Resume from May 3, 2024

Остап

Керівник, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
53 years
City of residence:
Dolyna
Ready to work:
Dolyna, Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Disability

2nd degree.

Additional information

РЕЗЮМЕ
Рогаль Остап Богданович
77212, с. Підбережжя, вул. Прикарпатська, 5,
Івано-Франківська обл.
Моб. тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Д. н.: 28 березня 1971 р, українець

Досвід роботи:•грудень 2020 року - ТОВ "Сортеко"- директор виконавчий, з травня 2013 р. по липень 2014 року – ТзОВ «Укройлстандарт»  головний бухгалтер (по сумісництву);
•з травня 2011 р. по жовтень 2015 року– ПП «Брати КІП» заступник директора, головний економіст;
•2004-2005 рр.– КС «Злет» головний бухгалтер;
•з серпня 2004 р. - по грудень 2020 – приватний підприємець;
•1994-2004 рр. – Долинська ОДПІ на посадах: СДПРІ;
ГДПРІ;
начальник відділу;
•1991-1994 рр. – Болехівський ЛК економіст-нормувальник, бухгалтер по заробітній платі та матеріалах;
•1989-1991 р.р. – служба в рядах Радянської армії
•у 1989 р. –Відділ освіти Косівського райвно, бухгалтер.
Освіта:•2004 р. Харківський фінансово-еконоічний інститут, спеціальність  бухгалтер з податкового обліку;
•2000 р.  Тернопільська академія народного господарства  курси підвищення кваліфікації;
•1996-1999  Тернопільська академія народного господарства, диплом економіста;
•1986-1989  Львівський фінансовий технікум за спеціальністю бухгалтерський облік.
Професійні навички і знання:•впевнене користування комп’ютером: досвідчений користувач пакету MS Office (Word, Exсel,), навички роботи з пошуковими та іншими web-ресурсами, графічними редакторами (PhotoShop, CorelDRAW);
•юридичні консультації, підготовка та перевірка договірної документації, аналіз нормативної бази, представлення інтересів клієнтів в господарському та цивільному процесах, адміністративному судочинстві, виконавчому провадженні, претензійна робота, тощо.
•допроектна робота: підготовка тендерної документації, організація маркетингових заходів, розробка концепції проекту, планування рекламних бюджетів, планування проекту, цілей і строків виконання, формування календарного плану;
•організаційна робота: підбір персоналу, управління і координація його роботи, комунікації з підрядниками, формулювання завдань для співробітників, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі, створення звітностей за проектом (документальні, презентаційні);
•комунікації з замовником, узгодження всіх аспектів виконання проекту;
•проведення переговорів і укладення договорів на поставку продукції;
•аналіз стану ринків, оперативний аналіз господарської діяльності підприємства;
•розробка планів, підготовка робочого матеріалу та проведення інструктажів з техніки безпеки й охорона праці робітників;
•консультації щодо бухгалтерського та податкового обліку, його ведення, діловодства, кадрова справа, земельне законодавство.
Додаткові відомості:одружений, 4 дітей;
права водія категорії В, досвід керування автомобілем;
закордонний паспорт;
сержант запасу Української армії.
Особисті якості: Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates