Resume from November 6, 2008

Анна

Асистент керівника, діловод, перекладач, менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Employment:
Full-time.
Age:
46 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Освіта:
Вересень 1995 – Липень 1998 – Львівський педагогічний коледж № 1.
Отримала базові вищу освіту за напрямком підготовки «Філологія», здобула кваліфікацію бакалавра.
1998 – 2003 – Інститут підвищення кваліфікації при Львівському національному університеті ім. Ів. Франка, факультет «Англійська філологія», заочне відділення.
2003 Квітень – Травень – відео-тренінг на тему «Як вибрати найкращих без сумнівів і жалкувань» - кадрова агенція «Допомога» м. Київ.

Трудова діяльність:
Серпень 2008 – помічник заступника міського голови з гуманітарних питань – Львівська міська рада.
Травень 2008 – Cерпень 2008 - фахівець по мережі ОККО-Кард, відділ безготівкових операцій – «Концерн Галнафтогаз»
Листопад 2007 - Квітень 2008 - керівник напрямку операцій з нерухомістю – іноземна компанія «Property.com.ua» (нерухомість).
Липень 2007 – Листопад 2007 – помічник генерального директора СП «РОСАН» (приватний поштовий оператор).
Вересень 2006 – Липень 2007 – транспортно-брокерський відділ ПП ТД «ГалПідшипник»
Травень 2005 – менеджер з реклами ПП ТД «ГалПідшипник»
Травень 2003 – керівник відділу секретаріату ПП ТД «ГалПідшипник»
Травень 2003 – стажування в КА «Допомога» м. Львів – консультант з підбору персоналу
Жовтень 2001 – Лютий 2003 – секретар – референт – перекладач компанії «Бірюза» (імпорт кокосового/пальмового масла, какао).
Вересень 1998 – Вересень 2001 – працювала викладачем англійської мови в СШ № 70. Була однією з відповідальних осіб за оформлення та обладнання кабінету англійської мови.
Лютий 1997 – Квітень 1997 – працювала в середній школі № 29. Викладала англійську мову, була відповідальна за організацію різних англомовних заходів.

Іноземні мови:
Російська – вільно, англійська – дуже добре.
Наявність водійських прав категорії «В». Досвід водіння 3 роки. Власний автотранспорт.

Навики:
Вільний користувач ПК.
Базові знання програми 1С.
Вміння працювати з офісною технікою.
Організація роботи офісу. Організація робочого дня керівника.
Вміння вести ділові переговори по телефону. Знання ділової етики.
Організація документообігу на підприємстві. Ведення ділової переписки з іноземними партнерами.
Організація роботи відділу секретаріату. Вміння правильного прийому відвідувачів.
Керування мікро колективом. Виконання поточних завдань та вимог керівника.
Переклад з/на англійську мову (договори, статті, кореспонденцію).
Бронювання квитків, готельних номерів в Україна та закордоном.
Організація і проведення робіт щодо рекламної (іміджевої) політики підприємства.
Співпраця з PR агенствами.
Досвід пошуку та підбору кадрів на підприємстві. Проведення співбесід. Знання кадрового діловодства. Співпраця з кадровими агенціями. Формування наказів по підприємству.
Підготовка даних до проведення нарад.
Протоколювання нарад, організація нарад, конференцій, зустрічей, в т.ч. і з іноземними партнерами.
Підготовка даних по звітності відділів підприємства і подача їх на розгляд керівництва. Контроль за виконанням розпоряджень.
Підготовка аналітичних записок по організації робочих процесів та виконаних заходах.
Досвід роботи в логістиці. Співпраця з транспортними організаціями, контроль за доставкою товару.
Підготовка необхідної митної документації для оформлення вантажів (висновки санітарно-епідеміологічної станції, радіологічної лабораторії і екологічних служб.)
Досвід оформлення митних декларацій.
Досвід проведення переговорів з іноземними (вітчизняними) клієнтами/партнерами.
Досвід роботи в продажах нерухомого майна.
Організація прийому та супровід іноземців та іноземних делегацій.
Кваліфікований переклад та оформлення документів у нотаріальних та юридичних організаціях.
Робота та взаємозвірка з партнерами. Робота з договорами партнерів (укладання, переукладання).
Підготовка комерційних пропозицій для партнерів/клієнтів.



Додаткові дані: відповідальна, пунктуальна, організована, з лідерськими задатками, цілеспрямована, націленість на результат, стресостійка, комунікабельна, акуратна, здатна до швидкого навчання, вмію працювати в команді.



Бажаний рівень заробітної плати: від 3 000 грн.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: