Resume from April 8, 2024 PRO

Людмила

Комерційний директор, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комерційний директор

from 02.2023 to 09.2023 (7 months)
ТОВ Почайна Спейс, Київ (Нерухомість)

• Створення оновленої концепції ТЦ та маркетингової стратегії;
• Розробка системи мотивації, ціноутворення, визначення/коригування комерційних умов проекту, прорахунки.
• Переговори та робота щодо залучення стратегічних партнерів та орендарів до проектів компанії.
• Планування та розрахунок ефективності, бюджету, розробка та забезпечення виконання дохідної частини бюджету. Розробка та реалізація заходів щодо підвищення доходної частини бюджету.
• Поточне управління об'єктом у розрізі оренди та маркетингу.
• Управління орендними відносинами (зокрема контроль за виконанням Орендарями фінансових зобов'язань).
• Робота з поточної ротації Орендарів, залежно від плану розвитку об'єкта.
• Робота з дебіторською заборгованістю за договорами Оренди.
• Розробка маркетингового плану об'єкта, організація та проведення маркетингової стратегії з популярізації об'єкта, аналіз ефективності реалізації. Робота з соц.мережами, організація та ведення сторінок та груп у соц.мережах, аналіз ефективності, розробка унікального стилю об'єкта у соц.мережах.
• Моніторинг ефективності комерційної діяльності Орендарів, контроль товарообігу, комерційний аналіз ефективності роботи Орендарів та об'єкта загалом.
• Робота з Орендарями щодо погодження дизайн проектів, контроль ремонтних робіт та термінів, організація та контроль заїзду/виїзду Орендаря в/з об'єкта.
• Взаємодія з Власником об'єкта (Замовником).

Комерційний директор Urban Oasis Centre

from 01.2019 to 01.2022 (3 years)
ТОВ Єлікон ЛТД, Київ (Нерухомість)

• Створення комерційного відділу із "0", розробка системи мотивації.
• Ціноутворення, визначення/коригування комерційних умов проекту, прорахунки.
• Переговори та робота щодо залучення стратегічних партнерів та орендарів до проектів компанії.
• Планування та розрахунок ефективності, бюджету, розробка та забезпечення виконання доходної частини бюджету проекту.
• Розробка та реалізація заходів щодо підвищення доходної частини бюджету об'єкта нерухомості
• Постановка системи управління об'єкта комерційної нерухомості, поточне управління об'єктом у розрізі оренди та маркетингу:
• Управління орендними відносинами (зокрема контроль за виконанням Орендарями фінансових зобов'язань).
• Розробка типових форм документів, які використовуються під час управління об'єктом нерухомості.
• Робота з поточної ротації Орендарів, залежно від плану розвитку об'єкта.
• Робота з дебіторською заборгованістю за договорами Оренди.
• Контроль та розрахунок нарахувань, документообіг.
• Розробка маркетингового плану об'єкта, організація та проведення маркетингової стратегії з розкручування об'єкта, аналіз ефективності реалізації. Робота з соц.мережами, організація та ведення сторінок та груп у соц.мережах, аналіз ефективності, розробка унікального стилю об'єкта у соц.мережах.
• Моніторинг ефективності комерційної діяльності Орендарів, контроль товарообігу, комерційний аналіз ефективності роботи Орендарів та об'єкта загалом.
• Робота з Орендарями щодо погодження дизайн проектів, контроль ремонтних робіт та термінів, організація та контроль заїзду/виїзду Орендаря в/з об'єкта.
• Пошук та підбір нових об'єктів, землі на купівлю, аналіз локації.
• Участь у розробці концепції нових об'єктів, робота з тенант-міксом нових об'єктів, передброкеридж, прогноз доходу об'єктів.
• Взаємодія з Власником об'єкта (Замовником).
• Участь у PR заходах, спікерство на конференціях.

Керівник відділу розвитку

from 08.2018 to 01.2019 (5 months)
Silenza Group, Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
• пошук приміщення під розвиток та відкриття нових магазинів, ведення переговорів, укладання договорів;
• організація та контроль ремонтно-оздоблювальних робіт, підготовка до відкриття від дизайн-проекту до відкриття ТТ;
• контроль оплати, перевірка нарахувань, фінансовий контроль;
• проведення тендерів;
• вирішувати поточні завдання підтримки робочого стану ТТ;
• оптимізувати діяльність торгових точок з метою покращення роботи та збільшення прибутку за рахунок зниження витратної складової;
• маркетинговий аналіз та розрахунок потенціалу регіону (купівельна спроможність, наявність конкурентів їх продажу);
• брати участь у складання щомісячного плану продажів, річного бюджету, контроль витратної частини;
• аналіз діяльності торгових точок;
• вивчення потенціалу ринку.

Комерційний директор

from 03.2018 to 06.2018 (3 months)
Київпроект девелопмент, Київ (Нерухомість)

Обов'язки:
- створення комерційного відділу з "0". Формування структури відділу, системи мотивації.
- Організація проведення досліджень ринку, конкурентного аналізу, а також участь в економічних та технічних дослідженнях, що дозволяють обґрунтувати доцільність та місце розташування будівництва, об'ємно-планувальні рішення на генплані, техніко-економічні розрахунки, висновок про інвестиційну привабливість передбачуваного проекту.
- прогнозування комерційної частини проекту, преброкеридж, підготовка договорів – попередніх та основних.
- Ціноутворення, визначення/коригування комерційних умов проекту, прорахунки.
- Переговори та робота щодо залучення стратегічних партнерів та орендарів до проектів компанії.
- Планування та розрахунок ефективності, бюджету.
- Участь у розробці та коригуванні концепцій та квартирографії, робота з проектним підрозділом.
- Участь у PR заходах, спікерство на конференціях.
- Робота з маркетинговим відділом у розрізі PR-стратегії просування компанії та проектів.

Керівник відділу оренди

from 11.2016 to 03.2018 (1 year 4 months)
ТОВ "ТРЦ Лавина Молл", Київ (Нерухомість)

Повне знання функціоналу менеджерів відділу оренди:
- Доручення завдань та планування роботи підлеглих співробітників,
- Контроль виконання посадових інструкцій та доручених завдань підлеглих співробітників,
- Готовність при необхідності виконувати обсяг роботи Менеджера відділу оренди: РОБОТА З Орендарями:
1. Проведення зустрічей та переговорів з метою: - своєчасного підписання та збору необхідної документації (договорів, пролонгацій, розірвань, актів та ін.);
- надання інформації, що цікавить клієнта; - контроль погодження дизайну та робочого проектів, ремонтно-оздоблювальних робіт, своєчасне відкриття ТТ;
2. Контроль за дотриманням орендарями умов договору оренди – контроль своєчасних сплат від орендарів – рахунків за оренду – депозитів – штрафних рахунків; - Контроль дотримання орендарем правил торговельного центру;
- оформлення попереджень та штрафів за недотримання умов договору та правил.
3. Співпраця з орендарями з будь-яких питань, які сприятимуть покращенню та розвитку їхнього бізнесу.
4. Участь у розробці нововведень торгових центрів.
ВЗАЄМОДІЯ З КОЛЕГАМИ ВСЕРЕДИНІ КОМПАНІЇ - Інформування керівництва, працівників бухгалтерії та колег про
будь-які зміни в роботі та планах орендарів письмово та в найкоротші терміни.
- сприяння у пошуку потенційних орендарів у торговий центр.
- своєчасне інформування керівництва, працівників бухгалтерії та колег про необхідність надання інформації про орендарів, якщо така інформація необхідна для якісного виконання обов'язків.
- Своєчасне інформування колег та керівництва про необхідність їхньої участі у переговорах з орендарями.
- Своєчасне впровадження нових правил та процедур компанії у роботу.
- Ведення всіх необхідних документів (planned tenants, cash flow, approvals, lease plans та ін) на оренду (дзвінки, листи, інформація від адміністрації ТЦ) МОНІТОРИНГ КОНКУРЕНТІВ (ТОРГІВЕЛЬНІ ЦЕНТРИ)
- Моніторинг нових та існуючих об'єктів - торгових центрів - Інформування керівництва компанії про потенційно конкурентів
- Підтримка компанії при проведенні переговорів та зборі інформації по об'єкту (фото, плани контакти та ін).

Менеджер з оренди

from 09.2015 to 10.2016 (1 year 1 month)
Новус Україна, Київ (Нерухомість)

1. Моніторинг та аналіз ринку нерухомості;
2. Особисті переговори та пошук орендарів.
3. Зустрічі та переговори з орендарями з метою:
* своєчасного підписання та збору необхідної документації (договорів, пролонгацій, розірвань, актів та ін.);
* обговорення дизайну торгової точки;
* Контроль за дотриманням орендарем умов договору оренди:
* Своєчасні оплати (дебіторська заборгованість);
* Рахунки за оренду;
* Гарантійні платежі;
* Штрафні рахунки;
* Дотримання правил торговельного центру;
*роботу з попередженнями та штрафами за недотримання умов договору та правил;
4. Своєчасне реагування на нововведення торгових центрів:
5. Контроль розробки вимог щодо дизайну торгових точок;
6. Контроль оперативного надання інформації з дизайну та рекламному пакеті, що подається орендарям;
7. Погодження дизайн-проектів із орендарями;
8. Координація роботи між працівниками відділів;
9. Контроль за веденням документообігу.
10. Моніторинг компаній, що працюють на ринку комерційної нерухомості, та види наданих ними послуг;
11. Правила та порядок укладання договорів та оформлення необхідних документів, пов'язаних з орендою нерухомості;
12. Методи аналізу та порядок збору, обробки та передачі інформації про ринок нерухомості.

Заступник директора з оренди

from 12.2014 to 08.2015 (8 months)
ТОВ "Кропперс Груп", 16 ТЦ в керівництві, Дніпро (Нерухомість)

1. Підбір, навчання та організація діяльності менеджерів з оренди. Оцінка та підбір кандидатів, які пройшли попередню співбесіду зі службою персоналу. Організація діяльності менеджерів з оренди: курирувати процес від переговорів до підписання договору.
2. Моніторинг та аналіз ринку нерухомості. Особисті переговори та пошук орендарів.
3. Зустрічі та переговори з орендарями з метою:
- своєчасного підписання та збору необхідної документації (договорів, пролонгацій, розірвань, актів та ін.);
- обговорення дизайну торгової точки;
4. Контролює дотримання відділом оренди та орендарем умов договору оренди:
- Своєчасні оплати (дебіторська заборгованість);
- Рахунки за оренду;
- Гарантійні платежі;
- Штрафні рахунки;
- Дотримання правил торговельного центру;
- роботу з попередженнями та штрафами за недотримання умов договору та правил;
5. Організація та контроль процесу заїзду та виїзду з торгового центру (приміщення):
6. Контроль оформлення дозволів на монтаж; демонтаж та завантаження; розвантаження товару;
7. Регулярне співробітництво з представниками адміністрації торгових центрів та орендарями:
8. Участь у організації заходів у торгових центрах;
9. Оперативне реагування на зауваження до роботи підприємства;
10. Своєчасне реагування на нововведення торгових центрів:
11. Контроль розробки вимог щодо дизайну торгових точок;
12. Контроль оперативного надання інформації з дизайну та рекламному пакеті, що подається орендарям;
13. Погодження дизайн-проектів із орендарями;
14. Координація роботи між працівниками відділів;
15. Сприяння пошуку потенційних об'єктів управління нерухомості;
16. Визначення необхідності для підключення колег та керівництва для їх участі у переговорах, надання інформації щодо переговорів та включення в хід переговорів з орендарями, адміністрацією торгових центрів, участі у заїзді виїзді та інших нічних роботах у торговому центрі;
17. Контроль за веденням документообігу.
18. Моніторинг компаній, що працюють на ринку комерційної нерухомості, та види наданих ними послуг;
19. Умови оподаткування юридичних та фізичних осіб;
20. Правила та порядок укладання договорів та оформлення необхідних документів, пов'язаних з орендою нерухомості.

Заступник директора з оренди

from 12.2013 to 12.2014 (1 year)
ТОВ "Крона -Компані" ТРЦ "Караван", Харків (Нерухомість)

-здійснювати пошук потенційних орендарів, проведення переговорів, підписання договорів оренди, контроль супроводжуючої документації;
-вирішувати поточні питання щодо вже існуючих договорів у процесі експлуатації приміщень;
-консультувати клієнтів та власників з питань здачі в оренду торгових площ ТРЦ;
-здійснювати організацію ефективної системи здачі вакантних площ ТРЦ в аренду;
-проводить маркетингові дослідження ринку оренди житлової та нежитлової нерухомості;
-розробляти та впроваджувати системи додаткових фінансових надходжень від супутніх послуг на території ТРЦ;
-вносити пропозиції щодо покращення діяльності ТРЦ та його інфраструктури, а також і відчути у реалізації цих пропозицій;
-створювати власні бази клієнтів та власників;
-проводити моніторинги та аналіз цін та орендних ставок;
-забезпечувати виконання зобов'язань згідно з договорами.
-контролювати та забезпечувати ліквідацію заборгованостей за договірними зобов'язаннями орендарів та підрядників;
- звітність;
-брати участь у процесі найму та навчання співробітників відділу адміністрування;
-контролювати роботу відділу адміністрування ТРЦ;
-відстежувати наявність та заміну правовстановлюючих та правозасвідчувальних документів орендарів;
-здійснювати виїзди на об'єкти з метою контролю за раціональним оформленням приміщень, оновленням та станом реклами в приміщеннях та на будівлі;
-інформує керівництво про наявні недоліки у роботі з орендарями та про необхідні заходи щодо усунення наявних недоліків.

Менеджер з оренди

from 06.2013 to 11.2013 (5 months)
ТОВ "Сталь-Інвест" ТРЦ "Аеромолл", Київ (Нерухомість)

Обов'язки менеджера з оренди:
• здавання в оренду торгової площі ТРЦ;
• організація ефективної системи здачі вакантних площ у найм;
• проведення переговорів та підписання договорів оренди;
• вирішення поточних питань щодо вже існуючих договорів у процесі експлуатації приміщень;
• розробка та впровадження системи додаткових фінансових надходжень від супутніх послуг на території ТРЦ;
• ведення клієнтської бази та документообігу;
• вивчення та аналіз ринку комерційної нерухомості;
• розробка та внесення пропозицій щодо покращення діяльності ТРЦ та його інфраструктури;
• контроль та ліквідація заборгованостей за договірними зобов'язаннями орендарів, підрядників тощо;
• складання щомісячних звітів керівництву.
А також виконання функції Адміністратора ТРЦ:
• вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій у ТРЦ.
• розгляд претензій та нарікань з боку відвідувачів, орендарів, пов'язаних із незадовільним обслуговуванням відвідувачів та клієнтів та проведення відповідних організаційно-технічних, адміністративних заходів щодо їх усунення.
• здійснення контролю за раціональним оформленням приміщень, оновленням та станом реклами у приміщеннях та на будівлі. Контроль за забезпеченням чистоти та порядку у приміщеннях та на прилеглих до них чи будівлі територіях.
• контроль за дотриманням працівниками трудової та виробничої дисципліни, встановлених для працівників правил спілкування з відвідувачами та орендарями, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії та гігієни.
• інформування керівництва фірми, організації про наявні недоліки в роботі з орендарями, відвідувачами та про необхідні заходи щодо усунення наявних недоліків, підняття іміджу ТРЦ.
• здійснення контролю за виконанням працівниками орендних зон вказівок Адміністрації ТРЦ.

Керуючий ТЦ

from 02.2013 to 04.2013 (2 months)
ТОВ "Ей.Бі.Проспериті", ТЦ "Плаза", Кривий Ріг (Нерухомість)

Функціональні обов'язки:
-Розробка структури управління ТЦ.
-Організація ефективної та безперебійної роботи
-Управління персоналом та всіма структурними підрозділами ТЦ.
-Формування концепції, розробка та впровадження проектів, спрямованих на розвиток Торгового Центру.
-Робота з орендарями: пошук орендарів, переговори, укладання договорів, контроль документації, що супроводжує. -Забезпечення виконання зобов'язань згідно з договорами.
-Оперативна робота із заявками, листами, претензіями клієнтів.
-Робота з просування та «розкручування» Торгового Центру.
-Розробка та проведення рекламних компаній та акцій.
-Здійснення керівництва торгово-господарською діяльністю Торгового Центру. Представлення інтересів компанії в держ.органах та ін. Контроль за всіма службами Торгового Центру.
-Вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій. Розгляд претензій та нарікань, пов'язаних із незадовільним обслуговуванням відвідувачів та клієнтів та проведення відповідних організаційно-технічних, адміністративних заходів щодо їх усунення. -Здійснення контролю за раціональним оформленням приміщень, оновленням та станом реклами у приміщеннях та на будівлі.
-Контроль за забезпеченням чистоти та порядку в приміщеннях і на прилеглих до них або будівлі територіях.

Менеджер з оренди

from 09.2011 to 02.2013 (1 year 5 months)
"Алеф Істейт", ТК "ТЕРРА", Кривий Ріг (Нерухомість)

Обов'язки менеджера з оренди:
• здавання в оренду торгової площі ТРЦ;
• організація ефективної системи здачі вакантних площ у найм;
• проведення переговорів та підписання договорів оренди;
• вирішення поточних питань щодо вже існуючих договорів у процесі експлуатації приміщень;
• розробка та впровадження системи додаткових фінансових надходжень від супутніх послуг на території ТРЦ;
• ведення клієнтської бази та документообігу;
• вивчення та аналіз ринку комерційної нерухомості;
• розробка та внесення пропозицій щодо покращення діяльності ТРЦ та його інфраструктури;
• контроль та ліквідація заборгованостей за договірними зобов'язаннями орендарів, підрядників тощо;
• складання щомісячних звітів керівництву.
А також виконання функції Адміністратора ТРЦ:
• вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій у ТРЦ.
• розгляд претензій та нарікань з боку відвідувачів, орендарів, пов'язаних із незадовільним обслуговуванням відвідувачів та клієнтів та проведення відповідних організаційно-технічних, адміністративних заходів щодо їх усунення.
• здійснення контролю за раціональним оформленням приміщень, оновленням та станом реклами у приміщеннях та на будівлі. Контроль за забезпеченням чистоти та порядку у приміщеннях та на прилеглих до них чи будівлі територіях.
• контроль за дотриманням працівниками трудової та виробничої дисципліни, встановлених для працівників правил спілкування з відвідувачами та орендарями, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії та гігієни.
• інформування керівництва фірми, організації про наявні недоліки в роботі з орендарями, відвідувачами та про необхідні заходи щодо усунення наявних недоліків, підняття іміджу ТРЦ.
• здійснення контролю за виконанням працівниками орендних зон вказівок Адміністрації ТРЦ.

Старший продавець-консультант

from 09.2005 to 08.2011 (5 years 11 months)
ювелірний магазин "Дом Злата", Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

- Управляючий гральним закладом
ТОВ "ПлатанГейм" ігрові зали "Арізона" (Готели / Ресторани / Розважальні комплекси)
листопад 2007 - серпень 2009
- Управляючий магазином
мережа магазинів "Народний" (Торгівля роздрібна / Retail)
вересень 2005 – жовтень 2007
- Продавець-консультант
ПП "Азарова" маг. "Алена" (Торгівля роздрібна / Retail)
вересень 2005 - серпень 2006

Education

Криворізький національний університет

Економичний факультет, фінанси, Кривий Ріг
Unfinished higher, from 2004 to 2007 (3 years)

Knowledge and skills

Водійські права кат. B Водіння авто

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Комунікабельність, чесність, старанність, уміння чітко дотримуватися вказівок, привабливість, стресостійкість, уміння вирішувати конфліктні ситуації, прагнення поліпшити власний результат, легко навчаюся новому, уміння зацікавлювати. Організована та відповідальна людина,
не позбавлена творчої жилки.
Я передбачлива, винахідлива і маю швидку реакцію на мінливі обставини. Для мене не важко знайти спільну мову з різними людьми. Я готова працювати, коли інші відпочивають.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: