
- впровадження корпоративних Стандартів Компанії та організація реклами ;
- організація та контроль документообігу магазину (оформлення необхідної
документації, сертифікатів, створення бази даних ТМЦ, інвентаризація ) ;
- комплектація магазинів устаткуванням, контроль монтажу та забезпечення
експлуатації устаткування ( в т.ч. сервісне обслуговування, взаємодія технічних служби) ;
- взаємодія з контролюючими, перевіряючими органами ;
- досконале володіння офісною технікою, ПК (Word, Excel, Internet Explorer, 1С та ін.),
- водійське посвідчення (В);
- вирішення організаційних питань;
Особисті якості:
лідерство, цілеспрямованість, креативність, уміння самостійно приймати рішення, висока відповідальність, самоорганізованість, прагнення до розвитку, комунікабельність, уміння працювати в команді, володіння логічним мисленням, аналітичні навики та системний підхід до попередження і вирішення проблем ;
готовність до переїзду.
- наявна юридична практика .

Контактна інформація: email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: