Resume from March 15, 2009

Володимир

Менеджер по продажам

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Хованець Володимир Васильович
тел. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
тел. дом. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)


Вмію об’єктивно оцінювати свої знання, стараюсь швидко засвоювати те чого не знаю. Вмію досягати поставлені цілі. Швидко адаптуюсь до нових методів роботи. Досвід нової роботи сприймаю як підвищення власного професіоналізму.

Дата народження: 27.11.1983р.
Місце народження: м. Калуш
Місце проживання: м. Івано-Франківськ вул. Івасюка 24 кв.2
Сімейний стан: неодружений.

Освіта
2005-2006 – закінчив Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет ім.. В. Стефаника» і отримав повну вищу освіту за спеціальністю “Облік і аудит” та здобув кваліфікацію економіста-бухгалтера.
2001-2005 – Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет ім.. В. Стефаника» і отримав базову вищу освіту за напрямком підготовки «Економіка і підприємство»
та здобув кваліфікацію бакалавра економіки (облік і аудит).
Досвід роботи
Лютий 2008р. – по жовтень 2008р. ТзОВ „Сільпо-71” м. Івано-Франківськ – завідувач відділом стелажної торгівлі:(відділи «Непродовольчі товари», «Алкоголь-Напої», «Консерви-Бакалія», «Кондитерський стелажна»). Організація роботи працівників відділу, розробка графіку виходу на роботу, ведення табеля робочого часу, розприділення обов’язки між працівниками, контроль за якістю товару, здійснення замовлення товару, робота з покупцями, ведення документації, організація роботи стажерів. Підтримування зв’язків з постачальниками.

Січень 2007р. – лютий 2008р. ТзОВ „Сільпо-71” м. Івано-Франківськ – завідуючий відділу „Непродовольчих товарів ”. Замовлення товару, приймання товару, контроль за якістю товару, складання графіку виходу на роботу, ведення табелю робочого часу. Розприділення обов’язків між підлеглими. Спілкування з постачальниками та покупцями. Сприяння розширенню асортименту товару, організація роботи стажерів. Підтримування зв’язків з постачальниками.

Березень 2006р. – січень 2007р. – ТзОВ „Сільпо-71” м. Івано-Франківськ – заступник завідуючого відділу „Непродовольчих товарів ”. Організація роботи працівників відділу, розробка графіку виходу на роботу, ведення табеля робочого часу, розприділення обов’язки між працівниками, контроль за якістю товару, строками реалізації, ротацією товару, здійснення
замовлення товару, робота з покупцями, ведення документації. Підтримування зв’язків з постачальниками.

Листопад 2005 р. – березень 2006р. ТзОВ „Сільпо-71” м. Івано-Франківськ продавець-консультант, відділу «Алкоголь-Напої». Обов’язки: професійне обслуговування покупців, викладка товару в торговому залі, ротація товару, контроль за цінниками в торговому залі. Приймання товару. Допомога в проведенні переобліку товару.

Листопад 2004 р. – серпень 2005р. ЗАТ «UMC» м. Івано-Франківськ продавець-консультант, промоутер. Обов’язки: професійне обслуговування клієнтів, організація та проведення різноманітних заходів та акцій.

Знання і навики
•Навики роботи з Internet
•Навики роботи з 1С, MC Offise: Word, Excel
•Навики роботи з ACD See, Adobe Photoshop
•Навики роботи з внутрішніми програмами: Аssistant, Rubicon.

Знання мови
•Українська, російська – вільно розмовляю та пишу.
•English з словником

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: