Resume from March 19, 2024 PRO

Олена

Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор

Employment:
Part-time.
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 10.2021 to now (2 years 6 months)
ПрАт «САВ 92», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•планування ділових побачень і поїздок керівника;
•ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
•ведення документації;
•формування та контроль розкладу керівника;
•пошук і обробка необхідної інформації

Заступник директора

from 01.2018 to 07.2019 (1 year 6 months)
ТОВ «Спец Сек’юріті Сервіс», Київ (Проведення розслідувань та забезпечення безпеки)

-виконання службових та особистих доручень керівника
-збір і аналіз необхідної інформації на запит керівника; документообіг
-планування робочого дня керівника
-прийом вхідних дзвінків та робота з поштовою кореспонденцією
-проведення первинних переговорів
-організація прийому відвідувачів
-допомога в організації роботи на підприємстві
-організація роботи співробітників підприємства
-адміністративно-господарська підтримка
-бронювання авіаквитків і готелів

Менеджер з продажу та роботи з клієнтами

from 11.2014 to 12.2017 (3 years 1 month)
ТОВ «Міра Імпекс», Київ (Виробництво фармацевтичних препаратів)

-робота з клієнтами (пошук,переговори,зустрічі,укладення договорів)
-робота з програмою «1с»
-збір замовлень, оформлення супровідних документів, ведення дефектури, підтримка онлайн бази документів на продукцію
-підбір персоналу, проведення співбесід
-організація та контроль дегустацій

Провідний спеціаліст Адміністративно-господарського відділу

from 11.2013 to 07.2014 (8 months)
Державна інспекція сільського господарства в Київський області, Київ (Регулювання та сприяння ефективному веденню економічної діяльності)

- управління або розпорядження державним, колективним чи приватним майном (установлення порядку його зберігання, переробки, реалізації, забезпечення контролю за цими операціями, тощо)
- складання договорів, наказів, звітів, листів, доручень, тощо

Провідний фахівець сектору кадрового забезпечення

from 09.2013 to 11.2013 (2 months)
Державна інспекція сільського господарства в Київський області, Київ (Регулювання та сприяння ефективному веденню економічної діяльності)

- кадрове діловодство (звільнення, переведення, призначення, стажування, відпустки, листи непрацездатності)
- формування кадрового резерву
- формування особових справ та ведення трудових книжок, звітність тощо

Education

КНУ ім.Т.Г.Шевченка

Магістр, спеціальність "Історія", Київ
Higher, from 2006 to 2012 (6 years)

Кваліфікація історик; консультант з питань історії; молодший науковий співробітник в галузі історії, викладач навчального закладу.

Additional education and certificates

Працюю у б'юті сфері. Маю власну студію

з 2022 р. - по сьогоднішній день

PUDRA PM studio (перманентний макіяж/татуаж)

29.05.2022 р.

NBE school (брови/вії)

21.04.2019 р.

MakeUpMe Academy (візажист/бровист)

20.02.2019 р.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Windows Adobe Photoshop MacOS Операційні системи Adobe

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Spanish — beginner

Additional information

Наявність водійських прав категорії B, наявність авто.
Швидко навчаюсь, відповідальність та цілеспрямованість, доброзичливість, комунікабельність, дипломатичність, стресостійкість, пунктуальність, вміння аналізувати та логічно мислити, відкритість до нових ідей.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: