Resume from July 18, 2014

Руслана

Юрист, 3 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Chernivtsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник юридического отдела

from 10.2005 to now (18 years 7 months)
Авиакомпания (Авиационные перевозки)

Additional information


РЕЗЮМЕ


1.П.І.Б. Гречанюк Руслана Степанівна

2. Дата народження: 15.04.1979р.н.

3. Серія, номер паспорта, коли і ким виданий: АВ 144668, виданий Шаргородським РВ УМВС України у Вінницькій області від 16.11.2000р.

4. Ідентифікаційний номер: 2895922882

5. Домашня адреса: 58029, м.Чернівці, вул.Р.Шухевича,9а/30

6. Адреса за реєстрацією: 58029, м.Чернівці, вул..Р.Шухевича,9а/30

7. Телефон (дом., моб.): ______050 967-88-71_____
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)_____

8. Посада: ____юрист____ Бажаний оклад: за домовленістю

9. Освіта (роки навчання, повна назва учбового закладу, спеціальність, форма навчання):
Повна вища, 1998-2003рр., Національна академія внутрішніх справ України, правознавство.

10. Додаткова інформація
Посвідчення водія, категорія В.

11. Професійна діяльність
1.Останнє місце роботи:
Назва підприємства: ПрАТ «Авіакомпанія «Буковина». Період: з 2005 року по теперішній час.
Сфера діяльності: юриспруденція. Посада: юрисконсульт, начальник юридичного відділу.
Посадові обов’язки:
1) організація та забезпечення правильного виконання актів законодавства, інших нормативних актів і документів, подання керівництву пропозиції щодо вирішення правових питань ;
2) координація роботи і участь у підготовці наказів та інших актів підприємства, що регулюють відносини структурних підрозділів, їх майнову відповідальність;
3) перевірка відповідності законодавству проектів наказів, інших актів, що подаються на підпис керівника підприємства, та візування їх за наявності погодження цих проектів заінтересованими підрозділами.
4) разом з іншими структурними підрозділами складання висновків за проектами наказів та іншими актами, підготовка і внесення у встановленому порядку пропозиції про зміну чи скасування відомчих нормативних актів та актів підприємства, що фактично втратили чинність, не відповідають умовам господарювання або видані з порушенням вимог законодавства;
6) участь у підготовці, укладенні та контролі за виконанням господарських договорів (контрактів) з іншими підприємствами, установами та організаціями, правова оцінку їх проектам;
7) правова допомога в процесі створення, освоєння та впровадження науково-технічних розробок;
8) організація претензійної і ведення позовної роботи; представлення у встановленому законодавством порядку інтересів підприємства в судах, інших органах під час розгляду правових питань і спорів; надання правової оцінки претензіям, що пред'явлені підприємству чи підприємством у зв'язку з порушенням його майнових прав і законних інтересів;
9) контроль додержання встановленого на підприємстві порядку пред'явлення і розгляду претензій;
10) аналіз наслідків розгляду претензій, позовів і судових справ, практика укладання та виконання договорів (контрактів);
11) разом з відповідними підрозділами підприємства участь у підготовці заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, забезпечення охорони праці; надання правової допомоги працівникам підприємства, які потребують соціального захисту;
13) забезпечення правильного застосування норм трудового, житлового, пенсійного, іншого законодавства, що зачіпають права й законні інтереси працівників, внесення пропозиції керівнику підприємства про поновлення порушених прав;
14) сприяння своєчасному вжиттю заходів за протестами та поданнями прокуратури, окремими ухвалами суду, рішеннями, постановами, ухвалами господарського суду, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів;
15) організація і проведення роботи пов'язаної із підвищенням рівня правових знань працівників підприємства, інформація про законодавство, роз'яснення існуючої практики його застосування;
16) загальні консультації з правових питань.

12. Кількість часу, яку можу проводити у відрядженнях, %
50% Це не проблема!

13. Три головні особисті якості: _____комунікабельнісь, відповідальність, компромістність_____

14. Сильні сторони:___наполегливість___


Особистий підпис __________ дата ___25.06.2014р.___

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: