Resume from April 8, 2017 PRO

Кириллл

Економіст, бухгалтер, 5 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Chervonohrad

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Економіст з фінансової роботи

from 07.2016 to 11.2016 (4 months)
ТзОВ "ЄВРО-КОМЕРС", м. Червоноград (торгівля)

Робота в 1С. Внесення, реалізації, приходів від постачальників. Створення переміщень та на їх основі заказів на роздрібну торгівлю (чеків). Створення коригувань боргу, робота з дебіторською і кредиторською заборгованістю (звірка, створення коригувань на банківські платіжки). Створення актів звірок з клієнтами, робота з оборотно-сальдовою відомістю. Створення бізнес-процесів в програмі MindMenedger.

Представник торговий відділу продажу

from 08.2012 to 05.2016 (3 years 9 months)
ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР», м. Одеса, Одесса (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Робота з клієнтами в процесі прийому і обробки замовлень на медикаменти та засоби гігієни. Робота у напрямку погашення дебіторської заборгованості клієнтом (складання актів звірення, телефонна розмова та електронна переписка з клієнтом).
Складання щомісячних товарних звітів в 1С та щоденних звітів по продажам, оформлення і підготовка договорів для клієнтів на кожен новий робочий рік.

Ріелтор

from 10.2011 to 06.2012 (8 months)
АН «Титул», м. Одеса (Нерухомість)

Робота з клієнтами в процесі покупки-продажі об’єктів нерухомості. Організація показів об’єктів нерухомості для клієнта та їх пошук і реклама в інтернеті та інших засобах масової інформації.

Головний спеціаліст управління по корпоративним продажам

from 12.2009 to 06.2011 (1 year 6 months)
ООД ВАТ НАСК «Оранта», м. Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Робота в системі 1С: Бухгалтерія 7.7. зі страховими документами, складання щомісячних звітів по договорам і страховим продуктам. Обробка банківських виписок и передача даних в бухгалтерію.
Робота з клієнтами в процесі страхування. Контроль формування пакета документів для підписання страхових договорів і їх розірвання. Практика складання договорів та їх перевірка.

Помічник начальника відділу обслуговування юридичних осіб

from 04.2008 to 06.2008 (2 months)
Державна Податкова Служба у Сокальському районі Львівської області (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Робота з реєстром платників податків. Перевірка правильності заповнювання податкових накладних і систематизація документів.

Education

Львівський національний університет імені Івана Франко

Економічний факультет, денна форма навчання, спеціальність «Фінанси», Львів
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)

Магістратуру закінчив на «відмінно». Тема магістерської дипломної роботи: «Стратегічне управління фінансовою діяльністю підприємства». Є практика проведення фінансового аналізу діяльності підприємства та вміння читати фінансову звітність.

Additional education and certificates

Школа Мистецтв (живопис, рисунок, композиція, скульптура)

1992 – 1996 рр. (4 роки). Закінчив з відзнакою.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Клієнт-Банк MS PowerPoint Пользователь Internet 1С:Бухгалтерія Пользователь ПК Email Бухгалтерський облік Adobe Photoshop Клиент-Банк 1С:Бухгалтерия Бухгалтерский учет Ведення звітності Графічні редактори Ведение отчетности Adobe Autodesk 3ds Max ArchiCAD AutoCAD Sweet Home 3D

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • French — average

References

Крижановська Наталія Олександрівна

Крижановська Наталія Олександрівна

Зам. директора, Агенство нерухомості "Президент"

Contact details are hidden

Additional information

Практика роботи:
•Виробничо-господарська – в Ощадбанку м. Червонограда
•переддипломна – у Державній Податковій Службі у Сокальському районі Львівської області

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Серйозний, відповідальний, пунктуальний, комунікабельний, впевнений у собі, націлений на роботу.
Здатен швидко приймати рішення. Відзначаюсь високою працездатністю і швидким засвоєнням нового матеріалу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: