Resume from April 30, 2024 PRO

Оксана

Спеціаліст контролю якості обслуговування, 35 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з якості

from 12.2021 to now (2 years 5 months)
Glovo, Київ (Транспорт, логістика)

- оцінка всіх видів комунікації відділу PS;
- проведення зворотного зв'язку та навчання агентів підтримки;
- підбір персоналу в відділ PS;
- розробка та проведення тестів та квізів;
- проведення аналізу опрацьованих результатів, на їх основі створення рекомендацій для підвищення якості роботи відділу;
- підготовка звітів виконаної роботи;
- аналіз кількісних та якісних показників роботи відділу;
- написання та редагування статей, наповнення бази знань;
- підготовка та проведення навчання для працівників;
- опрацювання, оцінка NPS (B2B), підвищення задоволеності партнерів компанії;
- аналіз відгуків з NPS, перегляд та покращення процесів задля підвищення показників задоволеності та залученості партнерів;
- участь у покращенні сталих та створенні нових бізнес-процесів.

Керівник відділу сервісу

from 11.2020 to 11.2021 (1 year)
ТОВ "АСВ Машінс", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- створення сервісних процесів та управління ними;
- організація навчання та розвитку персоналу;
- організація роботи відділу сервісу;
- організація документообігу компанії;
- консультація ключових клієнтів в сервісних питаннях;
- створення опитування задоволеності клієнтів (B2B, B2C), аналіз та зміна процесів для підвищення показника NPS;
- створення звітів.

Менеджер клієнтського сервісу, Контролер якості обслуговування

from 11.2018 to 07.2020 (1 year 8 months)
Pampik, Київ (Роздрібна торгівля)

- прослуховування та оцінка розмов операторів, супервізорів, менеджерів доставки та менеджерів відділу клієнтського сервісу;
- опрацювання чатів операторів контакт-центру для подальшого навчання;
- проведення зворотного зв'язку, бесід, навчання з операторами за результатами прослуховування;
- розробка контрольного листа оцінювання;
- розробка та проведення тренінгів та навчання для операторів КЦ;
- опрацювання відгуків NPS (B2C), аналіз трендів;
- контрольні закупки, аналіз конкурентів;
- проведення аналізу опрацьованих результатів, на їх основі створення рекомендацій для підвищення якості роботи КЦ;
- участь у зміні алгоритмів дій та робочих процесів КЦ та інших відділів.

Фахівець з клієнтської підтримки

from 12.2017 to 11.2018 (11 months)
Lycamobile Україна, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Прийом вхідних дзвінків та їх опрацювання від користувачів зв'язку;
- Консультація та допомога у вирішенні складних або проблемних ситуацій;
- Інформаційна підтримка клієнтів;
- Опрацювання письмових звернень клієнтів в соц. мережах та передача запитів до відповідного відділу в складних ситуаціях;
- Допомога в швидкій адаптації нових працівників;
- Проведення навчання та тренінгів для нових працівників служби підтримки, допомога у підборі персоналу до відділу обслуговування клієнтів;
- Допомога в перекладі з англійської мови текстів, пов'язаних з роботою компанії.

Фахівець по роботі з бізнес-клієнтами

from 09.2017 to 12.2017 (3 months)
OLX Україна, Київ (IT)

- Здійснення вихідних дзвінків з метою інформування, консультацій;
- Прийом вхідних дзвінків від користувачів сервісу;
- Консультація та допомога у вирішенні складних або проблемних ситуацій;
- Продаж основного продукту та додаткових послуг, які надає компанія;
- Робота з бізнес-клієнтами та їх розвиток.

Фахівець з клієнтської підтримки

from 03.2017 to 09.2017 (6 months)
ТОВ "Авіаконтакт", Київ (Туризм)

- Якісна та своєчасна консультація клієнтів;
- Знання специфіки роботи міжнародних бюджетних та регулярних авіаліній;
- Інформаційна підтримка клієнтів;
- Опрацювання письмових запитів клієнтів;
- Допомога клієнтам у стресових ситуаціях.

Спеціаліст інформаційної підтримки

from 11.2015 to 03.2017 (1 year 4 months)
Емвей Україна, Київ (Роздрібна торгівля)

- Інформаційна підтримка клієнтів;
- Опрацювання письмових запитів клієнтів та їх передача до відповідного відділу;
- Допомога в навчанні нових працівників;
- Здійснення вихідних дзвінків, з метою уточнення інформації та коротких опитувань;
- Актуалізація бази даних – внесення змін та актуальної інформації;
- Участь в благодійних заходах, проведених компанією;
- Допомога в проведенні зібрань інфослужби;
- Технічна підтримка сайту.

Оператор call-центру

from 11.2014 to 11.2015 (1 year)
ТОВ “4Service Group”, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Проведення соціологічних і маркетингових опитувань;
- Робота з таємними покупцями;
- Ознайомлення таємних покупців зі специфікою роботи;
- Контроль якості обслуговування.

Оператор call-центру

from 06.2014 to 09.2014 (3 months)
Контактний центр "Global Bilgi", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Робота з клієнтами по телефону;
- Виконання плану продажів;
- Оформлення заявок та анкет клієнтів;
- Консультація клієнтів;
- Вирішення конфліктних ситуацій.

Оператор call-центру

from 03.2013 to 06.2014 (1 year 3 months)
ПП “WellCallCenter”, Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

- Робота з клієнтами по телефону;
- Оформлення анкет та заявок;
- Продажі по телефону;
- Надання консультацій по продукту;
- Вирішення конфліктних ситуацій.

Інтерв'юер

from 02.2012 to 03.2013 (1 year 1 month)
ПП "Семенова Л.М.", Черкаси (Маркетинг, реклама, PR)

- Опитування респондентів;
- Проведення екзит-полів;
- Чітке виконання завдань в кожному проекті;
- Оформлення звітів по виконаній роботі.

Education

ЧДТУ

Економіки і управління, туризм, Черкаси
Higher, from 2009 to 2013 (3 years 10 months)

Additional education and certificates

ЧДТУ, організатор подорожей

2011, 2 місяці

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: