Resume from May 22, 2024 PRO

Дарья

Керуючий, 70 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий

from 09.2015 to now (8 years 9 months)
Доставка суші 966, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Планування, організація, координування та контроль усіх підрозділів, його відділів та співробітників у цілому; повне керівництво діяльності всіх підрозділів регіону. Контроль роботи адміністраторів та робота кухні (шеф-кухарі, су-шефів); Ведення переговорів та укладання договорів поставки продовольчих та непродовольчих товарів, напівфабрикатів та сировини, забезпечення їх своєчасного отримання, терміни, асортимент, кількість та якість їх надходження та реалізації. Прийняття рішення про призначення, переміщення та звільнення з посад працівників підрозділів. Оформлення документів та ведення діловодства, внутрішньої звітності по всіх провадженнях регіону. Подання інтересів служби доставки та дії від її імені.Вирішення усіх основних організаційних питань у своєму регіоні (включає всі підрозділи одного міста). Проведення постійного моніторингу якості роботи всіх працівників та швидкості видачі, доставки готових замовлень, якості сервісного обслуговування. Моніторинг закупівельних цін від постачальників і постійно шукати способи зменшення та мінімізації витрат на виробництво кінцевої продукції та зменшення загальної собівартості...

Начальник відділу "Світ одягу"

from 07.2015 to 10.2015 (3 months)
Metro Cash & Carry Ukraine, Харків (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

from 12.2013 to 06.2015 (1 year 6 months)
ТОВ"Кира Пластинина Украина", Харків (Роздрібна торгівля)

- Керівництво персоналом торгового залу;

- Складання графіків роботи співробітників торгового залу;

- Навчання персоналу торгового залу;

- управління товарними запасами та асортиментом;

- Аналіз продажів;

- організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг);

- контроль та забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.

Провідний економіст

from 10.2012 to 08.2013 (10 months)
АО«Укрсиббанк», Харків (Фінанси, банки, страхування)

- керівництво персоналом торгового залу;

- складання графіків роботи співробітників торгової зали;

- навчання персоналу торгового залу;

- управління товарними запасами та асортиментом;

- аналіз продажів;

- організація роботи з викладання товарів (мерчендайзинг);

- контроль та забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.

Спеціаліст з операційної діяльності сектора касових операцій

from 03.2008 to 10.2012 (4 years 7 months)
АО«Укрсиббанк», Харків (Фінанси, банки, страхування)

Належне відображення в балансі Банку операцій відділення: операції з інкасації / підкріплення грошовими коштами, бланками суворої звітності та ін. цінностями кас ТТ, операції з вивезення старої валюти; операції з оприбуткування інкасованої виручки клієнтів, перерахування коштів клієнту; операції з інкасації / підкріплення банкоматів. Відкриття та закриття грошового сховища. Проведення ревізій кас.

Продавець-консультант

from 05.2006 to 03.2008 (1 year 10 months)
магазин"АланТур", Харків (Роздрібна торгівля)

Education

Харківський національний університет харчування та торгівлі

Товарознавство та комерційна діяльність, Харків
Higher, from 2005 to 2011 (6 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Windows Користувач ПК CRM Google Email Саморозвиток Знання офісних програм Internet Explorer Водійські права кат. B Користувач Internet MS Office MS Outlook Бітрікс24 1С:Підприємство Продуктивність Управлінські навички Критичне мислення Управління командою Висока працездатність

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Комунікабельність, організованість, виконавчість, уважність, відповідальність, вміння працювати в команді...
Правила ведення бухгалтерського обліку.
Порядок та строки складання та подання звітності.
Державна мова.
Основи ділового спілкування.
Внутрішній документообіг.

Відповідальне ставлення до своїх посадових обов'язків.
Наявність лідерських та управлінських якостей, планування, стресостійкість, організаторські здібності, робота з персоналом

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city