• PRO

Аліна

Помічник керівника

Considering positions:
Помічник керівника, Адміністратор HR-відділу, Офіс-менеджер
Employment type:
full-time
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Особистий помічник керівника

from 03.2023 to now (2 years 5 months)
Дистанційно, Дистанційно (Приватні особи)

На даний момент проживаю в Києві, шукаю роботу особистим помічником керівника, до цього проживала і працювала на аналогічній посаді в Лондоні.
Можу вести ділове листування, пошук необхідної інформації, бронювання готелів, купівля квитків, ведення гугл календаря та інше.

Менеджер з персоналу та адаптації

from 02.2022 to 04.2022 (2 months)
Світ-Агро, ГК, Киев (Сільське господарство, агробізнес)

- пошук кандидатів, підбір персоналу, розміщення вакансій, скринінг резюме, телефонне інтерв'ю, первинна співбесіда, оцінювання особистісних і професійних якостей кандидата soft/hard skills, організація співбесід;
- успішне закриття необхідних різнопланових вакансій компанії від масового підбору до топ рівня, формування кадрового резерву компанії;
- адаптація нових співробітників, супровід новачка на всіх етапах до закінчення випробувального терміну.

Менеджер з персоналу

from 08.2021 to 01.2022 (5 months)
Kachorovska, Киев (Легка промисловість)

Обов'язки:
- створення профілю кандидата;
- прямий пошук кандидатів і закриття вакансій;
- проведення телефонних та очних інтерв'ю;
- адаптація нових співробітників;
- проведення вихідних інтерв'ю.

hr manager

from 10.2020 to 08.2021 (10 months)
Аграрні Системні Технології, ТОВ, Киев (Сільське господарство, агробізнес)

- Прямий пошук кандидатів і закриття вакансій (від робітників на виробництво до керівних позицій);
- проведення телефонних та очних інтерв'ю;
- формування та регулярне ведення електронної бази кандидатів;
- складання та розміщення інформаційних оголошень про відкриті вакансії підприємства (Work.ua, Rabota.ua, HH.ua);
- формування кадрового резерву на підприємстві;
- своєчасне реагування на запити керівників: закриття вакантних позицій, положень по підприємству.

HR-менеджер

from 09.2018 to 07.2020 (1 year 10 months)
MoviHealth, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Активний пошук і підбір персоналу на позиції різного рівня з використанням усіх каналів пошуку;
- ведення вакансії від отримання заявки до її закриття;
- проведення особистих співбесід з кандидатами;
- перевірка рекомендацій з попередніх місць роботи;
- адаптація нових співробітників (онбординг, проміжне опитування, організація коригувальних заходів, надання зворотного зв'язку);
- проведення вихідних інтерв'ю;
- робота з кадровим резервом; - допомога в організації та проведенні корпоративних заходів, командоутворювальних тренінгів, у внутрішньокомунікаційних процедурах.

HR-менеджер

from 03.2017 to 02.2018 (11 months)
Чиста Вода, Киев (Транспорт, логістика)

- Узгодження заявок на пошук персоналу, складання та розміщення вакансій;
- обробка резюме, ведення бази кандидатів;
- проведення як телефонних так і особистих співбесід з кандидатами;
- збір інформації про кандидата для перевірки його СБ;
- кадрове діловодство.

Офіс-менеджер

from 11.2016 to 01.2017 (2 months)
Room8Studio (IT, разработка ПО), Киев (IT)

- Повна підготовка до відкриття третього офісу;
- зустріч відвідувачів офісу;
- організація нарад;
- постачання співробітників офісу всім необхідним для їхньої роботи;
- здійснення інформаційних розсилок співробітникам;
- ведення таблиці обліку тимчасових перепусток;
- робота з документами в програмі (Word, Excel).

Офіс-менеджер

from 02.2016 to 10.2016 (8 months)
ООО « ТД Полимер Трейдинг» (Торговля оптовая/Импорт-Экспорт), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Приймання та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- розподіл дзвінків;
- закупівля канцелярських і господарських товарів;
- пошук кандидатів на вакантні посади, проведення співбесід;
- організація співбесід кандидатів із безпосередніми керівниками.

Офіс-менеджер

from 06.2015 to 12.2015 (6 months)
Укрнет, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

- Прийом і розподіл телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції;
- ефективно планувати робочий день керівника - організація і координація, розробка найбільш раціонального порядку і процедури роботи (з урахуванням вимог етикету і протоколу)
- брати на себе частину офісної роботи керівника;
- вирішувати побутові та адміністративні питання;
- підготовка нарад, тренінгів та ін. заходів, що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний), ведення протоколів нарад;
- вміння працювати на випередження;
- здатність якісно виконувати широке коло обов'язків, вміння адаптуватися до мінливих умов ділового середовища;
- ефективні комунікації та інформаційна логістика - вміння керувати інформаційними потоками;
- навички з контролю та координування (зустрічей, проєктів, усього, що доручає керівник)
- зустріч і прийом відвідувачів офісу.

Education

Академія Муніципального Управління

Юриспруденція, правознавство, Київ
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Knowledge and skills

  • Пользователь ПК
  • Цілеспрямованість
  • Комунікабельність
  • Ресторанне обслуговування
  • MS Word
  • MS Excel
  • Здатність до навчання
  • MS Office
  • Відповідальність
  • Привітність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення документації
  • Оперативність
  • Організованість
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Знання офісних програм
  • Уважність

Additional information

Опыт работы в HR - сфере.
Работа с офисным пакетом программ и офисной техникой.
Личностные качества:
- коммуникабельность: умение понимать и взаимодействовать с руководителем, сотрудниками, департаментами;
- дипломатичность;
- умение хранить информацию;
- исполнительность, умение подчиняться;
- организаторские способности;
- стрессоустойчивость;
- быстро обучаемая;
- умение выполнять несколько дел одновременно.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: