Resume from February 29, 2024 PRO

Юлія

Діловод

Employment:
Part-time.
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Діловод

from 03.2021 to 09.2022 (1 year 6 months)
ТОВ Енергоефективні Бетони, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

На займаній посаді виконувала наступні функціональні обовязки:
- Організування діловодства на підприємстві.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Обліковування й упорядковування документів і кореспонденції.
- Робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням (отримання-відправлення листів).
- Реєстрація кореспонденції.
- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції ( в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Робота з оргтехнікою (принтер, ксерокс, сканер, факс).
- Ведення телефонних переговорів щодо документації.
- Ведення архіву документів.
- Виконання доручень керівництва.

Головний спеціаліст сектору організаційно - інформаційної роботи

from 07.2015 to 03.2019 (3 years 8 months)
Центральне об'єднане управління Пенсійного фонду України в м.Києві, Київ (з питань пенсійного забезпечення та ведення персоніфікованого обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування)

- Проводила аналіз громадської думки про діяльність і послуги, що надаються управлінням ПФУ м. Києва;
- Забезпечувала постійне оновлення інформаційних стендів в управлінні;
- Берала участь в організації роботи з проведення засідань колегій, нарад, «круглих столів», семінарів в управлінні;
- Написання протоколів;
- Забезпечувала необхідними методичними матеріалами для проведення засідань колегії, нарад, «круглих столів», семінарів в управлінні;
- Готувала відповідну звітність,яка відноситься до компетенції сектору організаційно - інформаційної роботи;
- Брала участь у підготовці заходів щодо проведення консультацій з громадськістю;
- Брала участь у розробці буклетів, брошур, презентацій;
- Брала участь в організації різних заходів, свят;
- З 22 серпня 2016 до січня 2017 року виконувала обов'язки завідувача сектором організаційно - інформаційної роботи в зв'язку з його звільненням.

Офіс-адміністратор / діловод

from 09.2013 to 12.2013 (3 months)
ООО "Квадро Центр", Київ (Транспорт, логістика)

- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції реєстрація, відправка, контроль над термінами виконання) (в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Реєстрація кореспонденції.
- Робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням (відправлення листів).
- Прийом і розподіл дзвінків.
- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції (в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Робота з оргтехнікою (принтер, ксерокс, сканер, факс).
- Прийом, розподіл телефонних дзвінків.
- Прийом гостей і відвідувачів.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Бронювання авіа. і ж / д квитків.
- Туристична підтримка (бронювання готелів, замовлення квитків).
- Виконання поточних доручень.
- Рекламне забезпечення.

Менеджер з адміністративної діяльності / діловод

from 08.2007 to 10.2012 (5 years 2 months)
ТОВ "БІК" НовоБуд", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Прийом і розподіл дзвінків.
- Координація розподілу і облік пересування документації та кореспонденції (в тому числі факсів, електронних листів і т.д).
- Робота з договорами.
- Робота з оргтехнікою (принтер, ксерокс, сканер, факс).
- Прийом, розподіл телефонних дзвінків.
- Прийом гостей і відвідувачів.
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
- Бронювання авіа. і ж / д квитків.
- Туристична підтримка (бронювання готелів, замовлення квитків).
- Виконання поточних доручень.
- Рекламне забезпечення.
- Рішення адміністративно-господарських потреб (замовлення води, канцтоварів, госп. Товари і т. Д.).
- Контроль роботи обслуговуючого персоналу (прибиральниці, водії).
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок працівників.
- Оформлення та облік відпусток співробітників (графік відпусток).
- Табель обліку робочого часу.
- Штатний розклад.
- Заповнення трудових книжок.

Менеджер відділу логістики

from 11.2006 to 06.2007 (7 months)
ТОВ В. В "Холдінг", Київ (Збір косметики і парфумерії в мережі магазинів (Космо, ДЦ, Брокард))

Обробка замовлень. Організація збору товару за накладними (відправка через кур'єра) товару, в магазини Києва і в інші міста України.

Диспетчер

from 03.2006 to 10.2006 (7 months)
ЧП "Оптима", Киев (Вантажні перевезення, таксі)

- Організація і доставка вантажів по Україні.
- Прийом каси за виконану роботу,
- Забезпечення офісу всім необхідним (канцтовари, вода і т.д).
- Робота з клієнтами по телефону.
- Складання графіка відвантаження товару.
- Контроль взаєморозрахунків з клієнтами.

Education

Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України

Управління персоналом та економіка праці, Київ
Higher, from 2016 to 2018 (1 year 7 months)

Магістратура

Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України

Управління персоналом і економіка праці, Київ
Higher, from 2012 to 2016 (3 years 9 months)

Бакалавр

Черкаський комерційний технікум

Організація обслуговування в готелях і туристичних фірмах, Черкаси
Specialized secondary, from 2003 to 2006 (2 years 5 months)

Additional education and certificates

Фотограф

2011

Кадрове діловодство

2010, 2 месяца

Ефективний секретар і помічник керівника

2009

Бухгалтерський облік та кадровий документообіг на підприємстві

2023, 2 неділі

Knowledge and skills

Adobe Photoshop Користувач ПК MS Office Користувач Internet ABBYY FineReader ABBYY The Bat! Створення фотокниг

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

References

  • Наташа

    Наташа

    Економіст, ТОВ "Енергоефективні Бетони"

    Contact details are hidden
  • Потебенько Светлана

    Потебенько Светлана

    Бухгалтер, ТОВ БІК "НовоБуд"

    Contact details are hidden

Additional information

Додаткова інформація:

Наявність прав водія: Категорії B, C

Додаткова інформація: Відповідальна, прагнення до професійного та особистого зростання, без шкідливих звичок. - Високий ступінь самоорганізованості, точність у роботі. Пунктуальність, володію високою працездатністю, ініціативна. Швидко адаптуюсь та навчаюсь. Відповідально ставлюся до роботи, сумлінна.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: