Resume from March 21, 2017

Василь

Керівник адміністративно-господарського відділу, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Майстер зміни

from 03.2010 to 09.2014 (4 years 6 months)
Тзов " Брама", Львов (Виготовлення дверей)

- Контроль за своєчасним та якісним виготовлення продукції;
- контроль витрат;
- організація та управління виробничим процесом;
- організація ефективної роботи персоналу;
- підвищення продуктивності;
- ведення документації;
- звітність.

Начальник адміністративно господарського відділу

from 09.2007 to 11.2010 (3 years 2 months)
ПП "Промитей", Львів (Харчова промисловість)

контроль за технічним станом адміністративних споруд, робочих приміщень;
– організація поточних ремонтів приміщень;
– організація робіт господарським відділом підприємства з утримання у належному стані адміністративних споруд, робочих приміщень, території, прилеглої території;
– ведення договорів (в т.ч. оренди), контроль оплати за комунальні послуги.

Education

НУ Львівська політехніка

Будівництво доріг та мостів, Львів
Higher, from 2004 to 2010 (5 years 11 months)

Knowledge and skills

Вміло організовую і координую діяльність колективу Вміло організовую та координую діяльність колективу

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Ставлю до себе високі вимоги. Відповідальний, комунікабельний, оперативний, пунктуальний, цілеспрямований; велику увагу приділяю вдосконаленню професійних навиків. Прагну до постійного росту, Вмію працювати в команді, коректно викладати та відстоювати свої думки. Добре розвинуті організаторські здібності.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: