Ірина
Офіс-менеджер, 18 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 38 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1723250
Additional information
Резюме
П.І.Б Агабабова Ірина Михайлівна
Дата народження 04.05.1986р.
Місце проживання м.Львів, вул. Загірна, 71
Сімейний стан Одружена
Діти донька Арміне 13 р
син Георгій 6 р
Мобільний телефон [
E-mail: [
Освіта:
01 вересня 2003р.–27 червня 2006р. – Самбірський технікум економіки та інформатики. Отримала диплом молодшого спеціаліста за спеціальністю
“Програмування для ЕОТ і АС” і здобула кваліфікацію техніка-програміста.
01 вересня 2004р.-15 червня 2008р. – закінчила Тернопільський національний економічний університет. Отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки “Комп’ютерні науки” та здобула кваліфікацію бакалавра з комп’ютерних наук.
01 вересня 2008р.-30 червня 2009р. – закінчила Тернопільський національний економічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Прогрмане забезпечення автоматизованих систем” та здобула кваліфікацію інженера-програміста.
Стаж роботи:
27.11.2006р.-1.10.2007р. – працювала в ССЗШ № 80 з поглибленим вивченням іспанської мови – лаборант комп’ютерної техніки.
10.12.2007р.-11.02.2008р. – ТзОВ “Овація – оператор ПК(виписка накладних)
11.03.2008р.-01.07.2009р. – ТзОВ “Гарт-С” – Продавець консультант
Липень 2013- Травень 2021 - ТзОВ ВТФ «Меркурій-Центр» , посада офіс-менеджер
Знання ПК: володію комп’ютером як впевний користувач. Знання програм
Microsoft Word, Microsoft Excel, Word Pad, Інтернет. Швидкий набір тексту. Ведення документації. Робота на касовому апараті. Вільне володіння офісною технікою.
Додатково: пройшла практичний курс: Бухгалтерський та податковий облік з використанням 1С: Бухгалтерії (версія7.7) + Право. Ведення бухгалтерського та податкового обліку юридичних та фізичних осіб – підприємців (обробка первинної документації, складання та подання обов’язкової фінансової та податкової звітності ). Отримала свідоцтво бухгалтера.
Іноземні мови:
українська – вільно
англійська- початковий рівень
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, енергійність, наполегливість, організованість, бажання працювати, Вміння працювати в колективі і з клієнтами. Відсутні шкідливі звички.
Similar candidates
Помічник керівника
15000 UAH, Lviv
Офіс-менеджер
Lviv
Кадровик, секретар, адміністратор, офіс-менеджер
Lviv
Офіс-менеджер
9000 UAH, Lviv
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Lviv, Remote
Еколог, офіс-менеджер, касир, продавець
10000 UAH, Lviv, Mykolaiv (Lviv Region), Stryi