Resume from February 23, 2021 PRO

Олександр

Банківський працівник

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, Facebook, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний фахівець Управління організації мережі

from 04.2019 to now (5 years 1 month)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація та супроводження документального процесу відкриття/переміщення/закриття відділень;
- організація та проведення Робочих групмз питань ефективності мережі;
- координація роботи по напрямку підготовки інформації для відділень;
- перевірка відділень на рахунок підтримки стандартів зовнішнього вигляду та внутрішнього наповнення;
- опрацювання скарг та пропозицій з питань діяльності відділень.

Провідний фахівець-координатор транзакційного бізнесу

from 04.2018 to 04.2019 (1 year)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- виконання робіт по встановленню / переміщенню та демонтажу термінальних пристроїв;
- супроводження мережі еквайрингу з питань ефективної та безперебійної роботи POS-терміналів;

Старший спеціаліст сектору розрахунків з карткових операцій Відділу розрахунків з операцій приватних клієнтів Центру операційної підтримки

from 09.2017 to 04.2018 (7 months)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- проведення операцій сторно та коригувань по рахунках приватних клієнтів фізичних осіб в АБС Sirius;
- здійснення щоденного аналізу протоколів EOD (End Of Day) щодо наявності помилок та проведення операції щодо їх усунення;
- пошук та усунення розбіжностей між картковими рахунками у системах АБС Sirius та ICCS;
- опрацювання звернень від мережі відділень та інших підрозділів Банку отриманих через Support та Lotus Notes

Старший спеціаліст сектору бізнесу фізичних осіб

from 01.2017 to 09.2017 (8 months)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Консультування клієнтів по продуктам і послугам Банку;
- Активний пошук клієнтів;
- Обслуговування кредитних угод за кредитними продуктами;
- Укладення з фізичними особами договорів на відкриття карткових, депозитних та поточних рахунків, рахунків на відкриття банківських платіжних карт;
- Продаж інших роздрібних продуктів / послуг клієнтам;
- Виконання поточних операцій з обслуговування рахунків.

Головний фахівець сектору обробки звернень відділу дистанційного обслуговування клієнтів

from 03.2016 to 11.2016 (8 months)
McCall, Київ (Аутсорсинг; Банки; Фінанси)

Обов'язки:
- консультація клієнтів в телефонному режимі, електронною поштою, Skype та Онлайн-Консультант щодо існуючих банківських продуктів, умов їх оформлення та обслуговування;
- надання інформації по рахункам оформлених продуктів;
- опрацювання звернень (скарг) клієнтів щодо якості обслуговування в Банку та надання зворотного зв'язку;
- перевірка якості наданої консультації клієнтам операторами Контакт-центру;
- опрацювання звернень корпоративних клієнтів щодо зміни розміру добових лімітів на розрахунки банківськими картками.
- прийняття, опрацювання та надання зворотнього зв'язку щодо отриманих побажань відносно роботи Банку;

Досягнення:
- виконання поставлених завдань щодо обсягу та якості опрацьованих звернень;
- скорочення терміну очікування розгляду скарг від клієнтів;
- підвищення швидкості відповіді при зверненні клієнтів дистанційними каналами обслуговування;
- виправлення помилок відділення при обробці клієнтських звернень тощо.

Старший фахівець сектора обслуговування масового сегмента відділа клієнтського обслу

from 11.2014 to 03.2016 (1 year 4 months)
ПАТ "Банк Михайлівський", Київ (Банківська діяльність; фінанси)

Обов'язки:
- консультація клієнтів в телефонному режимі, електронною поштою, Skype та Онлайн-Консультант щодо існуючих банківських продуктів, умов їх оформлення та обслуговування;
- надання інформації по рахункам оформлених продуктів;
- опрацювання звернень (скарг) клієнтів щодо якості обслуговування в Банку та надання зворотного зв'язку;
- перевірка якості наданої консультації клієнтам операторами Контакт-центру;
- опрацювання звернень корпоративних клієнтів щодо зміни розміру добових лімітів на розрахунки банківськими картками.
- прийняття, опрацювання та надання зворотнього зв'язку щодо отриманих побажань відносно роботи Банку;

Досягнення:
- виконання поставлених завдань щодо обсягу та якості опрацьованих звернень;
- скорочення терміну очікування розгляду скарг від клієнтів;
- підвищення швидкості відповіді при зверненні клієнтів дистанційними каналами обслуговування;
- виправлення помилок відділення при обробці клієнтських звернень тощо.

Education

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Економічний, Фінанси і Кредит, Київ
Higher, from 2011 to 2014 (2 years 9 months)

Knowledge and skills

Adobe Photoshop

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Особисті якості:

- завжди закінчую те, за що беруся. Те саме стосується робочих завдань на обов’язків;
- поважаю чужу думку, можу йти на компроміси та водночас відстоювати і свою власну думку. До роботи ставлюся з максимальною віддачею;
- хочу працювати в дружньому колективі, де всі поважають один одного.


Хобі та інтереси:

- відвідувати концерти та фестивалі;
- читати книги;
- подорожувати;
- креативити в Adobe Photoshop

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city