Resume from April 19, 2023 PRO

Вікторія

Бухгалтер, економіст (правий берег)

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер,економіст

from 05.2019 to 07.2022 (3 years 2 months)
ТОВ "Сервіс-Центр" Видавництво Медіа Дім (UMH ), Київ (ЗМІ, медіа)

Перехід до фінансового відділу:
липень 2020-липень 2022.
Нарахування бонусів менеджерам (заробітна плата), ведення рекламних компаній, виписка первинних документів, відправка у програмі Медок, складання зведених таблиць відповідно до посадових обов'язків.Робота в програмі 1С 8.3 УТП(управлінський облік).
Бухгалтерский відділ: травень 2019- липень 2020.
Нарахування заробітної плани (50 співробітників), оформлення та відправка звітів ЄСВ, 1 ДФ, 1 ПВ. Розрахунок відпускних, компенсацій при звільненні, Ведення 631 рахунку (акти, податковий кредит), Робота в програмі 1С 8.3, МЕДОК, Електронний кабінет.

Бухгалтер

from 04.2017 to 03.2019 (1 year 11 months)
КП" Київкомунсервіс", Київ (вивіз сміття та побутових відходів)

Робота з великим обсягом інформації. Ведення первинної документації (рахунки, акти), Звірка з контрагентами (акти звірок), рах. 361, внесення нових договорів. Рознесення виписок банків.Співпраця з менеджерами.

Помічник головного бухгалтера

from 09.2013 to 11.2014 (1 year 2 months)
ТОВ Промстіл Инжиніринг, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Нарахування заробітної плати, ведення всієї кадрової документації(штатний розклад,накази), здавання звітів до ПФУ, Податкової. Здійснення платежів. М.Е.Doc,Клієнт-банк. Облік та ведення фіз.осіб. 2 група.

Бухгалтер

from 07.2007 to 06.2013 (5 years 11 months)
ТОВ АФ Аудит ЮС, Донецьк (Ведення бухгалтерського та податкового обліку)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку, розрахунок з/пл., кадрова документації, здавання звітів у податкову, статистику, фонди, здійснення платежів. Досвідчений користувач ПК, знання програми Акцент. Виконання обов'язків секретаря - стежити за роботою офісу, замовлення канц. товарів, госп. потреби, прийом дзвінків та кореспонденції для керівника.

Продавець-консультант

from 09.2003 to 04.2007 (3 years 7 months)
ТОВ Бачо, Донецьк (торгівля непродовольчими товару)

Консультація клієнтів, прийом та інвентаризація товару, робота з касою, стежити за порядком роботи магазину, навчання нового персоналу.

Education

ВПУ № 107

Бухгалтерський облік, Донецьк
Higher, from 2000 to 2004 (4 years)

Здобула спеціальність-молодший спеціаліст бухгалтер (бакалавр).

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet M.E.Doc Internet Explorer Робота з оргтехнікою Бухгалтерський облік Opera Акцент Робота з клієнтами

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Комунікабельність, пунктуальність, швидке навчання, стресостійкість, немає шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: