- File
Ігор
Technical support specialist
- Considering positions:
- Technical support specialist, Support manager
- Age:
- 24 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13605940/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Ігор Волков [
Менеджер
Львів, Україна
Telegram: @theiigor
ОСВІТА НАВИЧКИ
Бакалавр, Облік та Аудит Здатність збирати, Досвід встановлення,
інтерпретувати та моніторингу та аналізу
Львівський університет банківської справи використовувати дані для ключових показників
09/2017 - 06/2020, Львів, Україна прийняття обґрунтованих ефективності (KPI);
рішень, оцінки ефективності підготовки звітів та
Підготовчий курс проекту та вдосконалення пропозицій щодо
VWU, Відень процесів оптимізації діяльності.
10/2018 - 05/2019, Відень, Австрія
Робота з відгуками клієнтів Розробка та впровадження
Магістр, Міжнарожний менеджмент (зокрема, через InMoment), внутрішніх ініціатив для
впровадження змін для залучення персоналу,
Віденський університет економіки та підвищення задоволеності створення систем
бізнесу та покращення клієнтського винагороди та підтримання
10/2020 - 07/2022, Відень, Австрія досвіду. позитивної атмосфери в
колективі.
Навички спілкування та Ініціювання та
ДОСВІД співпраці з різними впровадження
зацікавленими сторонами, вдосконалень у внутрішніх
Фахівець з гостиності як внутрішніми, так і бізнес-процесах для
МакДональдз Юкрейн Лтд зовнішніми клієнтами. підвищення ефективності
07/2019 - 10/2023, роботи команди.
Досягнення
Топ-менеджерська посада. Керував та консультував
команду менеджерів та працівників, підвищивши СЕРТИФІКАТИ
рівень задоволеності клієнтів з 83% до 96,8% за
даними InMoment. Google IT Support Professional (2024)
Щоквартально впроваджував навчальні програми, Я отримав базові навички з ІТ-підтримки, включаючи роботу з
операційними системами, мережами, апаратним забезпеченням та
спрямовані на підвищення рівня задоволеності усунення технічних неполадок. Я також ознайомився з основами
клієнтів та дотримання високих стандартів кібербезпеки та сервісної комунікації.
обслуговування.
Technical Support Fundamentals (2024)
Я дізнався, як працює двійкова система, комп'ютерне обладнання та
Менеджер з відділу досвіду працівників операційні системи, а також основи роботи в комп'ютерних
МакДональдз Юкрейн Лтд мережах. Я отримав навички діагностики та вирішення поширених
технічних проблем, а також ознайомився з основними
10/2023 - Дотепер, інструментами та процесами, що використовуються в технічній
Досягнення підтримці.
Наймання, підтримування та просування існуючих
працівників Microsoft IT Support Specialist (2025)
Я отримав практичний досвід роботи з інфраструктурою Windows,
Консультування керівництва щодо покращення управління обліковими записами користувачів, контролю доступу до
робочого досвіду для кожного працівника ресурсів, а також базові знання з кібербезпеки та усунення
несправностей в середовищі Microsoft.
Впровадження системи винагороди за KPI компанії
EF SET English Certificate
(C1 Просунутий) 83/100
Стажер з ІТ-підтримки
SoftSolutions UA
11/2024 - 02/2025,
Achievements
МОВИ
Допомога в усуненні несправностей за заявками 1-го
Українська Англійська мова
рівня
Рідна мова Рівень C1 (просунутий)
Налаштування робочих станцій та управління
доступом користувачів Німецька
Рівень B1 (середній)
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Спеціаліст help desk
20000 UAH, Lviv -
Спеціаліст help desk
Lviv -
Customer support representative
Lviv -
Technical support specialist
45000 UAH, Lviv -
Спеціаліст Service Desk
30000 UAH, Lviv -
Спеціаліст техпідтримки
30000 UAH, Lviv