Resume from June 6, 2022 PRO

Юлія

Главный бухгалтер, 10 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
36 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 10.2019 to now (4 years 7 months)
ТОВ "КК "ЮДІСТРОЙ", Одеса (Ремонт та будівництво)

Функціональні обов'язки: (тел. [open contact info](look above in the "contact info" section))
Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1С: Підприємство 8.2;
Робота з первинною документацією;
Звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями;
Проведення банківських операцій;
Підготовка і здача звітності в державні фонди;
Ведення кадрового діловодства;
Розрахунок і нарахування заробітної плати;
Складання фінансових звітів;
Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості;
Складання актів звірок з контрагентами; робота з Клієнт-Банк;
Складання та надання звітності до податкових органів.
Ведення ФОП, оплата податків, контроль доходів, подання звітності, тощо. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section))

Досягнення:
Відновлення податкового, бухгалтерського обліку, та його автоматизація;
Первинної документації;
Відновлення кадрового обліку (формування особових справ, тощо).

Ведення ФОП, оплата податків, контроль доходів, подання звітності, тощо;
Відновлення обліку по ФОП (книги доходів, первинних документів).

Головний бухгалтер

from 08.2018 to 07.2019 (11 months)
ТОВ "Транс Інвест Плюс", Одеса (Транспортне перевезення, логістика)

Головний бухгалтер (удальоний доступ з серпня 2018 року по березень 2019 року)
З квітня по липень 2019 року основне місце роботи.
ТОВ "Транст Інвест Плюс", Одеса (Транспортне перевезення вантажів; тел. [open contact info](look above in the "contact info" section))

Ведення податкового та бухгалтерського обліку в програмі 1- С 8.2, звірка з постачальниками продукції та покупцями, взаєморозрахунки, проведення банківських операцій, підготовка та здача звітності, робота з первинною документацією.
Складання та ведення Управлінського обліку.
Відновлення бухгалтерського, податкового та складського обліку.

Функціональні обов’язки:
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації;
— ведення кадрової документації;
— розрахунок заробітної плати;
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи.

Головний бухгалтер

from 06.2017 to 04.2019 (1 year 10 months)
ТОВ "Геліос-Агроферт", Одеса (роздрібна та оптова торгівля мінеральними добривами; тел. 096 427-41-04; 066-377-36-67)

Ведення податкового та бухгалтерського обліку в програмі 1- С 8.2, звірка з постачальниками продукції та покупцями, взаєморозрахунки, проведення банківських операцій, підготовка та здача звітності, робота з первинною документацією.
Ведення імпортних та експортних поставок товару.
Складання та ведення Управлінського обліку.
Імпортні, експортні операції.
Відновлення бухгалтерського, податкового та складського обліку.

Ведення бухгалтерського та податкового обліку, підготовка звітності до контролюючих органів. Контроль за веденням обліку та підготовкою звітності за НСБО на підприємствах групи. Ведення управлінського обліку, консолідація звітності підприємства напряму та подання засновнику. Регулярне надання даних щодо витрат групи для планування та бюджетування.
Ведення обліку товарів, матеріалів, складання товарних, матеріальних звітів, розробка і впровадження первинних документів і аналітичних відомостей по обліку випуску і реалізації готової продукції, облік операцій за договорами комісії, контроль своєчасності здійснення платежів. Оформлення первинних документів, калькуляцією собівартості готової продукції, розрахунком рентабельності по кожному виду продукції і в цілому по підприємству, обліком розрахункових і касових операцій.
За час роботи на цьому підприємстві мені вдалося повністю автоматизувати облік руху товарів, матеріалів, готової продукції, усі касові і банківські операції, облік розрахунків з постачальниками і покупцями за договорами комісії.
Ведення бухгалтерського обліку та податкового, складання декларації з ПДВ, та внесення в ЄР; Зведення балансу, звіту про фінансові результати, рух грошових коштів, ведення ОС, матеріального складу, та інше, декларації на прибуток, аналіз діяльності підприємства, перевірка бухгалтерського обліку, складання калькуляцій по виду діяльності, ведення дебіторів кредиторів, авансові звіти, приходні та видаткові касові ордери, формування штатного розкладу, аналіз роботи підприємства, планування доходів та витрат, здавання звітності статистичної та податкової, заключення договорів, нарахування заробітної плати, робота з клієнт-банком, аналіз заборгованостей, складання звітів для надання в органи, та інше.
Проходження податкових, фінансових перевірок. Та інших контролюючих органів.

Головний бухгалтер

from 07.2016 to 04.2017 (9 months)
ТОВ «Союз Д», Одеса (роздрібна та оптова торгівля побутовою хімією, тощо)

Здійснюю організацію бухгалтерського обліку фінансово – господарської діяльності підприємства та контроль за економним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, здійснюю розрахунки, виконання зобов’язань, облік доходів та витрат за прийнятою в установі формою ведення бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливості діяльності підприємства і технології оброблення даних; здійснюю облік надходження грошових коштів з загального та спеціального фондів, матеріальних цінностей, основних засобів та своєчасне відображення у відповідних регістрах; щомісячне ведення таких облікових регістрів, як:м-о №№ 2,3,4,6,8,14; здійснюю щомісяця відображення зведених даних по дебіторської та кредиторської заборгованості установи; складаю звітність в податкову інспекцію (земельний податок, ПДВ, екологічний податок, водні ресурси, пільги, декларація на прибуток); проведення облікових даних по заробітній платі, матеріальних цінностей, які обліковуються в реєстрах синтетичного та аналітичного обліку; веду головну книгу та оборотну відомість на протязі року; організовую контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій; забезпечую складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності, підписання її та подання в установлені терміни користувачам; здійснюю заходи щодо надання повної, правдивої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства; беру участь у підготовці та поданні інших видів періодичної звітності, які передбачають підпис головного бухгалтера, до органів вищого рівня відповідно до нормативних актів, затверджених формати та інструкціями; забезпечую строгого виконання штатної, фінансової та касової дисципліни; забезпечую складання балансу, кошторису доходів і витрат.
Проходження податкових, фінансових перевірок. Та інших контролюючих органів.

Головний бухгалтер

from 07.2014 to 07.2016 (2 years)
Державному Підприємстві «Хлібна база № 77» Державного агентства резерву України, Одеська обл. (надання послуг із зберігання зерна)

Ведення податкового та бухгалтерського обліку в програмі 1- С, звірка з постачальниками продукції та покупцями, взаєморозрахунки, проведення банківських операцій, підготовка та здача звітності, робота з первинною документацією.
Ведення імпортних та експортні поставки товар. Складання та ведення Управлінського обліку.

Ведення бухгалтерського за НСБО та податкового обліку, підготовка звітності до контролюючих органів. Контроль за веденням обліку та підготовкою звітності за НСБО на підприємствах групи. Ведення управлінського обліку, консолідація звітності підприємств напрямку та подання засновникам. Регулярне надання даних щодо витрат групи для планування та бюджетування. Керування командою з 7 осіб з навчанням та управління ефективністю.
Проходження податкових, фінансових перевірок. Та інших контролюючих органів.
Приймала пряму участь в організації виробничих процесів на підприємстві: приймання зерна, очистка, сушка, правильне розміщення, зберігання, контроль і оздоровлення зернових та олійних культур на елеваторі. Планування та відвантаження продукції залізничним та автомобільним транспортом. Ведення звітної документації по руху зерно продуктів.
Проведення закупівель матеріально – технічних цінностей на тендерній основі, забезпечення та контроль за використанням засобів індивідуального захисту. Контроль за ефективним використанням енергетичних ресурсів. Підготовка та здача матеріально – технічної бази елеватора. Планування виробничої діяльності, оперативне управління елеватором. Технологічні процеси : приймання, сушіння , очистка, зберігання , активне вентилювання, відвантаження.
Контроль за дотриманням правил техніки безпеки на виробництві, економне використання енергоресурсів, складання графіків змін, збереження товаро ― матеріальних цінностей. Контроль якості сировини та продукції. Дотримання технічного регламенту зернового складу, норм ДСТУ, інструкції 661, норм, положень, тощо. Робота з контролюючими органами.
Дотримання вимог приймання, зберігання, відвантаження та переробки пшениці згідно державних стандартів, контроль за якістю продукції, ефективне використання виробничих потужностей, контроль за дотриманням правил техніки безпеки на виробництві.
Організація роботи елеватора, підбір та навчання персоналу. Планування виробничої діяльності, оперативне управління елеватором. Надання звітності безпосередньо власнику. Управління фінансово - господарськими справами підприємства.
Співпраця із зернотрейдерами. Співпраця із сільськогосподарськими виробниками та елеваторами.
Здійснювала організацію і контроль поточної діяльності елеватора, керівництво при плануванні та контроль виконання виробничих планів, річних та щомісячних бюджетів, виробничо-господарської діяльністю.
Вирішувала питання, пов'язані з оптимізацією витрат на виробництві, нормування матеріально-технічних, паливно-енергетичних, кадрових ресурсів.
Встановлено партнерські зв'язки з виробниками зерна. Підготовка матеріально-технічної бази.

Заступник головного бухгалтера

from 04.2012 to 06.2014 (2 years 2 months)
Державному Підприємстві «Хлібна база № 77» Державного агентства резерву України, Одеська обл. (надання послуг із зберігання зерна)

Ведення податкового та бухгалтерського обліку в програмі 1- С, звірка з постачальниками продукції та покупцями, взаєморозрахунки, проведення банківських операцій, підготовка та здача звітності, робота з первинною документацією.
Ведення імпортних та експортні поставки товар. Складання та ведення Управлінського обліку.

Ведення бухгалтерського за НСБО та податкового обліку, підготовка звітності до контролюючих органів. Контроль за веденням обліку та підготовкою звітності за НСБО на підприємствах групи. Ведення управлінського обліку, консолідація звітності підприємств напрямку та подання засновникам. Регулярне надання даних щодо витрат групи для планування та бюджетування. Керування командою з 7 осіб з навчанням та управління ефективністю.
Ведення обліку товарів, матеріалів, випуску готової продукції, складання товарних, матеріальних звітів, розробка і впровадження первинних документів і аналітичних відомостей по обліку випуску і реалізації готової продукції, облік операцій за договорами комісії, контроль своєчасності здійснення платежів. Оформлення первинних документів, калькуляцією собівартості готової продукції, розрахунком рентабельності по кожному виду продукції і в цілому по підприємству, обліком розрахункових і касових операцій.
За час роботи на цьому підприємстві під керівництвом головного бухгалтера мені вдалося повністю автоматизувати облік руху товарів, матеріалів, готової продукції, усі касові і банківські операції, облік розрахунків з постачальниками і покупцями за договорами комісії.
Ведення бухгалтерського обліку та податкового, складання декларації з ПДВ, та внесення в ЄР; Складання фінансового плану, здача показників виконання фінансового плану; Планування доходної та витратної частини підприємства; 1-підприємство; 1-споживач; зведення балансу, земельний податок, декларація з ПДВ, екологічний податок, водні ресурси, пільги, декларація на прибуток, звіт про фінансові результати, рух грошових коштів, ведення ОС, матеріального складу, та інше, декларації на прибуток, аналіз діяльності підприємства, перевірка бухгалтерського обліку, складання калькуляцій по виду діяльності, ведення дебіторів кредиторів, авансові звіти, приходні та видаткові касові ордери, формування штатного розкладу, аналіз роботи підприємства, планування доходів та витрат, здавання звітності статистичної та податкової, заключення договорів, нарахування заробітної плати, робота з клієнт-банком, аналіз заборгованостей, складання звітів для надання в органи, та інше.
Проходження податкових, фінансових перевірок. Та інших контролюючих органів.

Економіст

from 01.2008 to 03.2012 (4 years 2 months)
Державному Підприємстві «Хлібна база № 77» Державного агентства резерву України, Одеська обл. (надання послуг із зберігання зерна)

- Бізнес-планування;
- Ведення контролю за використанням ТМЦ;
- Ведення контролю використання Фонду оплати праці;
- Ведення план-факторного аналізу звітів по ДДС («движение денежный средств»);
- Ведення план-факторного аналізу звітів по БДР («бюджет доходов и расходов»);
- Контроль використання ПММ;
- Контроль заявок на оплату ТМЦ згідно до Платіжного календаря;
- Розробка калькуляцій на послуги;
- Проведення хронометражних спостережень для встановлення норми виробітку для тарифікації роботи та норми списання ПММ;
- Оформлення актів по виконанню робіт та наданню послуг;
- Створення наказів по підприємству, що стосуються оплати праці, нормування, трудової дисципліни та ін. доган (заохочень), тощо;
- Формування щоденних звітів по с-г роботах та контроль подачі інформації, списання ТМЦ та рознесення даних в 1С;
- Формування щомісячних Бюджетів видатків та щоденний контроль проплат по ним;
Складання фінансового плану, здача показників виконання фінансового плану.

Education

Одеський державний аграрний університет

Економіка і підприємство та здобула кваліфікацію з обліку та аудиту., Одеса
Higher, from 2005 to 2010 (5 years 5 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Підприємство Бухгалтерський облік ЛІГА:ЗАКОН 1С ЗУП Законодавство України Нарахування зарплати Банківська справа

Additional information

Резюме

Горячко Юлія Миколаївна

Дата народження: 21.11.1987 року.
Сімейний стан: не одружена.
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section).

Освіта:
В 2009 році закінчила Одеський державний аграрний університет і отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки «Економіка і підприємство» та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту.
Закінчила в 2010 році Одеський державний аграрний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік та аудит» та здобула кваліфікацію спеціаліста обліку і аудиту.

Приймала участь в семінарах, тренінгах та конференціях («Зерно Причорномор’я - 2014»; «Зерно Причорномор’я - 2015»; «Зерновой форум & Maritime days in Odessa 2015»; та інші).


Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, порядність, креативність, вміння працювати у команді, бажання вдосконалюватись, трудолюбивість, здібність до швидкого навчання, стійкість в стресових ситуаціях, уміння керувати колективом.

Додаткова інформація:
Водійське посвідчення: категорія «В».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: