Resume from October 22, 2013

Юлія

Помощник руководителя, 4 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City of residence:
Obukhiv
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Національний Університет Біоресурсів і Природокористування України

Економічкий; Економіка підприємництва, Київ
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 10 months)

Травень 2008 - 2012 року – закінчила ОКР «Бакалавр» з напряму підготовки «Економіка підприємства» Національному університеті біоресурсів і природокористування України;
Червень 2008 року – закінчила ЗОШ І-ІІІ ст. №3 м. Канева, Черкаської області.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Графічні редактори Діловодство Ведення звітності Побудова графіків Конструювання одягу

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Досвід роботи:

За час навчання в університеті брала активну участь в конференціях та семінарах з «Міжнародної науково-практичної конференції », «Актуальні проблеми в економіці та шляхи їх вирішення», «Науково-практична конференція «Нові шляхи й напрями розвитку економічної політики в Україні» .

Маю навики роботи з первинною документацією, так як допомогала в економічному деканаті при випусках студентів.

5 років займала посаду старости групи

Додаткова інформація:

Вміння працювати в колективі. Серйозна, не маю шкідливих звичок, стійка в стресових ситуаціях, маю почуття гумору. Завжди досягаю виконання покладених на мене завдань дотриматись, чітко висловлюю власні думки, цілеспрямована, ініціативна, відповідальна, організована, пунктуальна.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: