Resume from September 4, 2013

Светлана

Управляющий, администратор магазина, закупщик, менеджер по продажам, 4 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Вінницький пед інститут

Природничо-географічний, Вінниця
Higher, from 1991 to 1996 (4 years 8 months)

Additional information

Досвiд роботи:
10.2012 – 02.08.2013– адміністратор оптово-роздрібної торгової мережі одягу.
09.2010-09.2012 – індивідуальна підприємницька діяльність, магазини жіночого одягу
01.07.09 – 31.08.2010 – СПД – директор мережi магазинів жіночого одягу (3 магазини в центрi мiста, 15 пiдлеглих, одяг вiдомих німецьких та iталiйських виробникiв)
10.12.07 – 18.06.2009 – ТОВ „Київміськбудмоноліт” – кошторисник
10.2005- 12.2007 рр. – керуюча мережі магазинів елітної шкiргалантереї (9 пiдлеглих)
05.2000-10.2005рр.- iндивiдуальна трудова дiяльнiсть ( роздрiбна торгiвля бiлизна, чоловiчий та жiночий класичний одяг, косметика та побутова хiмiя)
17.02.99-26.05.00- ПП "Прайс Iнформ", офiс-менеджер, звiльнена в зв'язку з банкрутством ПП.
30.06.98-02.02.99- ЗАТ "Концерн Алекс", офiс-менеджер, звiльнена в зв'язку зi скороченням штату;
1996-1998рр.-вчитель географiї, звiльнилась за власним бажанням в зв'язку зi змiною мiсця проживання;

Будучи на посаді директора мережi магазинiв займалась:
- розширенням роздрібної торгової мережі (вiдкриття нового магазину вiд А до Я, пошук площi, виконання ремонтних робiт, проект-дизайн, замовлення обладнання, пiдбiр та навчання персоналу),
- аналізом даного сектору ринку та пошук ефективних методiв збiльшення планових показникiв (моднi тенденцii та вiдбiр нових колекцiй, органiзацiя та проведення рекламних акцiй, розширення клієнтської бази)
- належний контроль ефективної роботи магазинів (підбiр, навчанням та мотивація персоналу, дизайн та мерчандайзинг, оформлення звiтної документацiї )
-формування та замовлення нових колекцій, досвід роботи зі стоковими речами
-облік товару, управління залишками
- досвід роботи з VIP-клієнтами.
-взаємодія з контролюючими органами (податкова iнспекцiя, пожежнi та санітарнi служби)

Знання мов: рiдні- українська та росiйська, англійська – базова ( на стадiї вивчення).


Додаткова iнформацiя: 1997р. - закiнчила курси по спецiальностi офiс- секретар-референт, ПК
2000р. – тренинг «Ефективнi продажi»
2002р. – курси М.Шевченко «Увеличение продаж в розничных магазинах»
2005р. – бiзнес-тренинг «Организация и управление персоналом, или как быть успешным руководителем»
2008 р. – закінчила курси по підготовці кошторисників.

Впевнений користувач ПК (офісні програми, Інтернет), навики ведення первинної бухгалтерської документації, діловодство. Активна життєва позиція, люблю працювати на результат та доводити справи до кінця. Є посвiдчення водiя та власний автомобіль, закордонний паспорт та досвiд закордонних поїздок, готова до відряджень.

Бажана заробiтна плата: вiд 4500 грн

Контактна інформація: E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Моб. Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: