• PRO

Світлана

Фінансовий директор, заступник директора, головний бухгалтер, 40 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
50 years
City of residence:
Ivano-Frankivsk
Ready to work:
Ivano-Frankivsk, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 05.2022 to 06.2023 (1 year 1 month)
Business Support Solution SA Polska, Інші країни (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Облік та відображення операцій закупівлі товарів та послуг (Zakup towarów i usług);
Формування реєстру операцій VAT, звірка та підготовка до подачі JPK VAT (zestaw informacji o zakupach, który wynika z ewidencji VAT za dany okres);
Відображення в обліку відомостей по нарахуванню зарплати та звірка відповідних нарахувань та відрахувань із поданою у звітності. ( ZUS DRA – deklaracja rozliczeniowa – do rozliczenia składek oraz wypłaconych w danym miesiącu świadczeń);
Звірка по складам та товарам, формування звітів та реєстрів для внутрішньої роботи Spółki.
Звірка з контрагентами, співпраця з іншими відділами Spółki.
Досягнення: успішне закриття року; проходження курсів (навчання) під час роботи (poziom Samodzielna Księgowa);

Фінансовий директор

from 11.2020 to 05.2022 (1 year 6 months)
ТОВ "АГРО-ГАЛИЧ-ІФ", Івано-Франківськ (Сільське господарство, агробізнес)

Починала роботу в товаристві на посаді головного бухгалтера. За час роботи підібрала та реорганізувала бухгалтерію. Пройшла ряд перевірок по підтвердженню сум ПДВ до бюджетного відшкодування, планову документальну перевірку. На посаді фінансового директора - контроль за грошовими потоками в організації та розподіл між потребами.
Основні обов'язки: Складання бюджету;
Організація фінансової роботи на підприємстві;
Аналіз фінансового становища підприємства;
Аналіз витрат на закупівлю сировини, матеріалів, споживання енергоресурсів, транспортних витрат та інших витрат; Взаємодія з бухгалтерськими підрозділами;
Підготовка фінансових звітів для керівника підприємства;
Проведення переговорів з комерційними банками, іншими фінансовими установами та організаціями.
Контроль по перерахуванню податків і зборів до державних бюджетів.

Головний бухгалтер

from 06.2019 to 11.2020 (1 year 5 months)
ТОВ "Карпат-Буд", Калуш (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення бухгалтерського обліку активів компанії, зобов'язань, розрахунків з постачальниками, реалізації послуг;
Облік матеріалів і їх списання, облік витрат на експлуатацію спецтехніки;
Підготовка і прийом первинної документації, відображення всіх господарських операцій; Забезпечення ведення бухгалтерського обліку, організнізація обліку майна, зобов’язань і господарських операцій;
Ведення зарплати та подача всіх форм звітності, повязаної із нарахуванням зарплати та інших виплат працівникам та іншим особам - контрагентам,
нарахування зарплати співробітникам 19 чол; встановленням посадових окладів; Проведенням інвентаризацій основних засобів, товарно-матеріальних цінностей і коштів; Взаємодію з банками, ведення та контроль за касовою дисципліни; Нарахування та перерахування податків та зборів, передбачених законодавством;
Визначення облікової політики підприємства;
Складання балансу, іншої бухгалтерської, статистичної звітності та податкової звітності ( заг.система, платник ПДВ, акциз ). Подання їх у встановленому порядку у відповідні органи.

Головний бухгалтер із виконаням функцій фінансового директора

from 02.2017 to 06.2019 (2 years 4 months)
ТОВ ВКФ "Балакком", Чернівці (Чернівецька обл.) (Легка промисловість)

Основні засади:
Забезпечення контроля за проведенням відображення госпоперацій в обліку;
Забезпечення контроля за розподілом заробітної плати;
Контроль за дотриманням касової дисципліни;
Розробка посадових інструкцій, набір штату бухгалтерії, контроль за процесами бухгалтерів;
Подача податкової, бухгалтерської та статистичної звітності (ПДВ; Податок на прибуток; земельний податок/орендна плата;);
Взаємодія з контролюючими органами: проходження планової документальної перевірки за наслідками останніх 3-х років; валютний контроль (2018); перевірки Управління праці;
Співпраця із банківськими установами;
Участь у проектних задачах по впровадженню нової системи та управління « BAS ERP »;
Участь у фінансовій політиці підприємства: керування грошовими потоками; контроль за витратами; підготовка розшифровок з питань кредитування;
Співробітництво із підрозділами компанії щодо забезпечення господарської діяльності;
Досягнення: успішне завершення перевірок; вдале керування трудовими ресурсами; вміння опрацьовувати об’єм інформації;

Головний бухгалтер

from 01.2011 to 01.2017 (6 years)
ТОВ "ДС ЛПК" ТОВ"Леосіті Інвест", Калуш (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Організація роботи відділу бухгалтерії;
• Забезпечення контролю за проведенням господарських операцій;
• Забезпечення контролю за дотриманням порядку оформлення первинних бухгалтерських документів;
• Забезпечення контролю за правильністю витрачання фонду заробітної плати, встановлення посадових окладів;
• Контроль за дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни;
• Участь в розробці посадових інструкцій для підлеглих працівників
•Складання та здача податкової, бухгалтерської та статистичної звітності (ПДВ, податок на прибуток, земельний податок, податок з власників ТЗ, баланс, по ЗЕД операціями)
• Облік фінансової діяльності;
• Формування облікової політики;
• Складання фінансової звітності за фінансовими результатами
•Робота з контролюючими органами (податкова інспекція, стандартизація, ТПП, санстанція, соціальні фонди)
• Взаємодія з банками;
Досягнення: успішне проходження ряду перевірок, керівництво бухгалтерією, проведення фінансового аналізу діяльності

