Resume from April 24, 2024 PRO

Вадим

Керівник, директор, топ-менеджер, СЕО

Employment:
Full-time.
Age:
56 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор підприємства

from 06.2020 to now (3 years 10 months)
ТОВ "Українські Харчові Технології", Малин, Київ (Харчова промисловість)

Мясокомбінат. Повний цикл переродки.
Запуск підприємства, розконсервація. Виведення півприємства на максимальні потужності.
Розробка та впровадження нових видів продукції.
Управління людськими ресурсами, виробництвом, фінансами, технічним забезпеченням, економічною складовою, логістикою, продажами, закупівлями.
Управління всім циклом виробничого підприємства. Оптимізація та модернізація виробництва.
Формалізація політик, процедур та рецептур.
Планування та контроль виробничих процесів.
Розробка та впровадження системи просування ТМ "Малинські Ковбаси".
Побудова та запуск власного роздрібу, в кількості 30 фірмових магазинів.
Робота з контролюючими та фіскальними органами.
Підбір, навчання, адаптація та ротація персоналу підзвітних підрозділів.
Розробка та впровадження системи мотивації персоналу.
Виконання бюджету та контроль дебіторської заборгованості.
Розробка та використання програм просування товарів підприємства.
Підготовка матеріалів та участь у тендерах.
Переговори з найбільшими торговими мережами про введення нових ТМ веганської групи, розширення асортименту, збільшення полочного простору, проведення маркетингових акцій.

Директор з маркетингу, продажу, сервісного та технічного обслуговування

from 12.2016 to 06.2020 (3 years 6 months)
Компанія « Автолок », Київ (Машинобудування)

Компанія «Автолок» м. Київ.
Основним напрямком діяльності компанії є виробництво та дистрибуція автомобільної електроніки та аксесуарів, автомобільних сигналізацій протиугінних систем та аксесуарів, навігаційного обладнання, комплектів ксенонового світла та LED ламп основного світла, систем паркування, систем навігації, систем відеореєстрації та фіксації, автомобільної аудіо- та відеотехніки. , ANDROID мультимедійних пристроїв та штатних мультимедійних систем. Електронних комплектуючих та матеріалів.

Управління маркетингом, продажами, фінансами, проектами, сервісною підтримкою та логістикою в Україні та СНД.
Компанія «АВТОЛОК» є виробником ТМ CYCLONE, ТМ DEKKER та офіційним представником в Україні торгових марок STEEL MATE, BLACK BUG, ​​BLACK BUG SUPER, BASTA, REEF, GUARD, WOODOO.
Побудова структурованої системи маркетингу, продажу та сервісного обслуговування.
Безпосередня участь у підготовці політик та процедур у компанії.
Розробка та виведення нових продуктів на внутрішній ринок
Розробка та проведення маркетингових активностей.
Перехід на філіальну структуру та прямий продаж.
Розробка та впровадження проекту інтернет торгівлі. Використання технологій та інструментів SEO, SMM, Google AdWords, Google Analytics.
Підбір, навчання, адаптація та ротація персоналу підзвітних підрозділів.
Розробка та впровадження системи мотивації персоналу.
Виконання бюджету та контроль дебіторської заборгованості.
Розробка та використання програм просування товарів підприємства.
Підготовка матеріалів та участь у тендерах.
Розробка та реалізація програм зі стимулювання продажів та збільшення лояльності до продукту та до компанії в цілому.
Підготовка та участь у виставках.

Виконавчий директор

from 03.2014 to 12.2016 (2 years 9 months)
Корпорація «Lauffer Group», Київ (Харчова промисловість)

Управління фінансами, запуск та управління виробництвом, проектами, закупівлями, маркетингом, продажами та логістикою на території України.
Торгові марки - "Козачок", "Славолія", "Гайсин", "Умань", "Pasta Grande", "Salatmix", "Урожай", "Булкін", "Салтовський", "Коровай", "Топтига".
Перенесення та збільшення виробництва з території Донецької та Луганської областей до інших областей України.
Відновлення виробництва та запуск підприємств після простою.
Формування та контроль виконання бюджету компанії.
Формування та контроль виробничих програм.
Переговори та укладання договорів із ключовими постачальниками сировини та матеріалів.
Контроль за розробкою нових продуктів.
Переукладання договорів та введення нових продуктів у мережеві магазини України.
Розміщення замовлень виробництва продуктів на сторонніх виробничих підприємствах.
Формування та виконання бюджету.
Формування структури продажу з філійною структурою та поетапний розвиток.
Розробка та впровадження заходів щодо збільшення обсягів продажу.
Розширення географії покриття, формування фокусних команд.
Відповідальність за роботу філій та дистриб'юторів, формування та розподіл планів продажу, контроль їх виконання.
Контролює KPI, товарні залишки, дебіторську заборгованість.
Моніторинг трейд-маркетингової активності та цінової політики конкурентів.
Формування та контроль бюджету департаменту продажів.
Розробка та впровадження нової системи мотивації, удосконалення документації та звітності підрозділу продажів.
Переговори з виробниками, погодження умов співробітництва, трейд-маркетингових активностей.
Переговори з торговельними мережами про введення нових ТМ, розширення асортименту, збільшення полочного простору, проведення різних акцій.

Директор з маркетингу та продажу

from 06.2009 to 02.2014 (4 years 8 months)
Група компаній «Veld Word» Лондон, Великобританія, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ДК «Вельд» - один із провідних виробників та імпортерів продуктів харчування з Італії, Іспанії, Франції, Греції, Болгарії, Угорщини, Швейцарії, Таїланду, Індії, В'єтнаму та Китаю.

Управління маркетингом, продажами, внутрішньою логістикою та фінансами в Україні.
Торгові марки: "TROPIC Life", "Долина Бажань", "Diva Oliva", "San Eduardo", "Iberica", "Biotta", "Bioitalia", "Fiorentini", "Jardin BiO", "Voelkel", "St .Peter's, "Terra Delyssa", "TAVERNA", "Tulip", "DAK", "Dr.Schär", "Foullon", "CEBE", "Kambly", "Rocky Mountain", "Robby Bubble", " Rimuss», «Angry Birds», ВіватТомат».
Формування та виконання бюджету.
Формування структури продажу з філійною структурою та поетапний розвиток.
Виведення нових продуктів та брендів.
Тактичний та оперативний маркетинг.
Розробка та впровадження заходів щодо збільшення обсягів продажу.
Розширення географії покриття, формування фокусних та виділених команд.
Відповідальність за роботу філій та дистриб'юторів, формування та розподіл планів продажу, контроль їх виконання.
Контролює KPI, товарні залишки, дебіторську заборгованість.
Моніторинг трейд-маркетингової активності та цінової політики конкурентів.
Формування та контроль бюджету департаменту продажів.
Розробка та впровадження нової системи мотивації, удосконалення документації та звітності підрозділу продажів.
Переговори з виробниками, погодження умов співробітництва, трейд-маркетингових активностей.
Переговори з найбільшими торговими мережами про введення нових ТМ, розширення асортименту, збільшення полочного простору, проведення різних акцій.
Пошук, набір, навчання та адаптація персоналу.
Одна з основних торгових марок, увійшла до трійки лідерів ринку за підсумками 2012 року.

Заступник генерального директора. Комерційний директор. Директор з розвитку.

from 07.2004 to 06.2009 (4 years 11 months)
Корпорація ”Гудвілл”, Київ (Виробник, експортер та імпортер сільськогосподарської, бакалійної та кондитерської продукції.)

Корпорація "Гудвілл" - Група підприємств з переробки та зберігання сільгосп продукції, млинові комплекси, бакалійні заводи, кондитерські фабрики, хлібозаводи, консолідований Торговий Дім та проектно-будівельна компанія.

Управління маркетингом, продажами, розвитком, виробництвом, фінансами та логістикою в Україні та ЗЕД.

Участь у розробці та виконанні виробничих програм.
Розробка та впровадження стратегічної моделі управління та розвитку корпорації.
Розробка та контроль виконання консолідованого бюджету корпорації.
Побудова об'єднаного Торгового дому корпорації.
Побудова та організація системи продажів.
Розробка та реалізація концепції виведення нових продуктів.
Впровадження нових технологій у роботі з клієнтами.
Пошук потенційних партнерів для реалізації спільних проектів, які відповідають інтересам компанії.
Підготовка, укладання та контроль за виконанням договорів із сторонніми організаціями щодо проведення заходів щодо просування проектів компанії.
Формування бюджету маркетингу та контроль виконання.
Організація складської, внутрішньої та зовнішньої логістики.
Організація юридичної роботи з покупцями та дебіторами.
Організація заходів щодо збільшення впізнаваності корпорації.
Управління відділами продажу, маркетингу, фінансів, логістики, ЗЕД.
Участь у розробці та виконанні виробничих програм.
Розробка та впровадження стратегічної моделі управління та розвитку корпорації.
Організація найму та відбору, адаптації, тренінг персоналу.
Організація заходів щодо збільшення впізнаваності ТМ.
Управління відділами продажу, маркетингу, фінансів, логістики, ЗЕД.
Розробка та впровадження кредитної, цінової, товарної політики, комплексу просування у діяльність дистриб'ютора.
Впровадження нових бізнес-процесів.
Виведення нового продукту на національний ринок.

Директор з маркетингу та продажу. Національний менеджер. Керівник відділу продажу.

from 10.1992 to 07.2004 (11 years 9 months)
Холдінг " ПЕТРУС ", Київ (Холдинг "ПЕТРУС" поєднує групу торгово-промислових компаній різних сфер бізнесу)

Виробництво алкогольних напоїв, кондитерських та бісквітних виробів, сільськогосподарської продукції, митно-складські послуги, дистрибуція лікеро-горілчаних виробів, косметики, продуктів харчування, одягу, взуття, меблів, транспортних засобів. Інвестиційні проекти у сфері будівництва комерційної та житлової нерухомості.

Управління маркетингом, продажами, фінансами, виробництвом, проектами, сервісною підтримкою та логістикою в Україні та ЗЕД.
Торгові марки Холдингу - "Златогор", "Statyc", "Горілочка", "Домашнє Свято", "Іменини Серця", "Чекушка", "Стигла", "Давній Рецепт", "Herbal Park", "ION", "Green" Hills, "AS", "Mistral", "Brelil", "MilMil", "Mirato", "Bell Mar", "Інвайт", "Бистров", "Моменталь", "Keglevich", "Rasputin", "SmirnoFF ", Heineken", "Oranjeboom", "Mamba", "Mersi", "Weinrich", "Golden Nuts", "Paulain", "Toblerone", "Elite Classic", "Mauxione", "Parklane", "Hellas" », «Cadbury», «Hershey's», «Cliven», «Londa», «Wella» та багато інших.

Розробка та управління бюджетом компанії.
Побудова підрозділів маркетингу, продажу, логістики, фінансів з нуля.
Побудова масштабної дистрибуції на території України з повною філіальною системою у 26 областях.
Побудова повного циклу дистрибуції на всій території України.
Організація юридичної роботи з покупцями та дебіторами.
Організація найму та відбору, адаптації, тренінг персоналу.
Організація заходів щодо збільшення впізнаваності ТМ.
Розробка та впровадження кредитної, цінової, товарної політики, комплексу просування у діяльність дистриб'ютора.
Впровадження нових бізнес-процесів.
Виведення нового продукту на національний ринок.
Формування, набір, навчання, введення в дію команд з просування та продажу продукту. (у тому числі фокус та ексклюзивних команд).
Розробка та управління брендом по всіх компонентах маркетинг-мікс (асортиментний ряд та позиціонування, ціноутворення, маркетингові канали розподілу, стратегія комунікацій, персонал).
Створення та управління як керівник новими структурними підрозділами компанії - відділом продажів, маркетингу, підрозділом мерчандайзингу.
Підготовка тренінгів для відділу персоналу.
Участь у тренінгах персоналу як замовник та тренер.
Управління дистриб'юційною, ціновою та кредитною політикою.
Набір, навчання та ротація персоналу на всіх етапах розвитку компанії.
Організація повного комплексу логістики.
Організація заходів щодо збільшення впізнаваності компанії та торгових марок.
Розробка всіх політик та процедур у компанії.

Комерцїйний директор.

from 05.1988 to 10.1992 (4 years 5 months)
ПКФ " Интерлінгва Компьютер ", Київ (Імпорт та оптова торгівля технічними засобами зв'язку, комп'ютерами, побутовою технікою та оргтехнікою провідних виробників, автомодил, запасні частини, одяг, взуття, сільськогосподарська продукція.)

Управління маркетингом, продажами, фінансами, проектами, сервісною підтримкою та логістикою в Україні та СНД.

Формування підрозділів маркетингу, продажу фінансів та сервісної підтримки.
Планування та бюджетування діяльності підрозділів.
Забезпечення продажу.
Технічне обслуговування та ремонт техніки.
Організація та здійснення підтримки клієнтів.
Технічне обслуговування та ремонт техніки.
Ведення первинної документації.
Логістика вантажів.
Розширення бази клієнтів.
Участь у рекламних заходах.
Аналіз та планування продажів.
Ведення облікової та звітної документації.
Контроль дебіторську заборгованість.
Аналіз роботи конкурентів.
Організація та здійснення підтримки клієнтів.

Education

Московський Технологічний Університет

Управління підприємством, Executive MBA, Москва
Higher, from 2006 to 2008 (2 years)

Київский Торгово-Экономічний Інститут

Экономіка підприємств, Київ
Higher, from 1993 to 1996 (3 years)

Київський Технологічний Інститут Легкої Промисловості

Автоматизація та комплексна механізація підприємств та виробництв, Київ
Higher, from 1984 to 1991 (7 years)

Knowledge and skills

MS Office Adobe Photoshop Бітрікс24 MS Project HCL Notes Adobe Illustrator Oracle Database Adobe

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — above average
  • German — beginner

Additional information

Спеціалізація та кваліфікація.

Професійний управлінець для різноманітних та складних завдань. Здатний до швидкої адаптації у будь-якій галузі.
Багаторічний досвід роботи керівником, ділового спілкування та управління персоналом.
З першого дня роботи, який приймає бік власника або вищого керівника, і протягом усієї роботи в компанії є його правою рукою.
Фахівець у побудові, модернізації та вдосконаленні систем управління у всіх сферах комерційної діяльності.
Стратегічне та оперативне планування діяльності відділів продажу, маркетингу, логістики та сервісної служб, проектної діяльності у короткостроковому та довгостроковому періоді, бюджетування діяльності та розробка стратегії розвитку компанії.
Фахівець з формалізації, розробки та впровадження бізнес-процесів.
Досвідчений спеціаліст формування різних форм бюджетів, досвід роботи з великими та малими бюджетами. Досвід оптимізації та управління бюджетом.
Маркетолог з міжнародним досвідом та з досвідом щільної конкурентної боротьби на внутрішньому ринку, включаючи стратегічний, тактичний та оперативний маркетинг.
Фахівець з трейд-маркетингу, системи просування продуктів та мерчандайзингу.
Складання маркетингових планів, бюджетів (BTL, ATL та TTL), виведення нових та розвиток існуючих торгових марок на ринок України, у середовищі щільного конкурентного середовища.
Досвід роботи керівником у Digital маркетингу. З використанням та використанням технологій та інструментів SEO, SMM, SERM, таргетована реклама, Google AdWords, Google Analytics. Гарантоване керування конверсією та збільшення конверсії.
Спеціаліст по роботі з усіма каналами збуту товарів та послуг, включаючи мережеві канали та не мережеві.
Успішний досвід побудови кількісної та якісної дистрибуції з нуля та розвитку існуючої, створення відділів продажу, закупівель, маркетингу, логістики та сервісної підтримки.
Досвідчений операційний менеджер, здатний швидко розібратися в деталях операцій будь-якого бізнесу, визначити план значних покращень, досягти його виконання.
Досвідчений фахівець із побудови внутрішньої, складської та зовнішньої логістики.
Успішний досвід побудови сервісного та технічного обслуговування, а також технічної та консультаційної підтримки 24/7.
Досвідчений та успішний менеджер в управлінні персоналом. Особисто провів кілька тисяч інтерв'ю з кандидатами на позиції топ-менеджерів та головних фахівців, провів десятки успішних ефективних структурних реорганізацій, замін у командах.
Створюю високопрофесійні, правильно підібрані та ефективно мотивовані команди.
Створював системи навчання, оцінки та мотивації для персоналу всіх рівнів.
Досвід роботи в сегментах продуктів та послуг FMCG food та non-food, В2В, В2С та B2G, у каналах online та offline, зі світовими брендами та вітчизняними брендами, а також з виробництвом.
Досвід роботи в рітейлі, чисельністю понад 300 роздрібних точок.
Управління локальною ремонтно-будівельною компанією.
Досвід роботи з широким спектром товарів та послуг.
Досвід особистого висновку та просування брендів на ринок України
Знання ЗЕД, як імпорту, і експорту.
Знання моделей управління, маркетингу та продажу, особливостей діяльності оптових та роздрібних операторів, бухгалтерського обліку, ціноутворення.
Успішний досвід роботи у державному каналі та закриття тендерних запитів.
Успішний проектний менеджер з досвідом роботи у різноманітних комерційних проектах, а також у сфері вибору, будівництва, модернізації, демонтажу, перенесення та запуску обладнання.
Успішний та досвідчений стартапер. Керував створенням великих та успішних компаній з нуля.
Досвід роботи в програмах 1С (всіх версій), Вітрило, Oracle, Lotus, Бітрікс24, MS Office, MS Project, Adobe Photoshop, Illustrator та ін.

Компетенції.
Лідерство. Точна самооцінка. Здатність адаптації. Здатність знаходити та розвивати таланти в компанії. Ділова проникливість. Прагнення змін. Вміння навчати та інструктувати людей. Вміння спілкуватися та впливати на людей. Вміння спілкуватися із представниками різних культур. Орієнтація на потреби клієнта. Вміння налагоджувати стратегічні взаємини. Спрямованість на результат. Вміння розподіляти та делегувати повноваження. Енергійність. Підприємливість. Вміння визначити стратегічний напрямок розвитку свого підрозділу. Проникливість у глобальному масштабі. Вміння впливати на оточуючих. Прагнення вчитися. Вміння керувати робочим процесом. Вміння мобілізувати ресурси. Здатність приймати рішення щодо ходу виробничого процесу. Здатність переконувати. Позитивний склад темпераменту. Вміння розпізнавати зміни у середовищі. Вміння доносити своє бачення до оточуючих та доводити свою правоту. Вміння формувати ефективні команди. Здатність вести паралельно кілька різноманітних проектів. Вміння цінувати різноманітність трудових ресурсів. Технологічні та технічні компетенції. Власна ефективність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: