Василь
Unity developer (trainee)
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 38 years
- City of residence:
- Ternopil
- Ready to work:
- Remote, Ternopil
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1329078
Work experience
3D artist generalist
from 08.2016 to now
(7 years 9 months)
Самозайнятий у CGI, Тернопіль (CGI)
Реалізація проектів в команді. Організація роботи над проектами. Створення та впровадження виробничих процесів та пайплайну, а саме:
- планування етапів розробки
- виявлення вузьких місць в роботі
- контроль виконання
- полігональне 3d моделювання та візуалізація
- пошук та виправлення помилок
- оптимізація технічних процесів
- написання скриптів Python
Дизайнер
from 05.2016 to 05.2020
(4 years)
Тригліф (фасадний декор), Тернопіль (Будівельні матеріали)
- робота в команді
- 3d реконструкція з фото
- створення дизайну, в основному - класична архітектура
- полігональне 3d моделювання
- архітектурна візуалізація класичної архітектури
- розрахунок вартості та ведення складського обліку
Дизайнер
from 08.2008 to 08.2012
(4 years)
Фаблика меблів Нова, Тернопіль (меблева продукція)
- полігональне 3d моделювання
- архітектурна візуалізація, в основному меблі та предмети інтер'єру.
- поліграфічний дизайн, виготовлення буклетів та каталогів
Education
Інститут Економіки і Підприємництва
Фінанси, фінансист, Тернопіль
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
- Russian — average
Additional information
Самоосвіта
Будучи палким поціновувачем комп'ютерних ігор та маючи безпосередній зв’язок з комп'ютерною графікою, вирішив більш ґрунтовно вивчити процес їхнього створення. Основним джерелом інформації стали курс по Unity та Lumberyard, розібрався у інтерфейсі, створенні ігрової механіки, освоїв базові знання з С#, що потрібно було для виконання самостійних практичних завдань курсу. Під час освоєння Unity та Lumberyard максимально корисним стало використання уже відомих мені інструментів таких, як Blender та Photoshop.
Самостійно (youtube, stackoverflow, reddit) отримав базові знання з мови програмування Python. Поглиблював їх на практиці та успішно застосовував у комерційних проектах. На сьогодні в ознайомчих цілях пройшов декілька онлайн курсів по ML, у пошуках можливих варіантів використати у своєму пайплайні.
Hard skills
- розуміння та навички роботи з PBR шейдингом (Metal/Roughness та Specular/Glossiness Workflows)
- знання тонкостей роботи з векторною та растровою графікою
впровадження та вирішення нетривіальних задач з векторами, лінійної алгебри і тд.
- написання власних додаткових інструментів для оптимізації поточних задач (Python)
- вміння самостійно вирішувати не типові завдання. Шляхом пошуку в інтернеті, на тематичних форумах і т.д.
- знання англ. мови на рівні спілкування в інтернет-спільнотах, тематичних форумах, пошуку потрібної технічної інформації
Soft skills
- відповідально ставлюсь до поставленої задачі
- самонавчання, як в процесі роботи так і у вільний час
- вміння працювати з різними людьми
- спокійно ставлюсь до критики, та правок в роботі
- дисциплінований та охайний
Similar candidates
Junior front-end розробник (стажер, trainee, intern)
Remote
Intern/Trainee/Junior Front-end developer
Zhytomyr, Remote
Programmer С++, С#, Game developer (Unity, Unreal Engine, QT)
Ternopil, Lutsk
,
more 4 cities
Junior FrontEnd Developer (Trainee/Intern)
Remote
Intern, trainee Android developer
Kharkiv, Remote