Зоя

Гол. бухгалтер

Employment:
Full-time.
Age:
63 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Клієнт-Банк
  • MS Outlook
  • 1С:Підприємство
  • Internet Explorer
  • MS Access
  • умение руководить, планировать, организаторские способности и т.

Additional information

Возраст: 45
Регион: Ів-франківськ

Адрес: м. Ів-Франківськ

Контактный(е) тел: р.т. [open contact info](look above in the "contact info" section) моб.т.[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Цель (желаемая должность): головний бухгалтер, керівник , начальник відділу

График работы: повна зайнятість
Уровень образования: Вища освіта

Опыт работы: більше 10років

Ожидаемый уровень дохода: від 750 у.е.і вище



ОПЫТ РАБОТЫ:



Вересень 2005р - по даний час



Специализация: експедиційні послуги,оренда

Должность: головний бухгалтер

Обязанности: • ведення бухгалтерського та податкового обліку;

• податкова, бухгалтерська та фінансова звітність;

• ЗЕД (імпорт), валютні операції;

• робота по кадрах, підбір та навчання персоналу;

• організувала роботу бухгалтерії;

• організувала бухгалтерський та податковий облік з початку створення підприємства;

• успішний досвід роботи з контролюючими органами;

• брала участь в розробці змін до 1С Підприємства відповідно до специфіки роботи підприємства.



Грудень 2000р. - серпень2005 р.



Специализация: роздрібна торгівля , громадське харчування (два магазана ,два кафе)

Должность: генеральний директор,головний бухгалтер

Обязанности:- організація роботи бухгалтерського обліку з початку створення підприємства;

-аналіз фінансово-господарської діяльності. Оформлення первинної бухгалтерської документації, облік розрахунків з покупцями та постачальниками, облік зарплати, каси, банківських операцій

- ведення бухгалтерського та податкового обліку, звітність;

- організація роботи бухгалтерського обліку з початку створення підприємства;

- робота з постачальниками, комунальними службами,робота з кліетами;

- робота з кадрами,підбір та навчання персоналу;

- розробка та проведення маркетингової діяльності;

- планування та розвиток бізнесу;

- проведення подуктових тренінгів для дистрибютерів;

- складання, заключення договрів,контроль за виконанням умов договорів;

- організація і контроль роботи відділу прдаж та цін.

- досвід фомування сильної команди;

- вміння вести переговори на професійному рівні;

- знання відповідної законодавчої та нормативної бази.



березень 1997р - по даний час за сумісництвом



Специализация: стомат.послуги

Должность: головний бухгалтер

Обязанности: Оформлення договорів, актів виконаних робіт, виписка первинних документів, діловодство, претензійно-позовна робота, мінімізація оподаткування. Складання податкової та статистичної звітності, звітності у фонди по з/п.



Професійні якості: вільне володіння ПК, сервісне обслуговування комп’ютерів, досконале знання комплексу 1С: Підприємство 7.7, розробка конфігурацій, повний пакет Office (Word, Excel, Access, Internet Explorer, Outlook), клієнт-банк.



Мови: українська(рідна), російська (розмовна), англійська (із словником.



Додаткова інформація:Бажаний напрямок отримання роботи управлінського характеру.



Комунікабельна, самоорганізована, відповідальна, організаторські здібності, лідерські якості , маю досвід роботи з людьми та роботи в команді, легко засвоюю нову інформацію та навчаюсь.


More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: