Наталія
Юрист, діловод, офіс-менеджер (відділ кадрів), 3 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 38 years
- City of residence:
- Boryslav
- Ready to work:
- Boryslav, Drohobych, Truskavets
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2465243
Additional information
Телефон мобільний - [
Електронна скринька – [
РЕЗЮМЕ
Кіско Наталія Антонівна
Освіта:
- вересень 2000р. - по червень 2004р. - Стрийський державний аграрний коледж, Спеціальність – «Правознавство», кваліфікація юрист;
- червень 2004р. – по грудень 2007р. – Правничий факультет Львівського національного університету ім. І.Франка
Спеціальність – «Правознавство», кваліфікація юрист.
Професійний досвід:
- з серпня 2013р. по сьогодні – секретар дирекції ТзОВ «Петрус».
- з липня 2011 р. по серпень 2013р. –оператор call центра Компанії "Вольвельт" (Wollwelt), (по сумісництву - менеджер з персоналу), а згодом і керівник call центра.
- серпень 2007р. – по жовтень 2008 р. – Товариство з обмеженою відповідальністю «ТКС-Менеджмент», юрист
- вересень 2006р.- по липень 2007р. – Об»єднання підприємств асоціація «Трускавець-курортосервіс», юрист
- серпень 2005р.- по вересень 2006р. – Товариство з обмеженою відповідальністю «Оріон і К», юрист
- травень 2005р.- по серпень 2005р. - Товариство з обмеженою відповідальністю «Оріон і К», помічник юриста
Навички:
- ґрунтовні знання цивільного, господарського, корпоративного, адміністративного, земельного, трудового, податкового, процесуального законодавства;
- ділове спілкування, досвід роботи у ділових переговорах, нарадах;
- великий досвід підготовки документів правового характеру;
- супровід перевірок, робота з контролюючими органами;
- великий досвід в претензійно-позовній роботі;
- досвід укладення та супроводу договорів;
- успішний досвід роботи з державними установами щодо створення, реорганізації та ліквідації підприємств;
- досвід роботи з страховими агентствами щодо страхування транспорту, життя, земель;
- досвід роботи з банківськими установами щодо відкриття рахунків, отримання кредитів;
- досвід укладення контрактів та трудових договорів, оформлення наказів, розпоряджень, протоколів;
- консультування з правових питань;
- адміністративні функції;
- знання ПК і оргтехніки на рівні досвідченого користувача
- досвід водіння ТЗ – посвідчення водія категорії «В».
Знання мов:- українська та російська, польська (вільно), англійська (частково).
Особисті якості:
- організованість, пунктуальність, відповідальність, комунікабельність, організаторські здібності, вміння приймати рішення, уважність, чесність, енергійність, висока працездатність, вміння працювати в команді.
Інтереси: - організація урочистих подій, плавання.
Similar candidates
Юрист, начальник відділу кадрів, менеджер з управління персоналом
Drohobych, Remote
Керівник відділу кадрів, HR manager, спеціаліст з ведення військового обліку
Truskavets
Секретар, діловод, інспектор відділу кадрів
10000 UAH, Drohobych, Truskavets
Адміністратор, менеджер по роботі з персоналом, секретар
Drohobych, Remote
Юрист, інспектор відділу кадрів
Drohobych
Офіс-менеджер, рекрутер, діловод
Drohobych