Resume from February 21, 2024

Андрій

Администратор торгового зала, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information


Пиць Андрій Махайлович

Дата народження17.10.1985р.
Адресам. Львів вул. Хвильового 17/2
Моб.телефон [open contact info](look above in the "contact info" section)


ОСВІТА
2002– 2008Львівська Комерційна Академія
Факультет Облік і аудит


ДОСВІД РОБОТИ


ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД»
05.2011- 02.2013
АДМІНІСТРАТОР
•Допомога Керуючому в організації роботи магазину.
•Складання та дотримання оптимальних графіків роботи працівників магазину.

•Допомога Керуючому у формуванні ефективної працюючої команди працівників. У випадку необхідності регулювання конфліктних ситуацій і протиріч, які виникають в колективі.

•Забезпечення виконання щомісячних/щоквартальних цілей роботи магазину (планів товарообороту, % втрат, ФОТ та ін.).

•Організація і контроль обліку робочого часу. Щомісячна допомога Керуючому у складанні табеля обліку робочого часу працівників магазину.

•Подання Керуючому інформацію для формування заявок на постачання офісного, торгового обладнання і інвентаря, розхідних та допоміжних матеріалів, фірмового спецодягу і засобів індивідуального захисту. Контроль виконання бюджету.

•Контроль санітарно-гігієнічного стану магазину згідно діючих Санітарних правил і норм для підприємств торгівлі.

•Піклування про покращення якості діяльності магазину і надання основної послуги.

•Розбір скарг і робота з працівниками для якісного обслуговування покупців.(Стандарти обслуговування покупців)

•Організація і контроль виконання стандартів мережі

•Навчання новоприйнятих працівників

•Взаємодія з контролюючими органами.

•Участь і контроль проведення щомісячних
інвентаризацій,аналіз
02.2006- 05.2011
ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД”
Приймальник товарів

•замовлення та прийом товару;
•контроль списання товарів;
•організація та контроль викладки товару;
•контроль наявності та правильності цінників;
•планування продаж;
•управління персоналом (організація та контроль роботи)
•внесення прихідних накладних в системі «Рубікон» і SAP.
07.2005- 03.2006ТзОВ “Сільпо - 55”
Заступник завідувача відділу
•замовлення та прийом товару;
•контроль списання товарів;
•організація та контроль викладки товару;
•контроль наявності та правильності цінників.
•робота з продавцями

ТзОВ «Сільпо-55”
09.2004–07.2005Старший продавець
замовлення та прийом товару
•продаж товарів;
•контроль списання товарів;
•організація та контроль викладки товару;
•контроль наявності та правильності цінників.

ДОДАТКОВЕ НАВЧАННЯ ТА СЕРТИФІКАТИКурс з вивчення комп’ютера (операційна система Windows), стандартні програми MSOffice ( Word, Excel), Інтернет.

НАВИКИ ТА ЗНАННЯКомп’ютерні знання:Windows; MSOffice: Excel (досвідчений користувач),Word, PowerPoint, Outlook;Internet;
.
Мови: українська (рідна), англійська (з словником), російська (добре).

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯОсобисті якості : комунікабельність, працьовитість, наполегливість, відповідальність.
Наявність прав категорій «В» «С».


More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: