Resume from May 15, 2024

Ірина

Головний бухгалтер, фін. директор, керівник відділу, підприємства, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
43 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

СумДУ

Економічний факультет, спеціальність "Економіка підприємства", Суми
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)

Additional education and certificates

Додаткова освіта: сертифікат про проходження навчання у сфері держ. закупівель, диплом практичного курсу "Фінансовий директор"

2017 г., 2 місяці, 2021 р. (1 місяць)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet M.E.Doc Клієнт-Банк

Additional information

Бондаренко Ірина Василівна

Дата народження: 16.07.1980г.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)


Ціль: застосування свого професійного досвіду, навичок та знань на посаді головного бухгалтера, фінансового директора, фінансового менеджера.

Досвід работи:
вересень 2005 г.– березень 2007 г. (бухгалтер в аудиторській фірмі), березень 2007- травень 2008 г. (спеціаліст відділу відомості та контролю договірних цін у будівництві (держ. служба)),
травень 2008- вересень 2014 г. – головний бухгалтер ТОВ «Артмотор»,

вересень 2014 г. - січень 2016 г. головний бухгалтер ТОВ "Транс холод" (група компаній ТМ "Наша Ряба"),
лютий 2016 г.- листопад 2016 головний бухгалтер ТОВ "Сумська м'ясная компанія" (група компаній ТМ "Наша ряба"),

лютий 2017 г. - червень 2020 г. головний бухгалтер ТОВ "АС Трейд Компані",
червень 2020 г. - жовтень 2021 р. - заступник фінансового директора ТОВ "АС Трейд Компани",
жовтень 2021 р. - грудень 2021 р. - заступник директора фірми з питань логістики ТОВ "АС Трейд Компані".
травень 2022 р. - по согодняшній день - головний бухгалтер, ТОВ "АС Трейд Компані"

Сфера діяльності: оптова та роздрібна торгівля, виробництво, послуги бухгалтерії та аудит, надання послуг.

Функціональні обов'язки:
• ведення бухгалтерського, податкового обліку (юридичні особи, ФОП), ведення управлінського обліку;
• автоматизація бухгалтерського та управлінського обліку;
• робота з первинною документацією (рахунки-фактури, накладні, ТТН, маршрутні листи, податкові накладні, авансові звіти, подорожні листи, звіти);
• реєстрація податкових накладних у єдиному реєстрі отриманих та виданих податкових накладних;
• розблокування податкових накладних та розрахунків коригування;
• контроль взаєморозрахунків із покупцями та постачальниками;
• робота у системі Клієнт-Банк;
• знання касової дисципліни;
• облік нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних та інших обов'язкових виплат;
• ведення складського обліку, організація, контроль, та проведення інвентаризації;
• підготовка та подання звітності до податкових органів, органів статистики, фондів соціального страхування тощо, в т. ч. в електронній формі; управлінські звіти (Баланс, P&L, CashFlow);
• знання у сфері торгівлі підакцизними товарами;
• ліцензування;
• ціноутворення;
• управління складською та транспортною логістикою;
• аналіз складських залишків їх оборотність;
• аналіз економічної ефективності транспортної логістики;
• підбір кадрів у різні відділи підприємства (бухгалтерія, логістика, фінансовий відділ).

Знання бухгалтерського та податкового законодавства, великий досвід в управлінні відділами підприємства. Організація та налагодження роботи відділів з нуля.

Особисті якості: чесність, працьовитість, посидючість, уважність, уміння працювати з великими обсягами інформації, акуратність, стресостійкість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: