Resume from June 5, 2013

Оксана

Менеджер по рекламі, по роботі з клієнтами

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City of residence:
Terebovlia
Ready to work:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

ТНЕУ

Міжнародного бізнесу та менеджменту, міжнародна економіка, Тернопіль
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 8 months)

Language proficiencies

English — average

Additional information

Грицик Оксана Богданівна

Дата народження 25.06.1991
Місце проживання Тернопільська обл. Теребовлянський район, м. Теребовля, вул. Мандичевського, 7
Контактна інформація тел. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
skype: ksyhahrytsyk
vk: http://[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта Вища-2013
Тернопільський національний економічний університет (ТНЕУ)
Факультет міжнародного бізнесу та менеджменту
Спеціальність: міжнародна економіка
Спеціалізація: європейська економіка

Досвід роботи
2013
Учасник Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених
«Міжнародна економіка у ХХІ столітті». Доповідь на тему: «Особливості формування Глобальної інформаційної інфраструктури» ( Тернопіль, 2013 р.)

2012 Виробнича практика
Теребовлянському відділенні ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Набула досвід роботи у команді, надавала консультаційні послуги по банкомату та терміналу самообслуговування

2011 Компанія «Оріфлейм»
Продавець-консультант
Набула досвід прямих продаж

Хоббі: Велоспорт, боулінг, фотографування, психологія

Додаткові навички: Знання ПК, знання англійської мови ( розмовний рівень)

Особисті якості: Пунктуальність, уважність, відповідальність до поставлених завдань

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: