Resume from November 2, 2023 PRO

Тарас

Тренер, спеціаліст навчання та контролю якості обслуговування клієнтів

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Редактор новин

from 04.2021 to 12.2022 (1 year 8 months)
Play State Ukraine, Київ (ЗМІ, медіа)

Пошук релевантних новин про індустрію відеоігор: найпопулярніші та майбутні відеоігри, розробка ігор, ігрове обладнання
Переклад новин, статей та оглядів з англійської на українську
Створення та публікація дописів у різних соціальних мережах (Facebook, Telegram)
Написання та редагування текстових статей
Проведення ігрових стрімів на Twitch

Спеціаліст проєктів підвищення продуктивності

from 07.2018 to now (5 years 10 months)
АТ "Укретелеком", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Адміністрування проєкту MAPS: мапа покриття України оптичною мережею Укртелеком
Розроблення навчальних матеріалів та інтерактивних курсів для навчання працівників сегменту SME
Проведення навчальних тренувань згідно з моделлю Grow
Актуалізація інструкцій та довідкових матеріалів
Проведення перевірки професійних знань та навичок працівників SME
Щомісячне розроблення інформаційної презентації для працівників сегменту SME щодо рейтингів кращих працівників та філій
Здійснення інформування щодо новин сегменту SME

Фахівець з навчання

from 02.2017 to 04.2018 (1 year 2 months)
ТОВ "Сільпо-Фуд", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Навчання нових операторів щодо проєктів: магазин Сільпо, Програма лояльності «Власний Рахунок», магазин Фора та програма лояльності «Fora Club», гіпермаркет Fozzy Cash&Carry, мережа магазинів «Ringoo», туристична агенція «Сільпо Voyage», фармацевтичний супермаркет «Біла Ромашка»
Повторне навчання за результатами оцінювання та в разі виникнення інцидентів
Оновлення навчальних матеріалів і схем навчання
Розробленя стандартів консультування гостей «Модулі телефонного обслуговування», покрокових інструкцій (особистий кабінет Fora Club, персональна сторінка Власний Рахунок, посібник оператора з проєкту Біла Ромашка)
Участь у проєкті запуску інтернет-магазину Ringoo, інформаційного екрану для операторів
Виконання обов’язків HR під час її відсутності

Фахівець з контролю якості роботи

from 10.2016 to 12.2016 (2 months)
Воля, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Аналіз дзвінків згідно з контрольним листом якості продажів
Розроблення інформування щодо акцій на залучення, тестування для співробітників напряму продажів
Взаємодія з внутрішнім Call-Centre і партнерськими компаніями

Провідний спеціаліст з корпоративних розрахунків

from 06.2014 to 01.2015 (7 months)
ПАТ «АЛЬФА-БАНК», Киев (Фінанси, банки, страхування)

Виконання вхідних заявок на створення, підключення до системи клієнт-банк iFOBS та подальша обробка сертифікатів користувачів із вирішенням нестандартних ситуацій у процесі роботи з клієнт-банком iFOBS
Наповнення бази знань відділу обслуговування та продажів банківських продуктів
Проведення повного циклу тестування релізів iFOBS та АБС Б2

Спеціаліст навчання, Бізнес-тренер

from 11.2013 to 03.2014 (4 months)
Альфа-банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Проведення тренінгів із банківських продуктів спеціалістам Контакт-центру
Проведення індивідуальної роботи зі спеціалістами Контакт-центру для підвищення показників обслуговування
Проведення навчання спеціалістів групи А-Клубу
Наповнення бази знань для консультування клієнтів
Розроблення та впровадження шаблонів презентацій продуктів А-Клубу, дистанційних курсів, тестів та програми навчання

Старший спеціаліст, заступник керівника відділу контроля

from 08.2013 to 10.2013 (2 months)
Альфа-банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Контроль якості обслуговування клієнтів спеціалістами Контакт-центру
Розроблення рекомендацій щодо покращення рівня обслуговування клієнтів
Проведення навчання, майстер-класів із керівниками груп, працівниками Контакт-центру
Навчання нових працівників відділу контролю
Розроблення та впровадження нових стандартів обслуговування клієнтів, методичних вказівок оцінювання для контролі якості обслуговування
Впровадження системи внутрішніх комунікацій щодо діяльності відділу контролю

Спеціаліст відділу контроля

from 12.2012 to 08.2013 (8 months)
Альфа-банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Контроль якості обслуговування клієнтів спеціалістами Контакт-центру
Розроблення рекомендацій щодо покращення рівня обслуговування клієнтів
Проведення навчання, майстер-класів із керівниками груп, працівниками Контакт-центру
Навчання нових працівників відділу контролю

Керівник групи обслуговування та продажів банківських продуктів (Контакт-центр)

from 06.2012 to 11.2012 (5 months)
Альфа-банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Консультування фізичних осіб із банківських продуктах та послуг
Підбір, адаптація та навчання нових працівників
Підготовка звітів щодо діяльності відділу обслуговування та продажів банківських продуктів
Атестування працівників групи обслуговування та продажів банківських продуктів

Спеціаліст контакт-центра

from 08.2011 to 05.2012 (9 months)
Альфа-банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Консультування фізичних осіб із банківських продуктах та послуг
Адаптація для нових працівників

Education

Академія муніципального управління

Економічний, фінанси, Київ
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

Академія муніципального управління, аспірантура

З 2011 по 2015

Knowledge and skills

MS Office MacOS АБС Б2 Операційні системи iOS iFOBS АБС

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Хобі: приготування їжі, ведення сторінки в інстаграмі, відеоігри та geek культура

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: