Resume from September 24, 2023 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/1405880

Бухгалтер, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Главный бухгалтер

from 10.2012 to 04.2022 (9 years 6 months)
интернет магазин elenpipe.com, Киев (интернет продажи сувенирной и курительной тематики)

1. Учет расчетов с поставщиками и покупателями.
2. Складской учет, контроль, инвентаризации, калькуляции.
3. Работа с кассой и банковскими счетами, клиент-банк.
4. Налоги и другие платежи.
5. Ведение ФЛП 2 группа, сдача отчетности через систему МЕДОК, кабинет плательщика налогов.
6. Ряд других задач, связанных с работой интернет-магазина.

Главный бухгалтер

from 11.2001 to 06.2012 (10 years 7 months)
Благотворительный фонд "ВФПОВСВФ Украина", Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Ведення первинної документації.
- Ведення каси
- Облік і видача довіреностей на одержання матеріальних цінностей.
- Облік розрахунків з підзвітними особами.
- Облік основних засобів (документальне оформлення операцій по приходу, ремонту, вибуттю основних засобів, нарахування амортизації).
- Облік розрахунків з оплати праці( нарахування та виплати заробітної плати).
- Складання та здача фінансової та податкової звітності
- Ведення оперативного обліку підприємства( складання бюджету, внутрішніх звітів підприємства)
- Організація та контроль формування управлінської звітності.
- Участь у фінансовому плануванні‚ формуванні управлінської звітності.
- Ведення автоматизованного бухгалтерського обліку в 1С;

Education

КПИ

ФЭЭА, Киев
Higher, from 1983 to 1989 (5 years 5 months)

Additional information

Приймаченко Ірина Леонідівна

Дата народження: 05 грудня 1965 рік

Адреса: 03151, м. Київ, вул. Ушинського 25-А, кв. 31

Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: 1973-1983 - фізико-математична школа №145 м. Києва
1983-1990 -"Київський політехнічний інститут", кваліфікація - інженер -електрик.
1992- курси бухгалтерського обліку.
2002- курси «1С бухгалтерія»
2012- курси «1С 8 бухгалтерія»

Досвід роботи:
1987-1992 УНДПВКТ інститут "Укрсільенергопроект", інженер 2 категорії.

1992-2003 Київське відділення Південно - західної залізниці, бухгалтер по з-ті ( понад 600 чол. )
- Нарахування заробітної плати та відповідних податків
ведення банківського рахунку (клієнт-банк).

1995-1997 МПП "Медтехсервіс", менеджер по збуту ( працювала за сумісництвом )
- Ведення складського обліку, облік дебіторської та кредиторської заборгованості, акти звірки.

2001 - 2003 "Всеукраїнський фонд правоохоронних органів, Збройних Сил і військових формувань "Україна" ( благодійний фонд ), головний бухгалтер ( за сумісництвом ).
2003 – 2012 "Всеукраїнський фонд правоохоронних органів, Збройних Сил і військових формувань "Україна" ( благодійний фонд ), головний бухгалтер.

- Ведення первинної документації.
- Ведення каси
- Облік і видача довіреностей на одержання матеріальних цінностей.
- Облік розрахунків з підзвітними особами.
- Облік основних засобів (документальне оформлення операцій по приходу, ремонту, вибуттю основних засобів, нарахування амортизації).
- Облік розрахунків з оплати праці( нарахування та виплати заробітної плати).
- Складання та здача фінансової та податкової звітності
- Ведення оперативного обліку підприємства( складання бюджету, внутрішніх звітів підприємства)
- Організація та контроль формування управлінської звітності.
- Участь у фінансовому плануванні‚ формуванні управлінської звітності.
- Ведення автоматизованного бухгалтерського обліку в 1С;

Володіння ПК: Windows 98, XP, MS Office, Internet.

Мовні навички: українська, російська.

Особисті якості: легко і швидко навчаюся, відповідальна, дисциплінована, комунікабельна, пунктуальна, працелюбна, наполеглива, цілеспрямована.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: