Resume from January 30, 2022 PRO

Інна

Менеджер, спеціаліст з обліку, адміністратор магазину

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
34 years
City of residence:
Mukachevo
Ready to work:
Mukachevo, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер,заступник директора

from 08.2007 to 09.2017 (10 years 1 month)
Фокстрот, Мукачево (Роздрібна торгівля)

Education

НУХТ

Экономика предприятия, Свалява
Higher, from 2009 to 2010 (1 year 3 months)

Additional education and certificates

Основы менеджмента

2013 год

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — average

Additional information

МЕТА
заміщення вакантної посади бухгалтера, заступника директора, директора.
ОСВІТА
У 2004 році закінчила Мукачівську середню школу № 11
2007 завершила навчання в Свалявському технічному коледжі за спеціальністю “Економіка підприємства”.
У 2010 році закінчила навчання в Національному Університеті Харчових Технологій.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
У 2007-2011 рр., працювала продавцем-консультантом непродовольчих товарів
У 2011-2011 рр. – касир торгівельного залу
Обов’язки:
Здійснення розрахунків з покупцями за товари та послуги.
Забезпечення перевірки справності касового апарата.
Регулярне ознайомлення з асортиментом та цінами.
Вивчення акцій та діючих знижок на товар.
Перевірка суми реалізації з показниками касового апарату
Проведення інкасації.

У 2011-2012 рр. – Спеціаліст по руху і обліку товару магазину
Обов’язки:
Вести оперативний облік надходження і реалізації товарів / послуг.
Оформляти необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складати звітність за встановленими формами
Відповідати за повноту і відповідність Касової книги та КОРО в магазині вимогам законодавства України. Здійснюати контроль ведення та оформлення Касової книги
Здійснювати контроль наявності та достовірності всієї роздільною документації в магазині.
Контролювати своєчасність і коректність розподілу які надійшли від банків суми по компенсації , заборгованість за виданими споживчими кредитами.
Брати участь в якості перевіряючого за станом касової дисципліни (а так само в якості члена інвентаризаційної комісії) на інших магазинах юридичної особи.
Забезпечувати наявність та повноту всіх реєстраційних документів по РРО, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових квитанцій в магазині.

З 2012- по теперішній час - Спеціаліст з бухгалтерського обліку та руху товару магазину.
Обов’язки:
Здійснювати організацію проведення (або проведення самостійно) документального оформлення, реєстрації в торговій 1С операцій з приймання товару в магазині складання акту розбіжностей, його реєстрацію в претензійній програмі.
Здійснювати проведення переоцінок, реєстрацію умов акцій та інших активностей, пов'язаних зі зміною цін на товар у торговій 1С.
Здійснювати організацію, документальне оформлення всіх товарних рухів в магазині як усередині магазина між договорами (некондиція, сервіс і т.д.), так і з зовнішніми третіми особами, клієнтами (клієнтами з продажу та клієнтами по поверненнях товару).
Вести касову книгу магазину (видача розмінної монети, прийом виручки від касирів, прийом залишку грошових коштів (далі по тексту ДС) в кінці дня (зміни касира), передача в інкасацію ДС) та контроль ведення КОРО, «мокрих» чеків, і контролювати виконання касирами всіх операцій по касовій дисципліні.
Здійснювати контроль за прийманням товару, і відповідне відображення в обліковій системі.
Здійснювати контроль наявності та правильності всієї роздільної документації в магазині згідно із законодавством та внутрішніми нормативними документами.
Здійснювати відображення операцій по розрахунковому рахунку в обліковій базі магазину (його частини, належної магазину).
Здійснювати контроль заборгованості по споживчих кредитах, звіряти заборгованість з бухгалтерією і подавати інформацію про прострочену заборгованість.
Здійснювати отримання і передачу на оплату всіх одержуваних в магазин рахунків до оплати (комунальних платежів електроенергія, інші)
Здійснювати проведення інвентаризації активів в магазинах (ОС, ТМЦ, у т.ч. товар, гроші, ДЗ).
Здійснювати проведення заходів щодо усунення можливих розбіжностей між даними облікових систем (Т 2.2, 1С бух і 1С тов.).
Здійснювати формування товарно-грошового звіту в обліковій системі магазину «1С» і передавати його в бухгалтерію до 3 числа місяця, наступного за звітним.
Забезпечувати коректність товарних залишків за всіма договорами схову (готовий, шлюб, сервіс, утилізація тощо).

З 08.2013 Заступник директора магазином
Обов'язки :
Планування , організація , управління і контроль роботи в магазині
Контроль за дотриманням фінансової дисципліни
Рішення адміністративно - господарських питань
Підбір , навчання, мотивація і контроль персоналу
Проведення повних планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ
Розробка та участь у заходах щодо збільшення товарообігу

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. вмію швидко навчатися , ефективно використовувати час,оригінальне мислення, компетентність,не конфліктність . Шкідливих звичок не маю.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
Освіта: Вища. Спеціальність «Економика підприємства»
Досвід роботи: загальний 6 років
Знання Offise, Internet Explorer, 1C підприємства версія 7.7 на рівні досвідченого користувача
Маю права водія категорії "В" та досвід керування автомобілем.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: