Resume from April 30, 2024 PRO

Ольга

Менеджер із закупівель та постачання (будівництво), 35 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст відділу постачання (промислове будівництво)

from 10.2018 to 02.2022 (3 years 4 months)
ТОВ "Екоукренерго", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-планування,організація закупівель та постачання будівельних матеріалів та обладнання на обєкти будівництва;
-робота з базою постачальників та пошук нових, проведення
переговорів;
-аналіз комерційних пропозицій від постачальників з метою отримання оптимальних цін та умов постачання;
-своєчасне забезпечення поточних будівельних об'єктів матеріально-технічними ресурсами відповідно до заявок;
-планування поставок і платежів постачальникам;
-ведення обліку закуплених матеріалів та керування необхідним документообігом (договори, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти виконаних робіт)робота в 1С,акти звірок з контрагентами;
-взаємодія із менеджерами будівельних проєктів, виконробами;
-співпраця з проєктним відділом,відділом коштористів та бухгалтерією;

Ключові навички:
1.маю напрацьовану та перевірену базу постачальників буд.матеріалів по м.Києву та інших регіонах України;
2.володію навичками організаціі та оптимізаціі логістичних процесів доставки буд.матеріалів на майданчики вчасно;
3.вміння працювати з спеціфікаціями,договорною ціною по проєкту;
4.маю обширні знання номенклатури в промисловому будівництві(інженерія,електрика,вентиляція,з/б вироби,оздоблення та благоустрій і т.п.)
5.вміння одночасно працювати з декількома об'єктами та великим об'ємом інформаціі,вміння чітко та ефективно організувати процес;
6.маю комунікативні навички та вмію працювати в команді,відповідальна,організованна.
7.Excel базовий рівень.
8.Впевнений користувач ПК: MS Office,1С;
9.Англійською не володію.

Менеджер відділу забезпечення(буд.техніка,ТМЦ)цивільне будівництво

from 12.2016 to 06.2018 (1 year 6 months)
Компанія PVM(цивільне будівнитво), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-замовлення та контроль своєчасної поставки будівельної техніки та обладнання на майданчики (автокани,башенні крани,екскаватори,бульдозери та інше);
-робота з реєстром ухвалених постачальників та пошуком нових;
-контроль дебіторськоі заборгованості з постачальниками техніки та звірка згідно рапортів;
-ведення преговорів з постачальниками з приводу перегляду умов роботи (згідно із задачами щодо відстрочки, термінів поставки, якості);
-закупівля комплектуючих і матеріалів.
-закупівля обладнання та інструментів для забезпечення виробництва,облаштування будмістечка всім необхідним(вагончики,бадья для бетону,вібробулава тощо);
-закупівля витратних матеріалів;
-формування бюджету та графік планування фінансування;
-взаімодія з іншими відділами(кошторисами,бухгалтерія)

Бухгалтер матеріаліст (з обліку розрахунків з підзвітними особами), ТМЦ

from 11.2014 to 12.2016 (2 years 1 month)
ПрАТ "Атлант", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-збір, обробка та систематизація первинних документів;
-ведення документообігу, архівація документів;
-своєчасне внесення інформації до бази 1С;
-списання ТМЦ, оформлення внутрішнього переміщення та відвантаження контрагентам;
-перевірка та опрацювання документів підзвітних працівників;
-забезпечення наявності бухгалтерських документів;
-щомісячний контроль залишків на рахунках;
-облік основних засобів, підготовка документації на введення в експлуацію;
-ведення документообігу з обліку ТМЦ: приймання, оформлення, обробка та ведення документів;
-своєчасне відображення повного руху ТМЦ на рахунках бухгалтерського обліку у програмі 1с 8.3 УПП;
облік ПММ;
-складання згідно з ПСБУ первинних документів, а саме: ТТН, довіреностей, актів, інших облікових документів; участь у -проведення щорічних та позапланових інвентаризацій ТМЦ та основних засобів;
-підготовка звітів до органів статистики щодо обліку ТМЦ;
-взаємодія з іншими службами та вирішення питань на дільниці;
-робота з великим об'ємом інформації щодо обліку на рахунках в 1С.

Менеджер постачання та логістики,бухгалтер 1С

from 07.2012 to 07.2014 (2 years)
ТОВ "ДЕНІС", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-планування,організація закупівель та постачання будівельних матеріалів та обладнання на обєкти будівництва;
-робота з базою постачальників та пошук нових, проведення
переговорів;
-аналіз комерційних пропозицій від постачальників з метою отримання оптимальних цін та умов постачання;
-своєчасне забезпечення поточних будівельних об'єктів матеріально-технічними ресурсами відповідно до заявок;
-планування поставок і платежів постачальникам;
-ведення обліку закуплених матеріалів та керування необхідним документообігом (договори, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти виконаних робіт)робота в 1С,акти звірок з контрагентами;

Працівник відділу роздрібноі торгівлі(буд.матеріали)

from 08.2005 to 10.2012 (7 years 2 months)
ТОВ "РЕМС, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Обов’язки:
-консультація та демонстрація товарів в торгівельному залі;
-продаж товарів в роздрібному магазині;
-проведення переговорів, презентацій потенційним та діючим клієнтам;
-касова дисципліна;
-контроль оплат, відвантаження товару зі складу, документообіг;
-матеріальна відповідальність, інвентаризації;
-робота в 1С;
-виконання поставлених цілей з продажу;
-організація транспортної логістики.

Education

Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

Економічний факультет, спеціальність: «економіка підпрємства»,специаліст, Дніпро
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Additional education and certificates

– "ЛОГОС та ЕРГОС" Кошториси +АВК5 (без досвіду)

20 часов в 2014г

Knowledge and skills

Цілеспрямованість Користувач 1С 1С:Бухгалтерія Адаптивність

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Особиста інформація:
-заміжня,маю дитину (15 років),проживаю на Троєщіні;

Вимоги до роботодавця:
-з/п від 35 000 грн в залежності від навантаження та обєму роботи;
-нормований графік;
-5денний робочий тиждень або частково дистанційно;
-своєчана виплата заробітньої плати без затримок;
-здорова робоча атмосфера в колективі;
-відпустка два рази на рік;
-перегляд розміру заробітноі плати 1 раз на рік та бонуси;
-можливість особистого розвитку,кар'єри та навчання у вашій компаніі буде для мене пріоритетним;
-зручне розташування офісу(біля метро) або наявність паркувального місця.
-не розглядаю пропозиціі,офіс яких знаходиться в районах Борщагівки та Іподрому(дуже далеко добиратися від дому)

Готова розглянути пропозиціі в інших галузях(зокрема в оборонній, проте тільки у Києві)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: