- PRO
Лілія
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, 25 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 36 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a email, address and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1867285
Work experience
Адміністратор Aкадемії англійської мови
from 08.2022 to now
(1 year 11 months)
Study Academy, Київ (Освіта, наука)
Асистент відділу продажів
from 09.2021 to 07.2022
(10 months)
Newrealgoal, Київ (Освіта, наука)
- допомога відділу продажів у супроводі угод;
- ведення бази клієнтів в amoCRM, заповнення карток клієнтів;
- допомога в організації онлайн та офлайн тренінгів;
- ведення звітності;
- робота з документацією (акти, рахунки, договори);
- підготовка матеріалів для тренінгів та сертифікатів для учасників (в т.ч. англійською мовою);
- аналітика роботи компанії;
- систематизація та зберігання програм тренерів;
- допомога в організації зустрічей з новими тренерами;
- участь організації у відкритих заходах компанії;
- допомога у веденні соцмереж компанії: Facebook, Linkedin, Telegram.
- курування курсу з навчанню Microlearning (заповнення навчальної платформи матеріалами курсу, ведення ТГ-каналу, організація зум-уроків, підготовка сертифікатів учасникам);
- виконання різноманітних робочих доручень CEO, менеджерів, відділу маркетингу.
Адміністратор Aкадемії англійської мови
from 08.2019 to 08.2021
(2 years)
Study Academy, Киев (Освіта, наука)
Основні обов'язки:
- комунікація зі студентами Академії та їх батьками;
- організація тестування клієнтів;
- прийом оплат за навчання;
- робота з 1С (Підприємство) та amoCRM, ПРРО;
- робота з LMS (реєстрація нових студентів, вирішення проблем з платформою);
- допомога менеджеру та викладачам у вирішенні поточних питань;
- ведення встановленої документації та звітності;
- забезпечення життєдіяльності Академії(вчасна закупка води, госп- та канцтоварів, подача заявок на ремонт, закупку техніки та меблів, контроль оплат комунальних послуг і т. д.).
Досягнення: запуск та налагодження робочих процесів Академії з нуля.
Офіс-менеджер
from 11.2018 to 03.2019
(4 months)
SolringAir, Київ (IT)
- прийом та розподілення дзвінків;
- робота з логістичними компаніями;
- допомога в організації заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу(закупка госп., канцтоварів, меблів, продуктів)
- виконання доручень керівництва.
Менеджер бюро перекладів
from 10.2017 to 07.2018
(9 months)
International Language Company, Киев (Освіта, наука)
- прийом и обробка заявок на переклади;
- консультування по курсам іноземних мов, тестування клієнтів;
- ведення бази даних клієнтів;
- работа з перекладачами і викладачами;
- пошук нових перекладачів і викладачів;
- організація занять для студентів, формування розкладів викладачів;
- прийом оплат за переклади і курси;
- складання договорів, актів та рахунків-фактур для замовників;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- виконання поточних доручень керівництва (моніторинг ринку, збір інформації та її систематизація, допомога в підготовці заходів і т.д).
Адміністратор
from 11.2016 to 09.2017
(10 months)
Школа англійської мови "Big Step", Киев (Освіта, наука)
- ведення бази даних клієнтів та робота з нею (Bitrix24);
- підписання договорів з клієнтами;
- супроводження поточних клієнтів;
- формування розкладу та контроль викладачів;
- ведення встановленої документації та звітності;
- набір груп студентів;
- організація господарської діяльності в школі і т.д.
Досягнення: розробила і ввела систему планування занять в школі.
Education
Національный педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
Інститут історичної освіти, Киев
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 9 months)
Additional education and certificates
Курси англійської мови Big Step School
2017 р.(лютий-грудень), 2018 (липень-вересень), грудень 2019-лютий 2020 (рівень В2)
LinguaCourse, Марафон "От Intermediate до Advanced"
січень-лютий, липень-серпень 2021
Курс по налаштуванню таргетованої реклами "ТУТ" Світлани Власюк
червень-серпень 2023
Certificate
Knowledge and skills
- PC User
- MS Office
- Користувач Internet
- Internet User
- 1С:Предприятие
- 1C:Enterprise
- CRM
- Bitrix24
- Google Docs
- AmoCRM
- Facebook Ads Manager
- Користувач ПРРО
Language proficiencies
- English — average
- Italian — beginner
- Ukrainian — fluent
- German — beginner
Additional information
Особисті якості: відповідальність, стресостійкість, уважність до деталей, аналітичне мислення, швидко навчаюсь, шкідливих звичок не маю, вмію планувати та розставляти пріоритети.
Наявність закордонного біометричного паспорту.
Хобі: іноземні мови, дизайн одягу, пінг-понг, футбол, танці.
В першу чергу розглядаю пропозиції віддалено,а далі територіально на Лівому березі або в центрі Києва,
Чекаю Ваших пропозицій на пошту.
P.S. Шановні рекрутери, якщо ви не отримали від мене відповіді протягом 5 робочих днів, значить вакансія з тих чи інших причин мені не підходить.
Прошу НЕ ПРОПОНУВАТИ ВАКАНСІЇ МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ/ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ ТА РЕСЕПШИОНІСТА.
Дякую за розуміння.
More resumes of this candidate
- PRO
25 000 UAH
Kyiv, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Administrator of English Academy, Study Academy, 1 year 11 months
Similar candidates
-
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
18000 UAH, Kyiv -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 UAH, Kyiv, Lviv -
Администратор, помощник секретаря, офис-менеджер
25000 UAH, Kyiv -
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
20000 UAH, Kyiv -
Секретар, діловод, офіс-менеджер, оператор ПК, 1С, адміністратор офісу
20000 UAH, Kyiv