Resume from March 14, 2020

Валентина

Менеджер з розвитку, 14 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст управління розвитку курорту

from 02.2011 to 05.2018 (7 years 3 months)
Трускавецька міська рада, Трускавец (Державні організації)

Підготовка ініціатив та пропозицій щодо реалізації державної політики з питань управління та розвитку міст-курортів, рекреаційної зони, туризму в регіоні.
Координування розробки стратегії розвитку курорту із залученням зовнішніх експертів та консультантів; сприяння створенню умов з метою покращення туристичної та інвестиційної привабливості курорту.
Моніторинг тенденцій розвитку ринку курортних (як в Україні, так і поза межами) та туристичних (внутрішній ринок) послуг; розробка рекомендацій для санаторно-курортних закладів задля підвищення ефективності функціонування курорту.
Планування та координація втілення єдиної системи маркетингової підтримки курортно-туристичних послуг, планування заходів, організаційних кроків та рекомендацій для подальшого просування на нові ринки/території.
Пошук та залучення державних та недержавних програм з метою фінансування та реалізації цільових програм розвитку міста-курорту та його рекреаційної зони.

Диспонент

from 02.2007 to 02.2009 (2 years)
ДП НІКО-ЗАХІД (торгівля)

•Укладання угод з клієнтами
•Логістика процесу продажу автомобілів
•Ведення звітності відділу продажу
•Особливості роботи з оригіналами документів

Керівник відділу маркетингу

from 02.2005 to 12.2007 (2 years 10 months)
Плазма, Трускавец (торгывля)

•Участь в розробці концепції позиціонування та концепцій PR-кампаній (без залучення послуг рекламних та консалтингових агентств);
•Участь в розробці рекламної й маркетингової стратегії, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
•Організація роботи, управління, аналіз діяльності відділу реклами й маркетингу;
•Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації за запитом);
•Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг інших торгових комплексів та можливостей їх адаптації.
•Заключення комерційних, рекламних та маркетингових договорів
•Участь в розробці фірмового стилю
•Організація прес-конференцій та презентацій.
•Реалізація кросс-маркетингових кампаній;
•Розробка, виготовлення та розміщення рекламних зовнішніх площ на фасадах торгових центрів і навігації всередині торгових центрів;
•Робота з телеканалами (виготовлення і розміщення прямої реклами);
•Робота з радіостанціями (виготовлення і розміщення аудіо-роликів, проведення акцій та розіграшів з прямими включеннями, створення аудіо-бренда і т.д.);
•Розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, друк постерів, укладення договорів на розміщення);
•Організація та проведення акцій, сезонних розпродажів, дисконтних програм та інших рекламних заходів;

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: