• File

Олександр

Оператор call-центра

Considering positions:
Оператор call-центра, Менеджер підтримки користувачів
Age:
30 years
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Kyiv, Sumy, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ВОЙТЕНКО ОЛЕКСАНДР
[open contact info](look above in the "contact info" section) · [open contact info](look above in the "contact info" section) · Україна

ОПЕРАТОР КОНТАКТ ЦЕНТРУ
Досвідчений оператор контакт центру з 3-річним стажем у сфері телекомунікацій, включаючи інтернет,
телебачення. Маю підтверджені навички консультування клієнтів, обробки вхідних та вихідних
дзвінків, вирішення проблемних ситуацій та продажів інтернет послуг та кабельного ТБ. Додатково
володію базовими знаннями в галузі мережевих технологій , підтвердженими сертифікатами Cisco.
Готовий застосувати свої знання та досвід для забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
вашої компанії.

НАВИЧКИ
Комунікативні навички Вирішення проблем Володіння ПК
Навички продажів Мережеві технології
Орієнтація на клієнта Стресостійкість

ДОСВІД
Triolan 2020 - 2023
Оператор контакт центру

Надання консультацій клієнтам з питань тарифних планів, технічних характеристик послуг
(інтернет, телебачення) та процедур оплати.
Обробка вхідних та здійснення вихідних дзвінків з метою підтримки клієнтів та просування
послуг.
Моніторинг території покриття мережі для оперативного реагування на можливі проблеми.
Здійснення моніторингу соціальних мереж для відстеження відгуків клієнтів та
оперативного реагування на їхні запити.
Продаж телекомунікаційних послуг існуючим та потенційним клієнтам
Реєстрація та обробка звернень клієнтів у внутрішній системі.
Вирішення проблемних ситуацій та надання технічної підтримки першого рівня.
Дотримання стандартів якості обслуговування та корпоративної етики.

SpivDiia Charity Foundation квітень 2020 - червень 2023
Кейс менеджер (волонтерська діяльність)

Обробка звернень від громадян, евакуйованих з північних та південних областей, на
отримання гуманітарних пакетів допомоги внаслідок збройної агресії рф.
Реєстрація та документування запитів у внутрішній системі обліку.
Надання інформації про доступні види допомоги та процедури її отримання.
ОСВІТА ТА СЕРТИФІКАТИ
Cisco (платформа skillforall) 2023
Introduction to Cybersecurity
Networking Basics
Networking Devices and Initial Configuration

Школа GoIT 2022 - 2023
Quality Assurance Engineer

Національний Юридичний Університет ім. Ярослава Мудрого 2012 - 2018
Ступінь Магістра

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: