Resume from January 29, 2023 PRO

Альона

Бухгалтер, головний спеціаліст з тендерних державних закупівель

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Cherkasy, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст по тендерним державним закупівлям

from 04.2020 to 01.2023 (2 years 9 months)
Відділ освіти, молоді та спорту Катеринопільської селищної ради, Катеринопіль (Державні організації)

- Складати та затверджувати річний план закупівель.
- Здійснювати вибір процедури закупівлі та проводити їх.
- Забезпечувати складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом про публічні закупівлі.
-Забезпечувати оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі.
-Представляти інтереси замовника з питань, пов’язаних зі здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ.
- Надавати в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення.
- Складати та аналізувати виконання договорів, укладених згідно із Законом про публічні закупівлі.
- Здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні.
- Здійснювати інші дії, передбачені законодавством.
- брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що закуповуватимуться;
- узгоджувати проекти документів, зокрема договору про закупівлю з метою забезпечення його відповідності умовам процедури закупівлі, та підписувати в межах компетенції відповідні документи;
- моніторинг ринку;
- складання протоколів;
- складання тендерної документації;
- реєстрація договорів у казначействі;
- ведення переговорів;

Помічник керівника, бухгалтер

from 01.2019 to 12.2020 (1 year 11 months)
ТОВ "Азот-Сервіс", Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)

- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцієюї;
- проведення часткових інвентаризацій ;
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товарів;
- проведення приходних накладних від постачальників;
- звірка з клієнтами;
- робота з договорами;
- проведення накладних повернення від покупців;
- виписка пакету документів на реалізацію (рахунок-фактуру,видаткова накладна);
- операції з касою.
- рознесення банку;
- оформлення відповідних документів на здійснення оплати рахунків;
- ведення та подача звітності;
- клієнт банк.
- медок та податкова звітність.

Ревізор служби безпеки

from 07.2018 to 01.2019 (6 months)
ТОВ "Світ ласощів", Черкаси (виробництво)

-проведення планової та позапланової ревізії складів,цехів, магазинів;
-вибіркові перевірки окремих груп товарів на складах,цехах, магазинах. ;
-складання щомісячного звіту за результатами перевірок;
-вибіркова перевірка відпуску товарів зі складів згідно накладних;
-контроль за достовірністю обліку та наявністю матеріальних цінностей закріплених за складом, своєчасність і правильність відображення в документах руху товарно-матеріальних цінностей розміщених на складі;
-контроль та порядок складання звітності на основі первинних документів, а також організацію проведення інвентаризації на складах підприємства.
-надання оперативних вказівок керівнику ревізованого об’єкту про усунення виявлених порушень і недоліків, перевірка виконання поданих вказівок, взяття усних та письмових пояснень з питань, що виникають у ході виробництва;
-моніторинг рахунків на оплату;
-моніторинг втрат при фасуванні товарів;
-контрольне переважування готової продукції;
-контроль виконання рецептур при закладці сировини;
-контроль виходу продукції відповідно до закладеної на виробництво сировини;
-проведення інвентаризацій запасних частин, ТМЦ, МШП, паливно-мастильних матеріалів, контроль іх оприбуткування, облік та списання в цехах та підрозділах;
-розробка пропозиції та заходів щодо усунення виявлених недоліків і порушень фінансової дисципліни з метою недопущення та запобігання у подальшому.

Бухгалтер

from 09.2016 to 07.2018 (1 year 10 months)
ФОП Батир Р.А., Черкаси (торгівля)

- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцієюї;
- проведення часткових інвентаризацій ;
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товарів;
- проведення приходних накладних від постачальників;
- звірка з клієнтами;
- робота з договорами;
- проведення накладних повернення від покупців;
- виписка пакету документів на реалізацію (рахунок-фактуру,видаткова накладна);
- операції з касою.

Бухгалтер

from 03.2016 to 09.2016 (6 months)
ПП ТД Поляков, Черкаси (торгівля)

- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцією, ведення журналів вхідної та вихідної документації;
- проведення часткових інвентаризацій ;
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товарів;
- проведення приходних накладних від постачальників;
- звірка з клієнтами;
- ведення та облік дислокації;
- робота з договорами;
- рознесення банку;
- облік основних засобів;
- ГСМ;
- и т.д

Старший бухгалтер

from 03.2015 to 03.2016 (1 year)
ПП "Карлик Б.З.", Черкаси (торгівля)

- виписка пакету документів на реалізацію (рахунок-фактуру,видаткова накладна, податкова накладна;
- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцією, ведення журналів вхідної та вихідної документації;
- проведення часткових інвентаризацій всієї групи товарів;
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товарів;
- проведення возвратних накладних;
- проведення приходних накладних від постачальників;
- звірка з клієнтами;
- підготовка всієї внутрішньої звітності;
- ведення та облік дислокації;
- робота з договорами;
- ведення табеля та нарахування заробітньої плати;
- т.д.

Бухгалтер

from 04.2014 to 03.2015 (11 months)
ПП "Украинський продукт", Черкаси (торгівля)

- виписка пакету документів на реалізацію (рахунок-фактуру,видаткова накладна, податкова накладна;
- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцією, ведення журналів вхідної та вихідної документації;
- проведення часткових інвентаризацій всієї групи товарів;
- робота з постачальниками ( підготовка документів на оплату; щомісячна звірка з постачальниками);
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товарів;
- проведення возвратних накладних;
- проведення приходних накладних від постачальників;
- звірка з клієнтами.

Оператор сертифікатів, оператор-касир, бухгалтер складської логістики.

from 08.2011 to 04.2014 (2 years 8 months)
Гладкий А.Г., ФЛП, Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- виписка пакету документів на реалізацію (рахунок-фактуру,видаткова накладна, податкова накладна;
- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцією, ведення журналів вхідної та вихідної документації;
- проведення часткових інвентаризацій всієї групи товарів;
- аналіз та контроль рахунків 361 та 3772;
- робота з постачальниками ( підготовка документів на оплату; щомісячна звірка з постачальниками);
- участь у ревізіях на складі ( щитання товарів та введення даних в базу 1С);
- щомісячна подача терміну придатності всіх груп товарів;
- звірка товарів ОХ з постачальниками;
- операції з касовим апаратом та касою;
- складання щомісячного звіту за результатами перевірок;
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товаів;

Помічник головного бухгалтера

from 07.2010 to 07.2011 (1 year)
ФОП Савранський Г.А (Роздрібна торгівля)

- виписка пакету документів на реалізацію;
- ведення журналів вхідної та вихідної документації;
- робота з постачальниками та підготовка документів на оплату);
- участь у ревізіях;
- оформлення відповідних документів на здійснення оплати рахунків;
- ведення та подача звітності;
- клієнт банк.
- Арт-звіт.

Education

ЄУФИМБ Черкаська філія

Кафедра – економіка підприємства Спеціальність – облік та аудит., Черкаси
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office Користувач Internet Робота зі сканером Робота з факсом Акцент Поштовий клієнт

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Особисті якості:
-активна життєва позиція, цілеспрямованість;
-відповідальність, оперативність, оптимізм;
-комунікабельність, здатність швидко опановувати новий матеріал.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: