Resume from February 16, 2024 PRO

Юлія

Фахівець, керівник відділу оренди

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City of residence:
Vyshhorod
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу оренди

from 07.2020 to now (3 years 10 months)
Аврора, ТРЦ Квадрат, Киев (Нерухомість)

•контроль та здача в оренду об'єктів нерухомості;
•участь в розробці договору оренди;
•проведення переговорів з потенційними орендарями;
•організація укладання договорів оренди;
•організація відносин з існуючими орендарями;
•здійснюваня контролю взаєморозрахунків за договорами;
•надання оперативних і фінансових звітів власнику об'єкта.
•Управління відділом оренди (в керівництві 3 людини).

Брокер

from 09.2019 to 07.2020 (10 months)
Віта-Верітас, ТРЦ Dream Town, Киев (Нерухомість)

Пошук і залучення потенційних орендарів для здачі в оренду торгових площ.
•Підготовка презентацій об'єктів.
•Формування комерційних пропозицій потенційних орендарів, ведення переговорів, визначення орендних ставок.
•Підготовка, узгодження договорів оренди та технічних завдань.
•Контроль проведення орендарем ремонтних робіт і відкриття в термін.
•Контроль виконання умов договору, фінансових зобов'язань.

Менеджер з оренди

from 07.2018 to 09.2019 (1 year 2 months)
Алакор- сити, ТРЦ Арт-молл, Киев (Нерухомість)

-Контроль термінів закінчення договорів, продовження, переукладання договорів суборенди; оформлення доп.угод до договорів суборенди на зміну умов договору;
-Контроль відправки та отримання документів від орендарів;
-Контроль своєчасної оплати орендарями орендної плати;
-Аналіз роботи орендарів;
-Аналітика відвідуваності орендарів і відвідувачів ТРЦ;
- Виконання бюджетів;
-Пошук потенційних орендарів та підписання з ними договорів оренди.

Брокер

from 04.2018 to 07.2018 (3 months)
АТ «Давенто – Україна» сеть "Велика кишеня", ТРЦ Экватор, Киев (Нерухомість)

-Активний пошук потенційних орендарів;
-Активна робота на всіх етапах проекта: підготовка списків об’єктів нерухомості, организація просмотрів, ведення переговорів по умовам оренди;
-Узгодження та підписання договорів оренди;
-Супроводження орендаря з моменту підписання договору до відкриття магазину.
-Активний пошук потенційних орендарів;
-Активна робота на всіх етапах проекта: підготовка списків об’єктів нерухомості, организація просмотрів, ведення переговорів по умовам оренди;
-Узгодження та підписання договорів оренди;
-Супроводження орендаря з моменту підписання договору до відкриття магазину.

Менеджер з оренди

from 03.2017 to 04.2018 (1 year 1 month)
ТОВ «Пауер» ТРЦ Космополит, Киев (Управління ТРЦ)

- Робота з існуючими орендарями ТРЦ;
- Пошук нових орендарів на 4 об’єктах;
- Організація і супровід роботи відділу з орендарями ( договори, додаткові угоди, та ін...)
- Контроль дебіторської заборгованості орендарів, контроль оплат;
- Робота з усіма відділами ТРЦ

Менеджер з оренди

from 12.2016 to 03.2017 (3 months)
ТРЦ Лавина молл, Киев (Управління ТРЦ)

- Робота з орендарями з моменту підписання договору (контроль сроків подачі проекту, ремонтних робіт, відкриття магазину);
- Організація і супровід роботи відділу з орендарями ( договори, додаткові угоди, розірвання, протокол допуску до ремонтних робіт, акт приймання-передачі приміщення, додаткові угоди та ін...)
- Контроль дебіторської заборгованості орендарів, контроль оплат;
- Робота з усіма відділами ТРЦ

Адміністратор ТОЦ (ТРЦ Гуллівер)

from 12.2014 to 12.2016 (2 years)
ТОВ "ТРИ О", Киев (Управління ТРЦ)

- робота з орендарями - контроль відкритя та закриття торгових точок, контроль заявок (завоз/вивіз товару, ремонтні роботи, рекламні заходи та ін.)
- співробітництво та контроль роботи клінингових компаній ТРЦ и БЦ;
- співробітництво та контроль роботи охоронної служби;
- організація та контроль усіх свят за заходів ТРЦ;
- комуникація з усіма технічними службами;
- щоденна та щомісячна статистична звітність;
- робота в 1С, Excel, Outlook.
- супровід орендарів та їх підрядників на проектних та адаптаційних роботах.

Менеджер з оренди

from 08.2011 to 07.2014 (2 years 11 months)
Тов "ПДФ", Херсон (Здача в оренду власного нерухомого майна)

- Здача в оренду власних приміщень: пошук нових орендарів, проведення переговорів з потенційними клієнтами, укладання договорів, моніторинг ринку нерухомості, робота з існуючими орендарями - рахунки, прологації договорів, ротаії и т.і.
- Ведення документації з орендарями (договори, заявки, рахунки, акти).
- Контроль за роботою торгового центру з усіх питань і напрямках.
- Контроль за роботою продавців в магазинах (бутіках).
- Організація закриття і відкриття ТЦ;
- Прийняття рішень і організація усіх питань в екстрених ситуаціях.
- Вирішення адміністративних питань з орендарями (проведення акцій, святкових заходів, технічні питання ...)
- Рішення конфліктних ситуацій з відвідувачами.
- Здійснення контролю за раціональним оформленням приміщень, оновленням і станом реклами в приміщеннях і на будівлі.
- Контроль за забезпеченням чистоти і порядку в приміщеннях і на прилеглих до будівлі територіях.

фахівець з продажу послуг

from 06.2005 to 08.2011 (6 years 2 months)
Херсонська філія ПАТ "Укртелеком", Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

-приймання заяв від юридичних та фізичних осіб на встановлення Інтернет технологія ADSL); надання відповіді на заяву;
-робота з існуючими абонентами з питань щодо оплати послуги, зміни тарифного плану, телепродажи;
-укладення договорів з новими клієнтами;
-надання консультації щодо підключення мобільного Інтернету (3G): діючі тарифні плани, оплата послуг.
-обробка нових заяв на встановлення телефону, надання відповіді на заяву;
-робота з клієнтами щодо оплати технічних умов, кошторису, рахунків щодо оплати на встановлення телефону;
-робота з будівельними організаціями, укладання договорів на телефонізацію будівельних об’єктів;

Education

Херсонський національний технічний університет

Кібернетики, інженер, Херсон
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 10 months)

Additional education and certificates

Напрямок «Психотехнологія роботи з клієнтом у сфері продажу послуг"

Тиждень

Напрямок «Надання нових послуг та робота з VIP-клієнтами»

Тиждень

Напрямок «Ведення телефонних переговорів»

Тиждень

Knowledge and skills

MS Excel Користувач ПК MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Internet Explorer MS Outlook Opera Windows Робота з оргтехнікою Email

Language proficiencies

English — average

References

Пустовит Наталья

Пустовит Наталья

Коммерческий директор, Алакор-сити

Contact details are hidden

Additional information

Особисті якості: порядність, старанність, здатність швидко навчатися, ініціативність, вміння приймати рішення і брати на себе відповідальність, націленість на результат, вміння працювати в команді.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: