Resume from April 20, 2024

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2205857

Бухгалтер, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Lviv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Державний Університет «Львівська Політехніка»

Технологічний факультет, спеціальність – бродильне виробництво та виноробство, Львів
Higher, from 1994 to 1999 (5 years)

Knowledge and skills

1С:Бухгалтерія MS Excel M.E.Doc Користувач 1С Клієнт-Банк Пунктуальність

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — above average

Additional information

Олійник Тетяна Михайлівна

Дата народження : 20 червня 1975 року (м. Львів)
Домашня адреса: Львівська область, м. Львів, вул. Антонича 14/68
Телефон мобільний [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта :
1994-1999 рр. – технологічний факультет Державного Університету «Львівська Політехніка», спеціальність – бродильне виробництво та виноробство.

Досвід роботи:
Червень 2001р. – серпень 2011р. – Товариство з обмеженою відповідальністю «Фабрика меблів ВЕЕМ» - бухгалтер.
Серпень 2011р. - травень 2021р. - Український Католицький Університет УГКЦ — заступник головного бухгалтера.
Липень 2021р. – жовтень 2023р. – ТОВ «ЦВГ Україна» - бухгалтер.
Навики роботи бухгалтера: Ведення первинної бухгалтерської документації, облік реалізації, облік послуг сторонніх організацій в програмі 1С:Підприємство 8.3. Нарахування заробітної плати, доплат, премій, індексації, розрахунок відпускних, розрахунок лікарняних листків, оформлення заявки-розрахунку до Пенсійного Фонду, контроль за поступленням цих коштів і перерахування їх на карткові рахунки працівників, виготовлення довідок, зарплатних карток, звітність по зарплаті (при штатній кількості працівників понад 1 000 осіб), а також нарахування заробітної плати по договорах ЦПХ. Проведення звірок з контрагентами, ведення касової дисципліни (здача готівки в банк та зняття готівки з поточних рахунків). Робота з «Клієнт-Інтернет-Банками», а саме: ПАТ «Укрсоцбанк», АТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ", ПАТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК", АТ «КРЕДОБАНК» та ін., загрузка банківських виписок в програму 1С:Підприємство 8.3. Є досвід роботи щодо здійснення валютних операцій: купівля, продаж, перерахунок валютних коштів в межах України та за кордон. Облік операцій з підзвітними особами. Внутрішня звітність.

Знання мов:
-Українська, російська, англійська - зі словником.
Робота з ПК:
Знання на рівні впевненого користувача (ОС Windows, редактори Microsoft Word, Microsoft Excel, INTERNET, 1С:Підприємство 8.3, M.E.Doc

Ділові якості:
відповідальність, дисциплінованість, комунікабельність, ініціативність, рішучість, вміння працювати з великими обсягами інформації, пунктуальність.

Сімейний стан:
одружена, син 18-ти років
Особисті якості:
наполегливість, вихованість, чесність, надійність, акуратність, вміння доводити розпочате до кінця.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: