Resume from July 14, 2013 PRO

Юрий

Керівник групи підприємств, директор підприємства, проект-менеджер, 48 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
49 years
City of residence:
Ivano-Frankivsk
Ready to work:
Dnipro, Ivano-Frankivsk, Kyiv, Lutsk, Lviv, Mykolaiv, Odesa, Simferopol, Vinnytsia, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник проектів

from 03.2011 to 10.2012 (1 year 7 months)
Багатопрофільний холдинг (виробництво та торгівля хлібобулочними виробами та бакалеєю)

Гайсинський консервний комбінат, м. Гайсин. Керівник проекту «Реконструкції існуючого томатного цеху під цех по виготовленню плодоовочевих та медових консервів».

Посадові обов’язки:

1.Оцінка ринку збуту та ринку сировини;
2.Оцінка стану виробничих потужностей комбінату після 9 років простою;
3.Розробка бізнес-моделі відновлення роботи підприємства;
4.Організація фінансування та фінансового контролю над реалізацією проекту;
5.Підбір, розстановка та керування персоналом в період підготовки комбінату до роботи;
6.Отримання ТУ, висновків, декларацій, рішень та дозволів на роботу консервного комбінату;
7.Організація процесів проектування, будівництва, монтажу та пусконалагоджувальних робіт;
8.Пошук постачальників та укладання угод на поставку сировини;
9.Підбір обладнання, розташування та комплектація технологічних ліній;
10.Будівництво газопроводу та нової модульної котельні;
11.Відновлення водопостачання, водовідведення, решти енергопостачальних процесів підприємства;
12.Ведення перемовин із участю керівників обласних та місцевих органів влади, різного роду контролюючих організацій та бізнес-кіл;
13.Введення об’єкта в експлуатацію.
14.Організація випуску пробних промислових партій консервів.

Причини звільнення: Виконання поставленої задачі. Демотивація до праці в групі через перевагу в компанії «процесу над результатом».


Готель Україна-Донецьк, Централізована резервна компанія, м. Донецьк. Керівник проекту «Реконструкції готельного комплексу Україна-Донецьк».

Посадові обов’язки:

1.Організація фінансування та фінансового контролю над будівельною частиною проекту;
2.Участь у процесі проектування будівельної частини проекту;
3.Управління генеральною підрядною організацією, в т.ч. підбір та розстановка кадрів;
4.Підбір, організація конкурсних торгів, розстановка та управління підрядними організаціями;
5.Організація та контроль над веденням демонтажних, будівельних та монтажних робіт;
6.Ведення перемовин із участю керівників відомств та місцевих органів влади, різного роду контролюючих організацій;
7.Отримання ТУ, висновків, ордерів на виконання земляних робіт, декларацій, рішень та дозволів.

Причини переводу: Відсутність можливостей бачиться із сім’єю, відмінні від власника групи погляди на організацію та ведення будівельних робіт.

НПП Мультимикс, м. Донецьк. Керівник проекту «Реконструкції існуючих виробничих потужностей групи під сховища овочів та фруктів».

Посадові обов’язки:

1.Оцінка ринків збуту та сировини;
2.Вивчення, оцінка та вибір технологій зберігання;
3.Грошова оцінка нового будівництва;
4.Оцінка та вибір варіантів реконструкції існуючих ви-робничих активів;
5.Підготування ескізів проекту;
6.Розробка бізнес-моделі роботи типового підприємства.

Причини перерводу: Надання проекту статусу другорядного у зв’язку з узятими групою обов’язками перед комітетом ЄВРО 2012.

Фінансовий директор (Член спостережної ради)

from 05.2009 to 03.2011 (1 year 10 months)
Тернопільський молокозавод (Переробка молока)

1.Аудит та консолідація активів 4-х господарюючих суб’єктів;
2.Виконання обов’язків голови правління на час його відсутності;
3.Розробка та організація контролю над окремими фінансовими потоками;
4.Технічний, фінансовий та юридичний супровід процесу придбання нових виробничих майданчиків.

Підпорядкування: безпосередньо власнику групи.

Причини звільнення: Відсутність чітких критеріїв кінцевого результату власної праці. Монотонність та низька праценавантаженість.

Генеральний директор

from 10.2006 to 05.2009 (2 years 7 months)
Едельвейс-Прикарпаття, БК Промол (Переробка молока, Будівництво)

1.Створення та реєстрація двох юридичних осіб: «Замовник» та «Генеральний підрядник». Отримання ліцензії на виконання будівельних робіт;
2.Управління фінансово-господарською діяльністю створених товариств;
3.Підбір та отримання комплексних висновків про придатність обраних земельних ділянок під будівництво крупного виробничого комплексу (геологічних, геодезичних, меліорати-вних, екологічних, МНС, МВС, енергопостачальних та комунальних організацій, обл. та райавтодорів, землевпорядних організацій, тощо);
4.Переконання громади та місцевих органів влади в перспективності та безпечності будівництва об’єкта на їх території. Організація відводу, оформлення та відвід земельної ділянки вздовж траси на ТК «Буковель» (побажання власника);
5.Виїзд до Європи (Польща, Німеччина, Голландія, Франція, Австрія, Чехія, Словаччина всього біля 8 тижнів) та вивчення на практиці світового досвіду в області безвідходних технологій, проведення перемовин, оцінка та вибір технологічного та енергогенеруючого обладнання, обладнання з очищення стічних вод, промислового виробництва біогазу, конструкцій та матеріалів. Проведення перемовин, підбір потенційних виробників обладнання та конструкцій, організація конкурсних торгів ;
6.Розрахунок потреби в енергоносіях, географії збору молока та продажу молочних продуктів, автопарку, миючих станцій, основному та оборотному капіталу , і т.д., і т.п. Підбір та опис бізнес-процесів молочного заводу, складання організаційної структури, штатного розкладу, тощо. Написання та супровід бізнес-плану проекту в цілому;
7.Отримання ТУ, організація та супровід усіх передпроектних, проектних та пошукових робіт. Отримання позитивних висновків державної експертизи, ордерів та дозволів на будівництво зовнішніх мереж електро-, водо- та газопостачан-ня, а також відводу стічних вод від молокопереробного комбінату;
8.Ведення перемовин з першими особами фінансових організацій. Отримання згоди кредитних комітетів на фінансуван-ня 70% проекту від державного банку та 2-х банків з інозем-ним капіталом, а також 1-єї європейської інвестиційної ком-панії.
9.Пошук нового інвестора (власника проекту), презентація проекту власникам молокопереробних компаній та на різного роду бізнес-форумах, в т.ч. при посольствах Європейських країн, в т.ч. за участі перших осіб України, Австрії та інших держав.

Підпорядкування: безпосередньо власнику товариств (проекту).

Причини звільнення: Вихід замовника інвестиційного проекту із бізнесу у звязку з еміграцією з України.

Генеральний директор

from 02.2003 to 09.2006 (3 years 7 months)
Молочний завод Родич (нині Данон-Дніпро) (Переробка молока)

1.Реконструкція куплених активів, оптимізація штату та створення ефективної організаційної структури;
2.Створення власної заготівельної мережі молока та власної мережі продажу готових продуктів шляхом відкриття приймальних пунктів та торгівельних філій у селах та містах України відповідно;
3.Організація та проведення комплексної реконструкції виробничих потужностей: проведення капітального ремонту будівель та мереж, монтаж нового технологічного, енергорозпо-діляючого та енергогенеруючого обладнання;
4.Керівництво процесами продажу, виробництва, товарно-матеріального постачання, фінансами та обліком, частіше за все в умовах дефіциту бюджету;
5.Створення та успішний вивід на ринок нових торгівельних марок, збільшення обсягів продажу готових продуктів та обсягів постачання молока впритул до повного завантаження створених виробничих потужностей;
6.Організація та ведення постійної роботи над підвищенням культури виробництва. Організація контролю санітарного стану усіх пов’язаних із переробкою молока процесів;
7.Організація бухгалтерського та управлінського обілку (в т.ч. на основі методу standart-cost). Автоматизація ви-робничих процесів та обліку. Сертифікація підприємства в системах НАССР та ISO;
8.Розробка та узгодження з акціонерами товариства бізнес-планів, поточних планів та норм на різні періоди, організація обліку та контролю над їх виконанням;
9.Ведення перемовин із участю керівників обласних та місцевих органів влади, різного роду контролюючих організацій, фінансових та бізнес-кіл. Організація фінансування, придбання та реконструкції активів товариства;
10.Підготування товариства до продажу, успішне проходження різного роду зовнішніх аудитів, в т.ч. міжнародних. Доведення фактичних показників прибутку, запасів, дебіторської та кредиторської заборгованості до нормативних;
11.Юридичний та фінансовий супровід процесу продажу акцій французькій компанії групи «Данон».

Підпорядкування: безпосередньо власнику товариства (проекту).

Причини переводу: Завершення проекту. Отримання від власника пропозиції очо-лити будівництво нового молокопереробного комбінату зразкового для Європи рівня.

Начальник відділу контролінгу

from 11.2001 to 02.2003 (1 year 3 months)
Кременчуцький міськмолокозавод (Переробка молока)

1.Детальне вивчення усіх процесів пов’язаних з організацією та управлінням молокопереробним підприємством;
2.Управління витратами товариства;
3.Автоматизація обліку та окремих виробничих процесів, постановка систем планування, бюджетування та управлінського обліку;
4.Оцінка потенційних виробничих майданчиків розвитку бізнесу;
5.Економічний супровід процесу продажу акцій товариства російській компанії групи «Юнимилк».

Підпорядкування: безпосередньо власнику товариства (проекту).

Причини переводу: Завершення проекту. Отримання від власника пропозиції очо-лити реконструкцію непрацюючого молокопереробного активу.

Education

Російська Академія сільськогосподарських наук НДІ Економіки та організації АПК ЦЧР РФ

Економіка та управління підприємствами, галузями, комплексами, Вороніж
Higher, from 1997 to 2000 (2 years 9 months)

Дисертаційна робота на тему: «Організація процесу управлін-ня прибутком на підприємствах молочної промисловості».

Московський Державний Соціальний університет (в минулому вища партійна школа)

Юридичний, юриспруденція, Москва
Higher, from 1994 to 1999 (4 years 9 months)

Червоний диплом

Воронізький Державний Аграрний університет

Агрономічний, селекція та насінництво, Вороніж
Higher, from 1992 to 1997 (4 years 6 months)

Червоний диплом

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet Internet Explorer 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік

Language proficiencies

German — beginner

References

  • Попов Володимир Іванович

    Попов Володимир Іванович

    Власник, Молочний завод Родич (нині Данон-Дніпро, м. Херсон); Кременчуцький міськмолокозавод (м. Кременчук)

    Contact details are hidden
  • Безницький Володимир Михайлович

    Безницький Володимир Михайлович

    Генеральний директор, Гайсинський консервний комбінат

    Contact details are hidden
  • Данилець Володимир Михайлович

    Данилець Володимир Михайлович

    Технічний директор, ОЛКОМ

    Contact details are hidden
  • Артельська Галина Миколаївна

    Артельська Галина Миколаївна

    Директор з виробництва, Білоцерківський молокозавод

    Contact details are hidden
  • Швиденко Сергій Анатолійович

    Швиденко Сергій Анатолійович

    Директор з капітального будівництва, Мегалайн

    Contact details are hidden

Additional information

Професійні навички:

1.Управління переробними підприємствами зі штатом до 650 чоловік (3 роки);
2.Управління інвестиційними проектами з бюджетом 0,1 - 70 млн. Євро (5 років);
3.Управління будівельними майданчиками зі штатом до 400 чоловік (2 роки);
4.Управління фінансами, побудова інформаційних систем, постановка систем бухгалтерського та управлінського обліку (6,5 років);
5.Організація та супровід експортно-імпортних операцій (0,5 року);
6.Ведення перемовин із участю керівників міністерств, регіональних та місцевих органів влади, представників громади, різного роду контролюючих організацій та бізнес-кіл (9,5 років);
7.Участь у міжнародних та національних бізнес-форумах, спілкування із пресою, надання інтерв’ю та відповідей, підготування статей та публікацій (3 роки).
8.Фінансовий та юридичний супровід приватних справ фізичних осіб (9,5 років).

Професійні риси:

Лідер, націлений на досягнення результату любими доступними засобами. Властиві: стратегічне мислення, системність, швидке прийняття рішень у критичних ситуаціях, стресостійкість. Швидко навчаюсь. Некомфортно почуваюсь у монотонній роботі. Важко адаптуюсь до бюрократичних процедур. Не краду, не брешу і не беру. Стиль керування – командно-авторитарний.

Досягнуті результати:

1.Створено нині діючих юридичних осіб – 4 од;
2.Розроблено інвестиційних проектів – 5 од;
3.Реалізовано інвестиційних проектів "під ключ" – 2 од;
4.Організовано придбання виробничих майданчиків – 2 од;
5.Організовано продаж юридичних осіб – 2 од;
6.Створено постійних робочих місць – біля 1000 од;
7.Побудовано закінчених ІТ-СИСТЕМ – 1 од;
8.Надруковано статей та публікацій – 2 од.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: