• File

Ігор

Technical support specialist

Considering positions:
Technical support specialist, Support manager
Age:
24 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ігор Волков [open contact info](look above in the "contact info" section)
Менеджер
Львів, Україна

Telegram: @theiigor

ОСВІТА НАВИЧКИ
Бакалавр, Облік та Аудит Здатність збирати, Досвід встановлення,
інтерпретувати та моніторингу та аналізу
Львівський університет банківської справи використовувати дані для ключових показників
09/2017 - 06/2020, Львів, Україна прийняття обґрунтованих ефективності (KPI);
рішень, оцінки ефективності підготовки звітів та
Підготовчий курс проекту та вдосконалення пропозицій щодо
VWU, Відень процесів оптимізації діяльності.
10/2018 - 05/2019, Відень, Австрія
Робота з відгуками клієнтів Розробка та впровадження
Магістр, Міжнарожний менеджмент (зокрема, через InMoment), внутрішніх ініціатив для
впровадження змін для залучення персоналу,
Віденський університет економіки та підвищення задоволеності створення систем
бізнесу та покращення клієнтського винагороди та підтримання
10/2020 - 07/2022, Відень, Австрія досвіду. позитивної атмосфери в
колективі.
Навички спілкування та Ініціювання та
ДОСВІД співпраці з різними впровадження
зацікавленими сторонами, вдосконалень у внутрішніх
Фахівець з гостиності як внутрішніми, так і бізнес-процесах для
МакДональдз Юкрейн Лтд зовнішніми клієнтами. підвищення ефективності
07/2019 - 10/2023, роботи команди.
Досягнення
Топ-менеджерська посада. Керував та консультував
команду менеджерів та працівників, підвищивши СЕРТИФІКАТИ
рівень задоволеності клієнтів з 83% до 96,8% за
даними InMoment. Google IT Support Professional (2024)
Щоквартально впроваджував навчальні програми, Я отримав базові навички з ІТ-підтримки, включаючи роботу з
операційними системами, мережами, апаратним забезпеченням та
спрямовані на підвищення рівня задоволеності усунення технічних неполадок. Я також ознайомився з основами
клієнтів та дотримання високих стандартів кібербезпеки та сервісної комунікації.
обслуговування.
Technical Support Fundamentals (2024)
Я дізнався, як працює двійкова система, комп'ютерне обладнання та
Менеджер з відділу досвіду працівників операційні системи, а також основи роботи в комп'ютерних
МакДональдз Юкрейн Лтд мережах. Я отримав навички діагностики та вирішення поширених
технічних проблем, а також ознайомився з основними
10/2023 - Дотепер, інструментами та процесами, що використовуються в технічній
Досягнення підтримці.
Наймання, підтримування та просування існуючих
працівників Microsoft IT Support Specialist (2025)
Я отримав практичний досвід роботи з інфраструктурою Windows,
Консультування керівництва щодо покращення управління обліковими записами користувачів, контролю доступу до
робочого досвіду для кожного працівника ресурсів, а також базові знання з кібербезпеки та усунення
несправностей в середовищі Microsoft.
Впровадження системи винагороди за KPI компанії
EF SET English Certificate
(C1 Просунутий) 83/100
Стажер з ІТ-підтримки
SoftSolutions UA
11/2024 - 02/2025,
Achievements
МОВИ
Допомога в усуненні несправностей за заявками 1-го
Українська Англійська мова
рівня
Рідна мова Рівень C1 (просунутий)
Налаштування робочих станцій та управління
доступом користувачів Німецька
Рівень B1 (середній)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: