• File

Павел

Менеджер по роботі з клієнтам, логіст

Age:
34 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Зибунов Павло
Олексійович

Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Зайнятість: Повна, неповна
Графік роботи: Повний день, скорочений день

Особиста інформація
Громадянство: Україна
Дата народження: 29.12.1990
Стать: Чоловіча
Сімейний стан: одружений

Освіта
Навчальний заклад: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Рік закінчення: 2014
Факультет: Менеджмент
Спеціальність: Менеджмент організацій і адміністрування

Навчальний заклад: Український державний університет залізничного транспорту
Рік закінчення: 2025
Факультет: Інформаційно-керуючих систем та технологій
Спеціальність: Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка

Інформація
Розглядаю різні варіанти підробітку на віддаленій основі. Відкритий до будь-яких пропозицій. Маю досвід у веденні ділового листування, володію навичками роботи з клієнтами, уважний до деталей, організований та відповідально ставлюся до виконання завдань. Готовий працювати дистанційно або у вечірній час із 17:00 до 22:30. Наявні водійські права та бронювання. Зацікавлений у стабільному додатковому доході.

Досвід роботи
Організація: Товариство з обмеженою відповідальністю "Промснаб"
Період роботи: 2008-2010

Посадові обов'язки:проведення інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей, організація роботи персоналу складу, робота з постачальниками, замовниками та перевізниками товару, організація своєчасного відвантаження товару зі складу згідно із затвердженим графіком, організація розвантаження та навантаження ТМЦ, організація роботи водіїв, контроль доставок ТМЦ до клієнта.

Організація: Товариство з обмеженою відповідальністю "Посад"
Період роботи: 2010-2012
Посада: Комірник
Посадові обов'язки: комплектування товарно-матеріальних цінностей згідно замовлень покупців, проведення інвентаризації складу, розробка правил розміщення та зберігання товару, завантаження машин згідно маршрутного листа водія, прийом та вивантаження товару, видача товару зі складу, контроль кількості та якості продукції, що приймається, контроль за правильністю оформлення складських документів; організація безперебійної роботи складу.

Організація: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОАРТ"
Період роботи: 2012-2013
Посада: Завідувач складом

Посадові обов'язки: оформлення товарно-транспортних накладних, організація та проведення складського обліку та документообігу, замовлення та ведення обліку витратних матеріалів, своєчасне складання звітів, пошук нових постачальників, робота 1С(7,8), Excel, своєчасне оформлення документів, відповідно до відпрацьованих замовлень, списання та архівування відпрацьованих накладних, обробка неліквідного складу, контроль за дотриманням термінів відвантаження/доставки, контроль кількості та якості продукції, контроль за правильністю оформлення складських документів, проведення інвентаризації, організація безперебійної роботи складу, видача ТМЦ зі складу.

Організація: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРТ-ЛЕКС ЛТД" Період роботи: 2013-2022
Посада: Завідувач складом

Посадові обов'язки: досвід роботи з номенклатурою до 1500 одиниць, знання технологій складського господарства, навички організації обліку, виконання обов'язків керівника час його відсутності, своєчасне ведення бухгалтерсько-облікової документації, робота у С1 (7,8), Excel, забезпечення виконання правил оформлення та здавання прибутково- видаткових документів, складування та відпустки ТМЦ, досвід проведення та проходження інвентаризацій, прийом, перевірка, своєчасне складання та відвантаження товару за накладними, забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей, знання правил навантаження та вивантаження товарів, їх розміщення та укладання на складі, а також правил поводження з товаром залежно від його категорії, участь у проведенні інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, прийом, сортування, розташування товару за адресами зберігання, перевірка сертифікатів якості, забезпечення оптимального розташування товару на стелажах по виробниках, виконання операцій з документального оформлення прийому, повернення та зберігання товару, ведення обліку складських операцій.

Організація: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сандалини"
Період роботи: 2023-2024
Посада: Керівник складу

Посадові обов'язки: Контроль надходження, зберігання та відвантаження ТМЦ,Розробка схем зберігання для ефективного використання простору, управління персоналом складу, постановка завдань, контроль виконання, навчання нових працівників, організація графіків змін, забезпечення відповідності фактичних залишків до облікових даних, контроль якості продукції, перевірка стану взуття при надходженні та перед відвантаженням, робота з поверненнями та рекламаціями, логістика та координація доставки , організація транспорту для доставки взуття в магазини або до клієнтів.

Організація: Регіональна філія «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська Залізниця»
Служба організації та проведення закупівель
Період роботи: 2024-
Посада: Інженер 1 категорії

Посадові обов'язки: Підготовка тендерної документації , формування технічних вимог до предмета закупівлі згідно з потребами підрозділів, участь у складанні тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Розрахунок очікуваної вартості закупівель на основі аналізу ринку,
участь в організації закупівель , ініціювання та підготовка закупівельних процедур (відкриті торги, переговорна процедура, спрощені закупівлі) , Взаємодія з уповноваженими особами або тендерним комітетом , внесення інформації до електронної системи Prozorro, Аналіз ринку та постачальників , проведення аналізу ринку потенційних постачальників, участь у формуванні кваліфікаційних критеріїв до учасників, оцінка тендерних пропозицій , Перевірка технічної відповідності поданих пропозицій. , Надання висновків щодо доцільності вибору постачальника , Документообіг і звітність , Ведення архіву закупівельної документації , Підготовка звітів про укладені договори, економію, участь у закупівлях, Контроль виконання договорів , Контроль виконання зобов’язань за договорами постачальниками: терміни, якість, обсяги , Співпраця з бухгалтерією та підрозділами для підтвердження приймання товарів/послуг, Забезпечення відповідності законодавству , Моніторинг змін у законодавстві щодо публічних закупівель , Впровадження нових вимог у внутрішні процедури.

Мови: українська, англійська.
Водійські права:В

Додаткова інформація: висока працездатність та професіоналізм, вміння узгоджено працювати в колективі, вміння сконцентруватися на поставленому завданні для досягнення мети, комунікабельність, відповідальність, старанність, мобільність, організаторські здібності, знання офісних програм, досвідчений користувач ПК: 1C, MS Word, MS Excel.

Особисті якості: старанність, прагнення до професійного розвитку, відповідальність, пунктуальність, врівноваженість, посидючість, уважність, організованість, доброзичливість, комунікабельність, швидке навчання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: