Инна
Руководитель регионального отделения банка, департамента кредитования
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 54 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1798637
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
Образование: Саратовский экономический институт, факультет «Финансы и кредит», специальность – экономист, год окончания 1987.
Дополнительное образование, курсы:
•Курсы «Бюджетирование как современная технология управления компанией» (2005г.);
•Конференция «Вопросы публичного размещения ценных бумаг и листинга на Лондонской фондовой бирже» (2004г.);
•Донецкий институт последипломного образования инженерно-педагогических работников, факультет «Психология и социальная работа», специальность – психология, год окончания 2004;
•Курсы при комитете по ценным бумагам (2003г.);
•Курсы при фонде Госимущества (1996г.) по оценке имущества, подлежащего приватизации;
•Сертификат Charlton associates по направлению анализ деятельности предприятий.
Запуск роботи філії банку з перших днів його існування, організація роботи всіх підрозділів «з нуля». Залучення клієнтів на обслуговування, формування депозитного та кредитного портфелю. Забезпечення ведення всіх операцій банку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених діючим законодавством України, нормативними актами НБУ, з урахуванням особливостей продуктової лінійки банку, а також технології оброблення даних. Розробка положень, щодо активних та пасивних операцій банку.Проходження перевірок контролюючих органів: Національного банку України, Захист інтересів банку перед податковими органами. Ведення перемов з клієнтами. Аналіз бізнес проектів клієнтів. Керівництво кредитним комітетом філії, юридичним відділом з питань претензійно- позовної роботи, представництво інтересів Банку у судах. Оцінка ефективності діяльності в розрізі центрів відповідальності.
Аналіз бізнес проектів, інвестиційних планів, діючих та запланованих до впровадження на підприємствах холдінгу. Активна участь в управлінні великою кількістю проектів холдінгу на всіх етапах їх реалізації, координування та забезпечення ефективної вертікальної та горизонтальної взаємодії всіх підрозділів, управління внутрішніми комунікаціями між співробітниками та зв'язками із зовнішніми партнерами. Організація роботи та безпосереднє керівництво: підрозділом кредитної адміністрації, підрозділом внутрішнього аудиту, підрозділом розробки стратегичного плану розвитку холдінгу. Розробка положень, порядків, технологічних карт, посадових інструкцій та інших документів, які регламентують роботу вище вказаних підрозділів. Оцінка прибутковості та ефективності діяльності в розрізі об’єктів управління планування, бюджетування, аналіз результатів і прогнозування діяльності. Представництво інтересів підприємств Холдінгу у перемовах з фінансовими інституціями, щодо фінансування окремих проектів, випуску цінних паперів, ведення перемов з директорами міжнародних компаній по виводу підприємства на IPO. Підготовка додаткової інформації для прийняття стратегічних управлінських рішень. Підготовка пропозицій для власника.
Знание языков:
английский – средний;
украинский, русский – свободно.
Вмію: створити команду професіоналів та об’єднати навколо спільної мети сприяння розвитку та зростанню бізнесу компанії, організовувати роботу всіх очолюваних структурних підрозділів, здійснювати керівництво, чітко розподіляти посадові завдання та обов'язки. Налагоджувати роботу системи контролю, плідно співпрацювати з бізнес підрозділами компанії та її партнерами для досягнення спільного результату та поставленої мети, підтримувати комунікації, взаємодію та робочий настрій в команді, планувати, визначати терміни вирішення поставлених завдань, розставляти пріоритети та визначати необхідні ресурси для реалізації поставлених завдань, визначати способи вирішення завдань, організовувати робочий процес та контроль за якістю виконання, аналізувати ефективність роботи кожного працівника команди, розробляти та удосконалювати бізнес процеси, запускати та вести проекти різної складності.
Відміно спілкуюсь з людьми, легко знаходжу спільну мову. Для мене не існує проблем, я мислю рішеннями. Цілеспрямована, відповідальна, енергійна, маю аналітичний склад розуму, доброзичлива, пунктуальна, комунікабельна, маю активну життєву позицію.
More resumes of this candidate
Odesa
Higher education · Full-time
- Финансовый директор, ООО "ПСГ "КАМБИО-ИНВЕСТ", 4 years 11 months
- Руководитель финансовой службы, Строительная компания, 5 years 8 months
Similar candidates
Керівник територіального підрозділу, керівник відділу продажів, регіональний представник
21000 UAH, Odesa
Руководитель отдела снабжения, директор, заместитель директора, начальник
45000 UAH, Odesa
Руководитель, директор филиала, региональный, территориальный представитель
Odesa
Коммерческий директор, руководитель филиала, начальник отдела продаж
Odesa
Юрист, начальник юридичного відділу, директор, заступник директора
Odesa, Vinnytsia
,
more 2 cities