Resume from May 31, 2022 PRO

Алла

Офіс-менеджер, адміністратор, продавець-консультант

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City:
Obukhiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Клієнт-менеджер

from 04.2021 to 08.2021 (4 months)
Домашня кухня (приготування та доставка комплексів харчування для офісів та клінік), Обухів (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Уточняти актуальне меню на день для роздачі в залі та зміни в меню доставки.
2. Протягом дня приймати заявки від відвідувачів, передавати на кухню, розраховувати клієнтів. Всі доходи по готівці (зал + кліники) вносити в excel таблицю та здавати касу в кінці тижня.
3. Комунікація з клієнтами (клініками), приймати всі заявки та передавати на кухню.
4. Складання та друк таблички по витраті хліба за день.
5. Друк подорожнього листа на кожен день згідно маршруту водіїв . Ведення таблиці по газу-бензину для внутрішнього обліку.
6. Створення видаткових накладних по всім клієнтам в iicoOffice, проби, друк накладних та сертифікатів якості.
7. Заповнення табличок відвантажень для людини на доставці (що і в якій кількості відвантажується на кожну з клінік).
8. Звірка з клієнтами по оплаті, контролювання виставлення і передачу актів на оплату та повернення єкземплярів ( зберігання скан копій в папках мережі).
9. Відправлення меню клієнтам та роздруківка меню для кухни на різні цехи.
10. Заповнення бланків по дезинфекції/ дератизації контейнерів, машин та об'єкту постачання.
11. Відправлення директору звіту по накладним в кінці робочого дня.

Помічник технічної служби

from 12.2020 to 03.2021 (3 months)
ПП "Обухівміськвторресурси", Обухів (Утилізація та переробка вторсировини)

Обов'язки:
1. Написання заявок на оплату рахунків, написання службових записок в 1С
2. Оформлення актів виконаних робіт по ремонту обладнання, актів прийому-передачі обладнання на тестування
3. Оформлення бланків та ведення відомості по ДТП
4. Звіт по металу, акти вводу в експлуатацію виготовленого обладнання
5. Перевірка звіту по заправці автомобілів
6. Звіт по перевірці швидкості та використання пального по УМТ
7. Звіт по витратам палива
8. Ведення таблиці мийки транспорту
9. Ведення електронного реєстру справ юриста
10. Перегляд відеореєстраторів в кабіні авто та виявлення порушень водіїв
та інше

Менеджер з продажу меблів

from 02.2016 to 08.2020 (4 years 6 months)
Меблевий магазин "Уют", Обухів (Роздрібний продаж меблів на замовлення)

Обов'язки:
1. Консультація клієнтів в салоні, виявлення потреб покупця;
2. Допомога у виборі матеріалів корпусних та м'яких меблів;
3. Розробка проекту в програмі PRO100 (кухні, шафи-купе, гардеробні, передпокої і т.д);
4. Розрахунок вартості меблів та додаткових послуг;
5. Укладання договорів; виписка первинної документації;
6. Врегулювання конфліктних ситуацій;
7. Контроль виконання замовлень на виробництві;
8. Забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, химия, замовлення матеріалів та зразків)

Офіс-менеджер

from 08.2015 to 04.2016 (8 months)
"Big House", Обухів (Нерухомість)

Обов'язки:
1. Проведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами;
2. Робота з базою даних на комп'ютері (Word, Excel);
3. Подача і редагування оголошень на інтернет-порталах;
4. Організація та контроль роботи офісу;
5. Доручення керівника.

Помічник архіваріуса

from 02.2015 to 05.2015 (3 months)
Українськая Архівна Компанія, Київ (Управління та зберігання документації)

Обов'язки:
1. Збереження документів, прийом та видача;
2. Ведення бази даних, журналу реєстрацій;

Продавець-консультант

from 07.2014 to 12.2014 (5 months)
EVA, Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1. Надання консультації покупцям;
2. Контроль цінників і термінів придатності;
3. Організація викладки товару по планограммі;

Education

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Облік і аудит, Київ
Higher, from 2009 to 2014 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet Робота з оргтехнікою Google Docs Ведення соціальних мереж Граматично правильне мовлення Google PRO100

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Ціль: знайти стабільну і комфортну роботу з можливістю особистісного розвитку та професійного росту.

Особисті якості: відповідальна, уважна, пунктуальна, акуратна в роботі, комунікабельна, стресостійка, вмію працювати в команді, бистро навчаюсь. Заміжня, шкідливих звичок не маю.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: