Resume from May 6, 2022 PRO

Александр

Технический директор, юрист (АХО, медицина, фармацевтика), 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
52 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний адміністратор

from 01.2012 to 10.2013 (1 year 9 months)
ТОВ "Кандія" (Дистриб’юція високотехнологічних виробів медичного призначення)

Забезпечення безперебійного функціонування підприємства, адміністративно-господарське та юридичне супроводження діяльності, забезпечення безпеки бізнесу (в тому числі економічної та інформаційної).

Заступник директора

from 01.2010 to 12.2011 (1 year 11 months)
ТОВ «Алькон-Інвест» (Інвестиційний маркетинг)

Адміністративні питання, юридичне супроводження господарської діяльності, забезпечення безпеки бізнесу (в тому числі інформаційної).

Заступник директора

from 07.2006 to 12.2009 (3 years 5 months)
ДП «Кримський регіональний центр адаптації і конверсії» МО України (Капітальне будівництво, охорона, транспорт)

Керівництво АГВ, автогосподарством та службою охорони

Education

Національна академія внутрішніх справ, друга вища освіта

Правознавчий, Київ
Higher, from 2009 to 2013 (3 years 6 months)

Українсько-фінський інститут менеджменту й бізнесу (Севастопольська філія)

Факультет менеджменту, спеціальність – менеджмент організацій, кваліфікація - фахівець, Севастополь
Higher, from 1992 to 1997 (4 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Office Активність

Language proficiencies

English — advanced

Additional information

Професійні навички
•організаційні навички керівної роботи,
•знання законодавства України,
•співпраця з правоохоронними органами,
•забезпечення безпеки підприємства ( в тому числі інформаційної),
•забезпечення функціонування автопарку підприємства,
•підбір, перевірка і навчання персоналу,
•режимний контроль підприємства,
•проведення службових розслідувань,
•забезпечення господарського обслуговування і належного стану адміністративних приміщень,
•контроль раціонального витрачання матеріалів і засобів,
•визначення стратегії закупівель,
•проведення аналізу ринку,
•управління локальними постачальниками,
•проведення переговорів,
•організація оформлення необхідних матеріалів для укладення договорів,
•підготовка планів і звітності.

Особисті якості
Пунктуальність, відповідальність, наполегливість, уміння працювати під тиском, комунікабельність, уміння працювати з людьми, прагнення до самовдосконалення, аналітичний склад розуму, уміння працювати в команді і приймати самостійні рішення, спеціальна фізична підготовка (служба в спецпідрозділах, офіцер запасу).

Права водія (категорія В, видані в 1995 році), власний автомобіль

Курси з охорони праці та пожежної безпеки (2015-2016), цивільного захисту (2019), IV група з електробезпеки

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: