Resume from December 6, 2023 PRO

Юлія

Директор готельно-ресторанного комплексу, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор

from 11.2017 to now (6 years 5 months)
Garden Hall, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор ресторану

from 07.2015 to 11.2017 (2 years 4 months)
Garden Hall, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор готелю

from 10.2013 to 07.2015 (1 year 9 months)
Garden Hall, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

менеджер з продажу

from 02.2010 to 11.2012 (2 years 9 months)
Салон меблів Мілан, Тернопіль (продаж та реалізація меблів)

Обов'язки.
1. Зустріч і обсуговування клієнтів. ( налання повної інформації про товар,заміри, допомога з виборомкльором і т.д.)
2. Оформлення замовлень.
3. Передача замовлення виробнику.
4. Контроль за вчасною доставкою замовлення.
5. Робота за компютером (пошук вигідної продукції,налаштування ділових стосунків з дилерами)
Досягнення.
1. Навики роботи з клієнтими.
2. Стресостійкість.
3. Інливідуальний підхід до клієнта.

Education

Тернопільський Національний Педагогічний Університет ім. В.Гнатюка

Географічний факультет, спеціальність туризм, Тернопіль
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 10 months)

Additional information

Знання мов:
Українська – рідна; російська – вільно; англійська –розмовний рівень.

Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook Corel Drow), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail.

Права водія категорії В.

Особисті якості:

Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.

Інтереси та захоплення:
Художня література, домашні тварини, спорт, мистецтво.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: