Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2543913/

Менеджер з розвитку роздрібної мережі

Considering positions: Менеджер з розвитку роздрібної мережі, Директор магазину, Регіональний менеджер, Регіональний директор, Менеджер проєктів
Employment type: full-time
City: Kyiv
Considering positions:
Менеджер з розвитку роздрібної мережі, Директор магазину, Регіональний менеджер, Регіональний директор, Менеджер проєктів
Employment type:
full-time
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу регіонального розвитку

from 05.2017 to now (8 years 8 months)

Обов'язки:
1. Пошук об'єктів нерухомості для розміщення магазинів відповідно до затверджених форматів та умов .
2. Аналіз параметрів об'єкта для відкриття магазинів.
3. Ведення переговорів щодо умов оренди приміщення, досягнення необхідних параметрів.
4. Підготовка та підписання договору оренди (купівлі) приміщень.
5. Розробка та узгодження проєкту ремонтних робіт , торгівельного обладнання, рекламного оформлення магазину.
6. Пошук підрядних організацій та проведення тендерів. Укладання договорів з підрядними організаціями: будівельні роботи (ремонт приміщення), погодження та виготовлення зовнішнього та внутрішнього оформлення (вивіска та навігація), договори з охоронними компаніями, встановлення відео спостереження, підключення інтернету тощо .)
7. Супровід усіх підрядних робіт.
8. Отримання дозволів та підписання договорів (вивіска, комунальні служби тощо)
9. Передача магазину "під ключ". Відкриття магазину.
10. Супровід договорів оренди до кінця терміну дії. Переукладання договорів на новий термін.

Досягнення:
1. Відкрито 53 магазинів по договору аренди.
2. 5 магазинів придбано у власність компанії.
3. Проведення ребрендінгу існуючих магазинів.

Директор з розвитку роздрібної мережі

from 10.2014 to 01.2017 (2 years 4 months)
Торгова мережа магазинів взуття Goover (25 магазинів), ФОП, Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1. Розгляд пропозицій оренди приміщень для відкриття нових магазинів мережі.
2. Ведення переговорів з потенційними орендодавцями, погодження договору оренди, підписання договору, проектування нового магазину.
3. Взаємодія з підрядними організаціями (організація ремонту магазину, проведення необхідних комунікацій, забезпечення магазину всім необхідним обладнанням, виготовлення та встановлення торговельного обладнання)
4. Передача магазину «під ключ» директор магазину, відкриття магазину.
5. Організація та контроль роботи магазинів.
6. Підбір, навчання, атестація співробітників магазину (зокрема директорів та адміністраторів)
7. Впровадження стандартів обслуговування та стандартів взаємодій в середині компанії та із зовнішніми контрагентами.
8. Розробка та впровадження нових мотиваційних програм для співробітників магазинів.
9. Впровадження систем контролю та обліку ТМЦ у магазинах.
10. Впровадження систем контролю обслуговування магазинах.
11. Взаємодія з адміністраціями ТРЦ, контролюючими та перевіряючими органами.
12. Підготовка звітів про фінансові результати роботи магазинів.

Досягнення:
1. Було відкрито 25 магазинів.
2. Впроваджена система навчання та атестації.
3. Введення систем контролю обслуговування в магазинах.

Директор

from 03.2012 to 10.2014 (2 years 8 months)
ТОВ Тера Плас, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Організація та контроль роботи магазинів.
2. Організація та контроль взаємодії "офіс-склад-магазини"
3. Підбір працівників.
4. Взаємодія з адміністраціями ТРЦ, контролюючими та перевіряючими органами.
5. Розгляд нових пропозицій щодо оренди.
6. Укладання договорів оренди, проектування нового магазину, організація ремонту магазину та виготовлення торгового обладнання згідно з проектом, відкриття магазину.
7. Пошук нових постачальників продукції.
8. Формування колекції, замовлення продукції на фабриках, контроль виконання замовлення, контроль та організація постачання продукції.
9. Розподіл фінансів, фінансова звітність перед засновниками.
10. Планування прибутку та забезпечення виконання планів магазинів.

Заступник генерального директора з управління роздрібної мережі

from 06.2005 to 04.2012 (6 years 11 months)
ТОВ Систем Трейд Компани (ТМ Dexone, Jump, Neri Karra), Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1. Управління мережею магазинів (25 магазинів).
2. Забезпечення максимальної ефективності торгового процесу.
3. Аналіз економічних показників роботи магазину.
4. Оптимізація витрат, бюджетне планування магазинів.
5. Управління персоналом:
- формування штату співробітників магазинів;
- навчання, атестація персоналу магазинів;
- розробка та впровадження мотиваційних програм;
- оптимізація фонду оплати праці.
6. Взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами.
7. Розгляд пропозицій оренди приміщень нових магазинів.
8. Укладання договорів оренди, ведення переговорів.
9. Проектування нового магазину:
- забезпечення взаємодії між підрядними організаціями (виготовлення проекту, будівельні роботи, виготовлення торгового обладнання та ін) на стадії підготовки проекту;
- узгодження проекту;
- супровід проекту до здачі магазину "під ключ".
10. Взаємодія з підрядними організаціями щодо будівельних робіт та виготовлення торговельного обладнання, вивісок та реклами.
11. Відкриття магазину, передача магазину директору (керівнику) магазину.

Education

Київський національний університет технологій та дизайну

Інженер-технолог-конструктор, Київ
Higher, from 1999 to 2005 (6 years)

Київський судобудівний технікум

Обробка матеріалів на верстатах з ЧПУ та автоматичних лініях (технік - технолог), Київ
Specialized secondary, from 1994 to 1998 (4 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • Microsoft 365
  • MS PowerPoint
  • Ведення переговорів
  • Робота в команді
  • Розвиток продажу
  • Водійські права кат. B
  • Проведення презентацій
  • Уміння аналізувати
  • Підбір персоналу
  • Уміння планувати
  • Планування бюджету
  • Відкриття ТТ

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: