Resume from April 26, 2023

Альона

Інспектор з кадрів, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Київський національний університет культури та мистецтв України

Юридичний факультет. Кваліфікація – юрист. Спеціалізація – правознавство (господарське та цивільне право), Киев
Higher, from 1997 to 2001 (3 years 8 months)

Additional education and certificates

Курси підвищення кваліфікації на базі Юридичного управління Міністерства охорони здоров’я України

2003

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Робота з оргтехнікою

Additional information

Черниш Альона Юріївна

Бажана посада: старший інспектор з кадрів, інспектор з кадрів
Бажана заробітна плата: від 20 000 грн.

2022-2023 ТОВ "ДАНН." інспектор з кадрів (проектна робота)
Підтримка і організація робочих процесів, кадрове адміністрування. Ведення особових справ працівників, особових карток П-2, ведення обліку і зберігання трудових книжок, складання, облік та зберігання всіх видів наказів.Ведення бухгалтерського та управлінського обліку.

2021-2022 ПП "Атлант"
Повний цикл кадрового адміністрування (понад 250 шт.одиниць)
Ведення особових справ працівників, особових карток П-2, ведення обліку і зберігання трудових книжок, Складання, облік та зберігання всіх видів наказів.

2019 – березень 2021 ТОВ «Грівлад»
Посада – інспектор з кадрів (єдиний).
Основні обов’язки:
Підтримка і організація робочих процесів, кадрове адміністрування;
Оформлення прийому, переведення, переміщення, звільнення працівників відповідно до КЗпП України;
Формування і ведення особових справ працівників, особових карток П-2 (120 шт.одиниць);
Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок;
Складання, облік та зберігання всіх видів наказів (основна діяльність, особовий склад тощо) доведення їх до співробітників;
Оформлення і облік наданих відпусток, формування графіку відпусток та контроль його виконання;
Реєстрація, заповнення листків непрацездатності;
Формування графіків чергувань, табеля обліку робочого часу; підсумкового обліку робочого часу (за змінами, вахта).
Внесення в базу 1С анкетних даних працівників, наказів про прийняття, переведення, звільнення, відпусток тощо.

з травня 2017р. по грудень 2018р. - старший інспектор кадрового забезпечення (єдиний) (внутрішнє переведення).
Основні обов’язки:
Підтримка і організація процесів, ведення кадрового обліку;
Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до КЗпП України;
Формування і ведення особових справ працівників (60 шт.одиниць);
Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок;
Оформлення і облік наданих відпусток, формування графіку відпусток та контроль його виконання;
Реєстрація, заповнення листків непрацездатності, підготовка та направлення до Управління ФСС запитів на експертизу ЛН (член комісії із соціального страхування);
Підготовка та реєстрація кадрових та загальних наказів керівництва, доведення їх до співробітників;
Складання табеля обліку робочого часу;
Консультування працівників з питань трудового законодавства та кадрових питань, видача довідок.

2012- ДЕКС ЦДАУ України
Посада - провідний юрисконсульт (єдиний)
Основні обов’язки:
Експертиза, реєстрація, систематизація господарських договорів (поставка, купівля-продаж, надання послуг, оренда тощо). Переддоговірні переговори, складання протоколів розбіжностей, додаткових угод тощо. Здійснення контролю укладених договорів та виявлення можливих ризиків. Здійснення правової експертизи документів правового характеру, підготовка висновків.
Внесення змін до установчих документів.
Претензійно-позовна діяльність: представництво інтересів організації в судах всіх інстанцій, інших органах державної виконавчої влади під час розгляду правових питань та спорів.
Розробка положень відділів, наказів, посадових інструкції, складання листів будь-якого характеру.
Підготовка відповідей на запити органів державної влади, правоохоронних органів та ін.
Надання нормативних матеріалів та консультацій з питань застосування норм чинного законодавства.

2008- 2008 ПП „АнастасіяТ”
Посада – юрист (єдиний)
Основні обов’язки:
Договірна робота: аналіз та погодження договорів з контрагентами, ведення бази договорів, підготовка стандартних шаблонів договорів (складання різних видів договорів, юридична експертиза, фіксація терміну, наявність документів). Ведення реєстрів. Проведення тренінгів з співробітниками щодо застосування договірного права в роботі з контрагентами.
Представництво – Державна реєстраційна служба, Статистика (внесення змін до ЄДРПОУ, установчих документів тощо), Державна виконавча служба, складання юридичних документів (відповіді на офіційні запити).
Моніторинг чинного законодавства. Консультація співробітників та керівництва організації з питань діючого законодавства.

2007- ТОВ „ДіТрейд” (за переведенням)
Посада – головний юрисконсульт (єдиний)
Основні обов’язки:
Підготовка та здача у ДПІ розрахунку за придбані транспортні засоби; збір всієї документації для оформлення заяви на відшкодування збитку у разі ДТП.
Кадрова робота: прийом, звільнення, ведення особових справ.
Відправлення/отримання кореспонденції на пошті; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції в журналі; складання листів будь-якого характеру.

Особисті якості: Ініціативна, цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, швидко навчаюсь новому.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: