Resume from January 24, 2023 PRO

Наталія

Адміністратор, діловод, референт, 35 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Гловний адміністратор бізнес центру

from 04.2016 to now (8 years 2 months)
ТОВ "АРДІС ФІНАНС", Київ (Операції з нерухомим майном (надання в оренду власного чи орендованого нерухомого майна))

- забезпечення діяльності товариства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками;
- організація роботи з ведення діловодства у компанії, впровадження внутрішніх і зовнішніх стандартів ділових документів;
- ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції, а також облік наказів, розпоряджень Директора та інших локальних нормативних актів Товариства;
- здійснення супроводу укладення договорів оренди та інших адміністративно-господарських договорів, що укладаються Товариством.
- контроль за виконанням контрагентами Товариства умов укладених договорів та приймання необхідних заходів по попередженню порушень;
- надання допомоги фізичним та юридичним особам, які уклали з Товариством договори оренди нерухомого майна, у вирішенні поточних питань, пов’язаних з орендними правовідносинами;
- ведення обліку та забезпечення зберігання документів;
- ведення кадрового діловодства;
- проведення інвентаризації майна у Товаристві;
- здійснення архівації документів у Товаристві;
- виконання інших завдань, покладених на головного адміністратора, та доручень Директора.

Адміністратор

from 03.2015 to 03.2016 (1 year)
ТОВ "ПРИВАТСЕРВІС", Київ (Операції з нерухомим майном (надання в оренду власного чи орендованого нерухомого майна))

- забезпечення діяльності товариства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками;
- організація роботи з ведення діловодства у компанії, впровадження внутрішніх і зовнішніх стандартів ділових документів;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- здійснення супроводу укладення договорів оренди та інших адміністративно-господарських договорів;
- ведення та підготовка наказів з особового складу та основної діяльності товариства;
- діловодство підприємства в цілому, контроль документообігу.

Інтерв'юер

from 09.2012 to 02.2013 (5 months)
Асоціація захисту прав молоді Волині (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Продавець-консультант

from 05.2010 to 08.2010 (3 months)
ТЦ "Ювант" (Торгівля)

Education

СНУ ім. Лесі Українки

Інститут соціальних наук, Соціологія, Луцьк
Unfinished higher, from 2009 to 2014 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Досвід розробки програм соціологічного дослідження, інструментар

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Можу працювати в сфері реклами, PR іміджу, маркетології, соціології, здатна до роботи у відділі кадрів, в архіві (будь-яка робота, пов'язана з оформленням документів).
Комунікабельна, відповідальна, доброзичлива, швидко адаптуюся, завжди готова до навчання в нових сферах діяльності.

Особисті риси

високий рівень самоорганізації,
відповідальна,
цілеспрямована,
ініціативна,
легко навчаюсь,
зацікавленість у професійному розвитку,
вміння працювати в команді,
лідерські якості

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: