Resume from February 7, 2024 PRO

Галина

Комерційний, операційний директор, СЕО, керівник виробництва, готелю, ресторану

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий рестораном

from 06.2023 to 01.2024 (7 months)
Марія Гарден, Івано-Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Керуюча готельно-ресторанного комплексу. Частково виконую обов'язки шеф-кухаря.

СЕО

from 11.2017 to now (6 years 6 months)
ФОП Фурса Р.П., Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)

Період роботи: 11,2017 по нині

Позиція: СЕО

Кількість людей в підпорядкуванні: пряме -12

Назва компанії: ФОП Фурса Р.П.,мережа магазинів прикрас з дорогоцінного каміння, м.Івано-Франківськ

Завдання , які виконувала:

-організація робочих процесів
-підбір і навчання персоналу
-формування асортименту
-закупка товару
-ведення обліку ,робота в 1С
-проведення ревізій ,виведення результатів
-прийом товару, ціноутворення
-відкриття-закриття торгових точок
-ведення табелів, нарахування зп працівників
-розробка маркетингової стратегії

Веду ще один проект з нуля

-створення бренду
-розробка реклами ,маркетингу
-асортименту товарів
-розробка стратегії просування на ринку
-управління брендом
-написання рекламних текстів
-ведення сторінок у соцмережах, написання усього контенту
-фінансове планування,ціноутворення

Керівник департаменту власного виробництва

from 07.2015 to 07.2017 (2 years)
РОЗНЕТ, Калуш (Роздрібна торгівля)

Досвід роботи:

Період роботи: 07,2015-07,2017

Позиція: Керівник департаменту власного виробництва( комерційний директор напрямку)

Клількість людей в підпорядкуванні: пряме 5 в офісі,3 технолога- контролера якості,16 менеджери прямого підпорядкування на місцях, функціональне 63 працівники цехів.

Назва компанії: мережа супермаркетів «Гостинний Дім», ТзОВ «Рознет»,Калуш (рітейл)

Завдання, які вирішувала:

-управління категоріями: м'ясо ,риба ,хлібобулочні вироби, кондитерські вироби, кулінарія (цехи власного виробництва)

-дослідження ринку

-розробка стратегії(комерційно-маркетингової, виробничої)

-аудит діючого і побудова нового департаменту( вихід на повну автономію «бізнес в бізнесі»)

-розробка асортименту( підбір асортименту під кожен ТП індивідуально, з врахуванням трафіку, потреб, розмірів)
-розробка асортименту( підбір позицій, проробки, технологічні карти, впровадження асортименту, впровадження сезонності )
- корегування списань( з 28% скоротили до 8%)
-налагодження роботи цехів ( підбір,навчання персоналу , постановка на пост)
-організація роботи цехів( планування роботи по днях тижня, щоденний таймінг, план заготовок, план закупівель сировини
-ревізії усіх цеків( виведення результатів, корегування)
-місячне планування, річне планування, встановлення планів
-марчендайзинг( планограми викладки товару)
-асортиментні матриці
-встановлення і корегування націнки
-маркетинг( розробка рекламної стратегії)
-ведення переговорів з постачальниками і виробниками, контроль якості сировини, що поступає на підприємство, укладання угод на поставки.
-контроль якості готової сировини
-розробка і впровадження стандартів
-розробка робочих інструкцій
-розробка і впровадження моделі організаційної схеми департаменту
-відкриття нових цехів з нуля( план схема розміщення обладнання, планування потужностей) підбір необхідного обладнання
-реорганізація процесу документообігу( розробка чек-листів, забірних листів, планових-листів, )
-фінансова звітність та фінансове планування
-ведення обліку в 1С, внесення і створення нових позицій
-ціноутворення
Результати роботи: організувала та запровадила ключові бізнес процеси для роботи департаменту, налагодила роботу діючих цехів та відкрила 12 нових , оптимізувала витрати( списання, природні втрати, повернення- за рахунок оптимізації процесів і правильної розстановки персоналу, планування виробництва, корегування асортименту, втрати скоротилися з 28% до 8%), вивела департамент в повну автономію «бізнес в бізнесі» і вийшла з мінусової прибутковості на прибутковість 28% чистого прибутку,створено усі посадові інструкції для працівників, написала усі калькуляційні карти і технологічні карти на понад 1000 позицій, створено новий напрямок «кондитерські вироби власного виробництва».

Керуюча, шеф-кухар

from 05.2014 to 07.2015 (1 year 2 months)
Цукерня, Івано-Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Період роботи: 05,2014- 07,2015

Позиція: Заввиробництва

Кількість людей в підпорядкуванні : пряме-24 працівника

Назва компанії: Цукерня, м.Івано-Франківськ,ресторан/ кондитерський цех

Завдання, які вирішувала:

-організація виробничих процесів
-підбір і навчання персоналу,постановка на пост(як на цех так і на зал)
-розробка і впровадження нового асортименту
-оптимізація виробничих процесів
- налагодження і ведення обліку
-закупка сировини(планування, переговори з постачальниками, )
-контроль якості сировини і готової продукції
-розробка технологічних і калькуляційних карт
-ведення обліку , проведення ревізій
-робота в 1С
-ціноутворення

Директор, шеф-кухар

from 10.2013 to 04.2014 (6 months)
Дзига,Войцех, Світлиця Мулярових, Івано -Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Період роботи: 10,2013-04,2014

Позиція: Директор, заввиробництва

Кількість людей в підпорядкуванні: пряме- 56

Назва компанії: ТзОВ Дзиґа, м.Івано-Франківськ, мережа ресторанів , Войцех,Світлиця Мулярових

Завдання, які виконувала:

-управління персоналом( підбір ,навчання, постановка на пост, посадові інструкції, контроль роботи, розпреділення завдань )

-закупка сировини
-формування і оновлення меню( що місяця впровадження мінімум 10 нових страв)
-розробка технологічних і калькуляційних карт
-розробка нових страв, впровадження (технологічна, калькуляційна карта, контрольне приготування страв, подача, фото, навчання персоналу)
-контроль якості сировини і готової продукції
-приготування деяких авторських страв, випікання авторського хліба
-ревізії та облік
-розробка напрямку кулінарія( напівфабрикати)
-організація і проведення бенкетів і святкувань під ключ, комплексне обслуговування великих груп
-розробка низки авторських настоянок

Директор, шеф-кухар

from 03.2011 to 07.2013 (2 years 4 months)
Цунамі, Івано-Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Період роботи: 03,2011-07,2013

Позиція: Директор, заввиробництва

Кількість людей в підпорядкуванні: пряме- 60 працівників

Назва компранії: Цунамі , ресторанний комплекс ,м. Івано-Франківськ

Завдання, які виконувала:

-управління трьома закладами
-організація святкувань (весілля, бенкети, корпоративи, фуршети…) до 450 чоловік
-організація роботи закладів з нуля
-розробка меню, калькуляційні карти, технологічні карти
-повне ведення усього документообігу
-підбір і навчання персоналу
-організація усіх виробничих процесів
-впровадження страв
-закупка сировини
-ревізії
-реклама, маркетинг

Education

прикарпатський університет ім.стафаника

Педагогічний,початкове навчання і психологія, івано-франківськ
Higher, from 1999 to 2004 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

1С:Підприємство Бітрікс24

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — advanced

Additional information

Hard skills:

-досвід роботи на керівних посадах у продажах та на виробництвах у наступних сферах бізнесу: виробництво, retail, ресторанний бізнес, торгівля ювелірними виробами.

-за час роботи отримала глибоку експертизу у продажах, організації виробничих процесів у різних напрямках( мясопереробка, кондитерка, хлібобулочні вироби, виробництво прикрас з натурального каміння, ресторанний бізнес) та у маркетингу, запуск цехів та тп з нуля

-маю додаткову експертизу у: проектному менеджменті(планування і координації використання людських і фінансових ресурсів протягом всього життєвого циклу проекту, необхідна звітність в 1С, в управлінському обліку, HR( підбір та навчання персоналу, постановка на пост, внутрішній PR, впровадження цінності та опозиціонування бренду, розробка та впровадження посадових інструкцій), в марчендайзингу (розробка стандартів викладки товарних позицій, розробка планограм торгового залу: обладнання, категорії, враховуючи товарне сусідство, потреби кожної тп згідно трафіку та попиту,з орієнтацією на різні фактори ), відкриття виробничих цехів з нуля( планограма цеху, підбір і розстановка обладнання, налагодження виробничих процесів, постановка працівників на пост), реорганізація процесу докуентообігу,маркетинг( планування маркетингових активностей згідно сезонності, визначення трафікоутворюючих позицій, точкові акції для збільшення продажів супутніх товарів, просування новинок,), проведення масових заходів під ключ до 450 осіб( весілля, святкові заходи), часткове ведення внутрішньої бухгалтерії, нарахування зп, ведення табелів , проведення ревізій.

-вмію формувати КРІ та мотивацію для співробітників.

-досвід управління людьми понад 500 осіб(функціональне управління)

-стратегічне планування + маркетингові стратегії та їх імплементація.

-в рамках процесу продажу використовувала наступні рекламні інструменти: сайт, зовнішні маркетплейси,SMM,You Tube.e-mail розсилку, інформаційні портали, таргетингова, контекстна та банерна реклама, вайбер канал, визначення цільової аудиторії, підбір контенту, планування активностей по днях, годинах , сезонно, аналітика регіонів та аудиторії згідно віку та пошукових запитів.

-глибока експертиза у розробці формату торгових точок( підбір локації, приміщень, обладнання, планограми , формування асортиментної матриці, викладка товару), запуск

-глибока експертиза в організаційних процесах( виявлення слабких місць, організація роботи персоналу, налагодження комунікативних процесів, оптимізація виробничих процесів на усіх рівнях)

-глибока експертиза в запровадженні нового асортименту( розробки, калькуляційні карти, впровадження рецептур)

- глибока експертиза в раціональному плануванні асортименту( планування, запас, зберігання, переробка, оптимізація списань)

- глибока експертиза в фінансовому плануванні( річне планування роботи підприємства з урахуванням різних факторів та ризиків, розрахунок планів продаж, розрахунок планових витрат, затрат на утримання, рекламу і відкриття нових тп)
Додаткова освіта :

-Олександр Висоцький, повний курс для керівників, побудова оргструктури підприємства та комунікативних ліній
-різні курси з кулінарії та кондитерки
-курси з психології
- постійно займаюся саморозвитком у різних напрямках, прохожу вебінари і навчання в рамках Клубу ділових людей
Додаткова інформація:
Компютерні навики: Windows.MS Office.internet- досвідчений користувач, 1С підприємство, Bitrix24

Маю водійське посвідчення та власне авто

Маю біометричний закордонний паспорт

Soft Skills:

-вміння генерувати ідеї
-ініціативність
-креативність
-лідерство
-вміння управляти командою і мотивувати людей
-комунікативність
-time-management
-аналітичне мислення
-постійний особистий розвиток

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: