Ірина
Головний бухгалтер, фін. директор, керівник відділу, підприємства, 30 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 43 years
- City:
- Sumy
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2330592
Education
СумДУ
Економічний факультет, спеціальність "Економіка підприємства", Суми
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)
Additional education and certificates
Додаткова освіта: сертифікат про проходження навчання у сфері держ. закупівель, диплом практичного курсу "Фінансовий директор"
2017 г., 2 місяці, 2021 р. (1 місяць)
Knowledge and skills
Additional information
Бондаренко Ірина Василівна
Дата народження: 16.07.1980г.
Телефон: [
e-mail: [
Ціль: застосування свого професійного досвіду, навичок та знань на посаді головного бухгалтера, фінансового директора, фінансового менеджера.
Досвід работи:
вересень 2005 г.– березень 2007 г. (бухгалтер в аудиторській фірмі), березень 2007- травень 2008 г. (спеціаліст відділу відомості та контролю договірних цін у будівництві (держ. служба)),
травень 2008- вересень 2014 г. – головний бухгалтер ТОВ «Артмотор»,
вересень 2014 г. - січень 2016 г. головний бухгалтер ТОВ "Транс холод" (група компаній ТМ "Наша Ряба"),
лютий 2016 г.- листопад 2016 головний бухгалтер ТОВ "Сумська м'ясная компанія" (група компаній ТМ "Наша ряба"),
лютий 2017 г. - червень 2020 г. головний бухгалтер ТОВ "АС Трейд Компані",
червень 2020 г. - жовтень 2021 р. - заступник фінансового директора ТОВ "АС Трейд Компани",
жовтень 2021 р. - грудень 2021 р. - заступник директора фірми з питань логістики ТОВ "АС Трейд Компані".
травень 2022 р. - по согодняшній день - головний бухгалтер, ТОВ "АС Трейд Компані"
Сфера діяльності: оптова та роздрібна торгівля, виробництво, послуги бухгалтерії та аудит, надання послуг.
Функціональні обов'язки:
• ведення бухгалтерського, податкового обліку (юридичні особи, ФОП), ведення управлінського обліку;
• автоматизація бухгалтерського та управлінського обліку;
• робота з первинною документацією (рахунки-фактури, накладні, ТТН, маршрутні листи, податкові накладні, авансові звіти, подорожні листи, звіти);
• реєстрація податкових накладних у єдиному реєстрі отриманих та виданих податкових накладних;
• розблокування податкових накладних та розрахунків коригування;
• контроль взаєморозрахунків із покупцями та постачальниками;
• робота у системі Клієнт-Банк;
• знання касової дисципліни;
• облік нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних та інших обов'язкових виплат;
• ведення складського обліку, організація, контроль, та проведення інвентаризації;
• підготовка та подання звітності до податкових органів, органів статистики, фондів соціального страхування тощо, в т. ч. в електронній формі; управлінські звіти (Баланс, P&L, CashFlow);
• знання у сфері торгівлі підакцизними товарами;
• ліцензування;
• ціноутворення;
• управління складською та транспортною логістикою;
• аналіз складських залишків їх оборотність;
• аналіз економічної ефективності транспортної логістики;
• підбір кадрів у різні відділи підприємства (бухгалтерія, логістика, фінансовий відділ).
Знання бухгалтерського та податкового законодавства, великий досвід в управлінні відділами підприємства. Організація та налагодження роботи відділів з нуля.
Особисті якості: чесність, працьовитість, посидючість, уважність, уміння працювати з великими обсягами інформації, акуратність, стресостійкість.
Similar candidates
Директор, заступник директора, керівник с/г підприємства
35000 UAH, Sumy, Poltava
,
more 3 cities
Финансовый директор, начальник финансового отдела, главный бухгалтер
60000 UAH, Sumy, Dnipro
,
more 8 cities
Директор филии, управляющий филией, заместитель директора
25000 UAH, Sumy
Учитель фізики, методист, заступник директора, начальник відділу
Sumy
Технический директор, главный инженер, руководитель предприятия (агробизнес)
50000 UAH, Sumy, Vinnytsia
,
more 8 cities