Менеджер ЗЕД

from 09.2010 to 12.2010 (3 months)
ПП "ДЕЙ-СОН" ТОВ "ДЕЙ-СОН ЛПК" ТОВ "Леосіті Інвест", Калуш (Харчова промисловість)

•Акредитація та реєстрація ТОВ в митних структурах
• Оформлення документації для реєстрації, отримання дозволів та ліцензій (експорт товарів, імпорт послуг)
• Встановлення прямих зв'язків з підприємствами і фірмами зарубіжних країн (країни СНД, країни Прибалтики)
• Підготовка та участь в переговорах з інофірмами
• Підготовка для керівництва звітів з питань зовнішньоекономічних зв'язків
• Документальне оформлення та відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з ЗЕД
• Податкова звітність по ЗЕД
Досягнення: успішна реєстрація підприємства в митних структурах; укладення низки договорів, за якими підприємство здійснює постійні поставки власної продукції по теперішній час

Приватний підприємець

from 03.2010 to 09.2010 (6 months)
Приватний підприємець, Україна (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Організація бухгалтерського обліку та звітності
• Відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів на підставі первинних документів
• Нарахування податків і зборів до бюджетів, страхових внесків до державних соціальних фондів
• Складання та подання звітності до Пенсійного фонду, фонд соціального страхування і податкові органи

Бухгалтер

from 05.2006 to 02.2010 (3 years 9 months)
ТОВ "ДАНОША", Калуш (Сільське господарство, агробізнес)

•Організація документообігу по реалізації
• Облік відвантаженої і реалізованої продукції по рахунках бухобліку
• Облік даних для складання звіту оп податку на додану вартість
• Облік ЗЕД (імпорт товарів і послуг)
• Облік розрахунків з постачальниками і покупцями, в тому числі нерезидентами
• Уміння працювати в команді

Досягнення: відповідальна робота на ділянці реалізації, проходження внутрішніх і зовнішніх аудиторських перевірок на даній ділянці роботи, успішне проходження перевірок по нарахуванню та бюджетного відшкодування ПДВ, набуття досвіду взаємодії з іноземними постачальниками товарів і послуг, удосконалення і застосування знання анг.мови

Головний бухгалтер Єдиний

from 09.2003 to 05.2006 (2 years 8 months)
ПП “Династия”(СПД Василів В.В. ), Калуш (Харчова промисловість)

•Ведення бухгалтерского, податкового обліку:
•Ведення книги обліку придбання, продажу продукції
•Облік материально-техничних цінностей
•Банковскі виписки, взаєможія з банківськими установами: коедитування, відкриття рахунків тощо
•Ведення кассових операцій, первинної документації, облік заробітнбої плати, робота з постачальниками.
•Оформлення, переоформлення патентів, свідоцтв, лицензій
•Составление и подача статистической отчетности
•Звітність в ПФУ, фонд соціального страховання та податкові органи

Главный бухгалтер

from 06.1999 to 09.2003 (4 years 3 months)
Районная СЭС, Калуш (Державні організації)

•Ведення бухгалтерського, податкового обліку:
• Облік матеріально-технічних цінностей
• Облік грошових операцій: грошових коштів у касі, на розрахунковому рахунку, інших рахунках у банку, розрахунків з постачальниками, кредиторами, розрахунків з бюджетом, розрахунків за відрахуваннями та платежами, ведення касових операцій
• Облік розрахунків з оплати праці: нарахування заробітної плати, утримання із заробітної плати, відрахування на соціальне страхування, до пенсійного фонду та фонду зайнятості договору з постачальниками, клієнтами
• Документальне оформлення та відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів, оформлення актів виконаних робіт
• Статистична звітність
• Звітність до Пенсійного фонду, фонду соціального страхування, до податкових органів

Досягнення: набуття досвіду керівництва колективом, успішне проходження перевірок

Education

Винницкий Государственный Сельскохозяйственный Университет

Учет и Аудит, Экономист финансового учета, Винница
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)

курсы: секретарь - деловод; кадровик;

Additional education and certificates

Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Łodzi

2022

Business Support Solution SA Polska, Samodzielna Księgowa

2023

Specjalista ds. Rachunkowości, IFAC.

2024, 184 lekyjnych godzin, SKwP w Łodzi

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • Соната
  • Ведення звітності
  • OpenOffice

Language proficiencies

  • English — average
  • Polish — average

Additional information

Надам рекомендації. Кваліфікована, порядна, бажання працювати, користування ПК - впевнений користувач, англійська - розмовний ( Pre-Intermediate), польська - А 2, керую авто ( категорія - В ).
Інтереси: квіти, авто, будівництво-дизайн.
Християнка.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: