Resume from March 26, 2024 PRO

Олена

Менеджер з персоналу, HRG, 40 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
44 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер проекту

from 01.2023 to 01.2024 (1 year)
Муніципалітет Уппсали (Щвеція) Uppsala kommun, Уппсала (Державні організації)

Проект «Care for Ukraine» муніципалитету міста Уппсала. Проект створено та розпочато у зв'язку з війною в Україні та для українців, які проживають в м. Уппсала. Це більше 500 осіб.
Посада окрема проектна, але входить до відділу по роботі з біженцями.
- Інформування українців про важливі події, інші проекти, зміни в законодавстві.
- Відвідування українців в місцях їх проживання. Здйснення оцінки стану приміщень, звітування.
- Надання консультацій. Координація біженців.
- Коучинг та психологічна підтримка.
- Переклади в різних організаціях.
- Вирішення термінових питань, пов'язаних з хворобами та загрозою життю.
- Редагування та оновлення інформації для українців на сайті муніципалітету (на 4 мовах).
- Співпраця з різними організаціями, які створюють різні проекти та програми для українців (більше 20). Обговорення потреб людей та розробка плану дій.
- Робота із статистичнми даними. Проведення опитувань. Аналіз даних та подання за вимогою адміністрації та інших організацій.
- Підготовка та проведення навчальних заходів у співпраці з іншими організаціями.
- Звітність (півріччя, рік, гайд для інших муніципалітетів).

Менеджер з персоналу

from 06.2021 to 03.2022 (9 months)
ПП "МАКРОПРОЕКТ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Провела аудит кадрової документації. Привела у відповідність до норм всі обов'язкові документи.
- Розробила положення та посадові інструкції.
- Розробила профілі посад за ключовими посадами.
- Провела аудит договірної документації. Запропонувала та впровадила систему обліку.
- Провела аудит штату. Здійснила кадрові переміщення.
- Склала план із закриття вакансій.
- Підбір персоналу. Штат компанії потроєний. Закрила 40 вакансій. Формування кадрового резерву.
- Розробила план заходів з адаптації персоналу.
- Прописала основні бізнес-процеси.
- Впровадила CRM систему.
- Провела аудит заробітних плат.
- Провела перехід до бази 1С BAS. Здійснювала ведення кадрового обліку у повному обсязі.
- Передала до пенсійного фонду усі трудові книжки.
- Здала кадрову звітність за 2021 рік.

Менеджер з персоналу

from 11.2019 to 05.2021 (1 year 6 months)
ТОВ "Беверiдж Трейдiнг Компанi", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- 1С ЗУП 8.3. 1C документообіг.
- Кадрове адміністрування (штат понад 350 працівників, включно з філіями).
- Оформлення прийняття, переведень, звільнень.
- Аудит, формування та ведення особових справ працівників.
- Аудит, заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
- Складання та затвердження графіків відпусток. Контроль за дотриманням. Контролює надання всіх видів відпусток.
- Підготовка внутрішньої документації: накази, положення, посадові інструкції, штатний розпис.
- Підготовка та подання кадрової звітності.
- Консультування співробітників з питань КЗпП.
- Підготовка довідок із місця роботи.
- Участь у підготовці корпоративних заходів.

Заступник директора

from 11.2012 to 11.2019 (7 years)
ТОВ "Архітектурно-проектна група Анни Кирій", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Персонал:
- Пошук персоналу, аналіз резюме, первинні співбесіди.
- Оформлення прийому, переведень, звільнень відповідно до трудового законодавства.
- Ведення особових справ, заповнення трудових книжок.
- Складання графіка відпусток.
- Організація процесу адаптації нових співробітників.
- Організація корпоративних, навчальних заходів.
- Кадрове діловодство: розробка посадових вказівок, профілів посад, накази, довідки.
- Консультування працівників з питань трудового законодавства.
Документообіг:
- Складання та ведення документації: договірна, організаційно-розпорядча, листування, первинна бухгалтерія, банк, архів проектної документації, бази даних, акредитаційні пакети документів, комерційні пропозиції.
Менеджмент:
- Проведення робочих нарад.
- Підготовка тендерної документації для участі у електронних торгах (система Prozorro, інші тендерні майданчики).
- Контроль реалізації спроектованих об'єктів (інтер'єр). Вибір генпідрядника, координація роботи субпідрядників, документообіг та контроль фінансування проекту.
Сайт/конкурси:
- Вибір розробника, розробка технічного завдання, контроль розробки, тестування.
- Підготовка матеріалів для сайту, наповнення сайту (відбір та обробка графічних матеріалів, написання текстів).
- Підготовка презентацій та макетів для виставок та конкурсів.
Адміністративно-господарська робота:
- Контроль використання та зберігання матеріальних цінностей (інвентаризація ТМЦ та ОЗ).
- Контроль стану приміщень (координація ремонтних робіт);
- Укладання договорів на надання комунальних послуг, контроль здійснення оплат.
- Закупівлі.
- Складання бюджету, звітність.
- Контроль роботи технічного персоналу.

Менеджер з адміністративної діяльності

from 07.2007 to 07.2008 (1 year)
ПП «Видавничий дім А.С.С.», Київ (Видавництво, поліграфія)

Персонал:
- Пошук персоналу, розміщення оголошень у ЗМІ, інтернет, проведення першого етапу співбесід.
- Ведення кадрової документації (особові српви, накази, розподрядження, штатний розпис).
- Організація корпоративних заходів.
Документообіг:
- Складання, зберігання, впорядкування, пошта.
Адміністративно-госопдарська робота:
- Контроль роботи технічного персоналу.
- Контроль використання та зберігання матеріальних цінностей -
- Проведення інвентаризації ТМЦ.
- Контроль за станом приміщень, координація ремонтних робіт.
- Контроль комунальних оплат, вирішення питань щодо оренди приміщень.
- Закупівлі.
- Складання бюджету, звітність.
Виставки:
- Підготовка та оформлення стендів, організація доставки продукції, замовлення роздаткових матеріалів.
- Презентація продуктів видавничого дому на виставках.

Менеджер з адміністративної діяльності

from 11.2006 to 06.2007 (7 months)
ЗАТ «Слобожанська Будівельна Кераміка», Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Адміністративно господарська діяльність (два офіси у Києві, а також взаємодія з регіональними представництвами). Вирішення питань з оренди, переїзд офісу, керівництво реалізацією проекту дизайну інтер'єру та ремонтних робіт.
Закупівлі, бюджет, організація корпоративних заходів, відрядження, у т.ч. закордон (отримання віз).
Управління секретаріатом, водіями, технічним персоналом.

Помічник директора

from 02.2005 to 03.2006 (1 year 1 month)
ТОВ «Архітектурно-технічна мйстерня плюс КМБ-1», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Спеціаліст інвестиційного департаменту (проектний відділ).

from 10.2003 to 02.2005 (1 year 4 months)
КМДА «Центр містобудування та архітектури»., Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ассистент фотографа/адміністратор фотостудії

from 09.1998 to 01.2002 (3 years 4 months)
Фотосудія "Ян Крей", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Education

Київський Національний Лінгвістичний Університет

Факультет заочного та вечірнього навчання, спеціальність – філолог-викладач, спеціалізація «Іспанська мова та література»., Київ
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Additional education and certificates

Курси підвищення кваліфікації за спеціальністю "Директор з персоналу" при Університеті КРОК.

2012 г. 4 місяці

Києво-Могилянская бізнес-школа. Agile для творчих команд.

2015, 1 модуль (1 тиждень).

Кадровик +1C ЗУП 8.3. Учбовий центр "Данко"

2019, 2 місяці

Орієнтована рішення короткострокова терапія (SFBT). Курс. Сертифікати

2021

Knowledge and skills

MS Office Adobe Photoshop Битрикс24 1С ЗУП Google Docs Adobe Lightroom MS Project Google Adobe BAS

Language proficiencies

  • Spanish — advanced
  • English — advanced
  • Swedish — above average

Additional information

Інтереси: Психологія, коучинг, література, спорт, дизайн.
Особисті якості: Системність, гнучкість, високий рівень EQ.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: