Resume from April 26, 2024 PRO

Вікторія

Інспектор відділу кадрів, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
53 years
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Cherkasy, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний фахівець організаційно-кадрового відділу

from 10.2016 to 02.2022 (5 years 4 months)
Представництво ТОВ "Газтранзит", м.Київ (дослідження кон'юктури ринку та виявлення громадської думки (штат 110 осіб))

Ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства; оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення; ведення графіків відпусток, облік відпусток та контроль їх використання; облік листів непрацездатності; ведення особових справ та їх зберігання; ведення трудових книжок та їх зберігання; ведення архіву кадрової документації, обліку журналів; видача довідок про досвід роботи. Надання консультацій персоналу стосовно чинного законодавства. Ведення кадрів в программі 1С 8.3; ФоксПро

Провідний інспектор з кадрів

from 01.2015 to 10.2016 (1 year 9 months)
ПАТ "Укргазпроект", м.Київ (діяльність в сфері інжиніринга, геології і геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, (штат 200 чол.)

Ведення всього кадрового спектру робіт: прийняття, звільнення з роботи відповідно до законодавства, переведення, надання відпусток (всіх видів), ведення табелю обліку робочого часу, оформлення пенсій, лікарняних, робота з архівом, видача довідок про досвід роботи, підготовка посадових інструкцій, штатного розпису, облік персоналу в 1С 8.2, здача звітності

Менеджер з персоналу

from 07.2014 to 10.2014 (3 months)
ТОВ "Авто Експерт", м.Київ (Фінанси, банки, страхування)

• оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток; • ведення кадрів в 1С7.7, 1С8.2, ЗУП
• складання та внесення змін до штатного розпису, посадових інструкцій; • заповнення трудових книжок, їх зберігання;
• формування особових справ та їх зберігання; • облік листків непрацездатності; • ведення табелю обліку робочого часу
• формування кадрової звітністі

Провідний фахівець з персоналу та обліку кадрів

from 06.2012 to 11.2013 (1 year 5 months)
ТОВ "Європроф", м.Київ (Компанія з виробництва металопластикових конструкций (штат 68 чол.)

• підбір персоналу, закриття вакансій товариства
• оформлення наказів про прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток
• ведення обліку кадрів в 1С 8.2, ЗУП
• складання штатного розпису, посадових інструкцій
• заповнення трудових книжок та їх зберігання
• формування особових справ та їх зберігання
• веденння обліку листів непрацездатності
• ведення табельного обліку
• звітність
• виконання обов'язків офіс-менеджера (замовлення канцтоварів і т.п.)

Спеціаліст 1 категорії відділення роботи з персоналом

from 07.2005 to 12.2007 (2 years 5 months)
ВДСО при УМВС України в Черкаській області, м.Черкаси (Позавідомча охорона (штат 600 осіб))

Ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства:
• підбір персоналу
• оформлення наказів про прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток
• ведення трудових книжок та їх зберігання
• формування особових справ та їх зберігання
• ведення обліку листів непрацездатності
• ведення табельного обліку
• оформлення всих видів пенсій
• здача звітності в статистику, центр занятості і т.п.

Інспектор з кадрів і військового обліку

from 06.1996 to 03.2005 (8 years 9 months)
ВАТ "Черкаський річковий порт" (штат 160-480 чол.), м.Черкаси (річковий транспорт, вантажоперевезення, добування піску)

• підбір персоналу; • оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення, надання всих видів відпусток; • ведення трудових книжок, особових справ та їх зберігання; • табельний облік; •облік листків непацездатності; • веденння військового обліку, бронювання, здача звітності у військкомат, центр зайнятості, статистику;
• формування посадових інструкцій, штатного розпису
• проведення вводних інструктажів
• проведення атестації робочих місць
• проведення кваліфікаційних комісій плавскладу
• оформлення всих видів пенсій
• видача архівних довідок про стаж роботи, довідок про роботу і т.п.

Education

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Менеджмент організацій, м.Черкаси
Higher, from 2008 to 2010 (2 years 1 month)

здобула кваліфікацію спеціаліста Менеджера-економіста

Черкаський кооперативний технікум

Организація діловодства, м.Черкаси
Specialized secondary, from 1988 to 1990 (1 year 9 months)

Здобула кваліфікацію техніка-організатора

Additional education and certificates

Всеукраїнський кадровий конгрес, вебінари MCFR, Expertus: кадри

2018-2020рр.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS Outlook Windows 1С ЗУП Опыт работы с трудовым законодательством Опыт работы в банкротстве предприятий Досвід роботи з трудовим законодавством Досвід роботи в банкрутстві підприємств

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
відповідальна, уважна, швидко вчуся новому, маю бажання працювати й развиватися в команді, вмію аналізувати й логічно мислити.
Велике бажання придбати знання й навички в нових сферах діяльності.

Рекомендації надам за необхідністю

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: